ego brain

srijeda, 03.05.2006.

hey mr. jack...

now playing mr. jack(SOAD, Steal This Album!)

ljudi moji danas smo pisali nacionalni iz hrvatskog. koji cirkus. svaki put kada ugledam profesore onako zbunjene i uživljene, pomislim da ću puknuti od smijeha rofl . a čovječe bili su mi strašni...ko mala djeca, nemaju pojma kako to treba ići, drže se onog pravilnika kao da je svet. a najbolje mi je bilo kada je profesorica govorila :' možete započeti s pisanjem' i 'vaše vrijeme za pisanje testa je isteklo. odložite olovke'. mislila sam da ću se pokidati od smijeha... sva se jadna uživila...
test i nije bio toliko težak, samo mi je esej bilo teško napisati. bez koncentracije i vremena dobro je i ispao.smijeh


kao me nervira jedna cura iz škole...burninmad ma nemam ja ništa posebno protiv nje, nego ona zna jednu pjesmu od SOADa i jednu od metallice i sada svima govori da obožava metallicu i soad, da je metalka, šta ja znam. pa kada je pravi metalci nešto pitaju ona samo šuti. bezveze se sramoti. ne želim reći da sam ja metalka (ne mogu to tvrditi zato što slušam soad, mislim, glupo je) ali naravno da nemam ništa protiv metalaca ( lol ja ih i preferiram smijeh). ali njoj ne možes dokazati da ne slušaš nešto ako znaš jednu pjesmu!!

nije li i vama glupo reći da se veliki fan, a ne znaš ništa o grupi i znaš JEDNU PJESMU?

evo umjesto slika, danas ću ostaviti jedan video (a maknuti toxicity)


Needles - (Live)
By System Of A Down
BestVideoCodes.com



aaaaaaaaa...hella good izvedba...

- 17:18 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>