ego brain

petak, 28.04.2006.

we are rollin suicide...

now playing Chop Suey! (SOAD, Toxicity)

evo sada sam se malo oraspoložila i napustilo me raspoloženje iz posljednjeg posta (pms radi čudovište od mene, iako smatram da sam prizemljena što se tiče sranja s frendicom).

upravo sam se vratila s koncerta, svirao je neki jazz sastav iz amerike. iako osobno ne volim jazz (ali iznimno poštujem), ovo je bilo odlično. 19 ljudi na pozornici, sviraju zapravo, bez nekih pomagala, samo ono što oni mogu sami stvoriti. sad sam puna dojmova! bilo mi je zanimljivo posebno zato što nisam imala prilike takvo što prije vidjeti uživo. a nikada ne bih ni saznala za taj koncert da nije gimnazije, jer mi kupujemo ulaznice za koncerte klasične glazbe i onda nakon tri koncerta dobiješ pet iz glazbene umjetnosti (pa sam se bacila u skupljanje smijeh). išla sam i na klasične koncerte (a znalo je biti baš za spavanje) jer me zanima to, hoću malo vidjeti i takve stvari. ma, štreber ko štreber.

heh, ja sljedeći tjedan idem samo u utorak u školu! ponedjeljak 1. svibanj, srijeda, četvrtak i petak pišem nacionalne ispite. lol al ću se obrukat na tome! sad nas svi pripremaju za te ispite, prave neke simulacije, vježbamo za to ko da je ne znam šta. svi profesori su napravili da te simulacije ne budu za ocjenu, jedino je harpija iz hrvatskog dala za ocjenu. tako sam u 2 dana morala naštrebati književnost od početka godine namcor. nadam se da će to ispasti koliko-toliko dobro. nadam se.

evo malo slika...

ova mi je baš dobra.

eek upravo sam skužila da u folderu 'System Of A Down' imam 910 slika!!!!!!!!!!!!!!! pa ja nisam normalna...odakle mi toliko?! omg...ne mogu vjerovat. lud ma nisam ja kako treba.
- 23:23 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>