ego brain

utorak, 25.04.2006.

fuck you for loving me...

now playing The Metro (SOAD)

kako su ljudi zli. ono, totalna stoka. svi su s tobom super, baš si im ok, jako si im drag, vole te. mole te za zadaću, mole te da pomogneš na testu, mole te da ne kažeš njihovoj staroj da su spavale kod dečka a ne kod tebe. i kad to sve napraviš, iako ti nije bilo baš najugodnije ženi od 35 il koliko više godina lagati u facu, iako skoro dobiješ kolac iz testa jer si im pomagao/la, iako tebi profesor sere da si prepisao/la zadaću (a taj koji je prepisao zadaću šuti ko zadnja pizda) NE KAŽU TI NI JEDNO JEBENO HVALA. ne znam je li puno tražiti jedno hvala nakon što se uvališ do grla za nekoga. i još nakon izostanka te male riječi, idu okolo i govore kako si glup/a, kako si razmažen i šta sve ne. stoka stoka stoka stoka.
pa zar sam zaslužila to?
jebe se meni šta ko misli, ne zanima me, nego mi je krivo kada mi iza leđa sere netko koga sam smatrala najboljom prijateljicom, za koju bi sve napravila!
ne mogu vjerovati koliko sam puta oprostila, koliko puta dala drugu šansu. a nisam zapravo shvatila da me samo iskorištavaju, da sam im dobra kada im trebam... a kasnije jebi se, de glupa si ideš mi na živce.
o bože... ne mogu vjerovati. ovo mi je stvarno grozan dan...lonely day. opet me hvata depresija, sada se neću iz nje izvući danima. ko mi je kriv kad sam glupa glupa glupa glupa.

ljudi moji, dobro je oprostiti i treba znati oprostiti, ali nikada si dozvoliti da netko pravi budalu od tebe i da te iskorištava. znam, lakše reći nego napraviti. kako se zbog neke gluposti posvađati s nekim s kim se drižiš 9 godina?! ali tih gluposti je mnogo i neke stvari zbilja bole.

eto toliko.
- 21:11 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>