...::**BIO SI MI SVE,GLAVNI LIK IZ SERIJE.
JA DJEVOJČICA KOJA U SVE VJERUJE
BIO SI MI DRAG, SAD OD TEBE NE VIDIM NI TRAG.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

BORBA

sjedim sama,
čujem samo suze
koje se kap po kap
polako spuštaju niz moje lice..
Odjednom, bez nekog pravog razloga
slomila sam se..
slomio se moj čvrsti stav prema životu
rečenica koja glasi:
život je borba, prihvati ju!
Čini mi se kao da sam
izgubila tu borbu..
borbu koja je zapravo život,
ali život je još tu,
znači, nisam potpuno na dnu..
nešto me drži, ali ne znam što..
a suze se i dalje slijevaju,
i tiho plaču samnom..
i ta borba koju bi trebala izdržati,
vuče me prema dnu,
jer ipak nisam toliko jaka..
i nekad se pitam zašto borba još traje,
zašto je život ovakav kakav je..
a takav je zbog tebe..


Čovjek ne gospodari sobom,
a najmanje svojim osjećajima.
Ne želim da ti zavodim um
i imam te na tren,
hoću da ti pronađem dušu
i imam te zauvijek.


"...Ako odlučiš voljeti, prvo nauči hodati po snijegu a da pritom ne ostavljaš tragove, jer samo tako nećeš nikoga povrijediti svojim odlaskom…"
"...Ljubav je poput prometne nesreće, 'udare' vas i obore, a potom preživite ili ne preživite...."

"...Neuspijeh nije ako nesto ucinite pogresno, vec ako ni ne pokusate...."

"...Tezi visokome jer u dusi ti leze skrivene zvijezde. I sanjaj jer snovi prethode svakom cilju..."

Nije mi žao sto mi lažeš, žao mi je što misliš da ti vjerujem!!!
NE OČEKUJ PRINCA NA BIJELOM KONJU,
JER UGLAVNOM DOLAZI SAMO KONJ!!!!

u ovom ludom vremenu voljeti i osjećati
je privilegija odabranih
jer u brzini života jedva stignemo živjeti
Ako odeš, nema veze
znam još neke razloge
da postojim i bez tebe
i da živim za sebe..
Ako odeš, bit će isto
tko još broji poraze
kad ljubavi stare odlaze
neke nove dolaze...


«...Hvala ti i oprosti za sve
Ja nisam tebe vrijedan i ne zasluzujem te
Tek sad kad te nemam, tek sada znam da si ti
Moja najveca ljubav i prijatelj najbolji....»
Svijet je plasticno mjesto bez imalo duse i morala gdje je istinski osjecaj prava rijetkost


Idi s njom bilo gdje
pola srca joj daj,
znali smo ti i ja
i za bolji kraj
i da znaš kad se daš,
da ne varaš se,
pola srca tvog
je...uvijek...TU KOD MENE



myspace layouts, myspace codes, glitter graphics


Ne uzvracena ljubav
Sjedila je sama u sobi...Citala ja stara pisma, i pjesme sto joj je slao...Koliko ga samo voljela, on to nikad nije znao...Nakon toliko mjeseci, bio je ponovo tu, na zeljeznickoj stanici...Tako je zeljela da ga vidi, al se ipak bojala...Jer davno je bila sreca...Sjecala se dana kad je otisao drugoj i nije se vratio...Njeno srce od tada samo kucalo je tiho u noci...Htjela je jos jednom da vidi njegove oci, njegov osmijeh...Da jos jednom osjeti na svom licu njegov dah,da bude sretna kao nekad, jos samo jednom...Prije polaska pred ogledalo je stala, da sredi kosu i malu kragnu...Da obrise suze...Danas je htjela da bude sretna, a sutra sta bude...Duboko je uzdahnula i posla, korakom brzim bez dvoumljenja...Pitala se:Kakva je to zelja, sto je od ponosa jaca? Zbog cega gazi obecanja sto je davno sebi dala? Hodala je sve brze, al odgovor nije znala...Na stanici ga nije bilo...Bili su ljudi i vlakovi,bilo je kao nekad...Zatvorila je oci i zaplovila u vrijeme kad je bila sretna...Sjecala se suncanog jutra,na ovoj istoj stanici...Radosno ga cekala i u zagrljaj mu trcala...Proslost postade stvarnost...Vidjela ga je...Oci zablistase, suze potekose...Podje mu u susret, polako i sa osmijehom...Sve je bilo kao prije, sve nekako ne stvarno...U ruci mu kofer, na licu sreca, u ocima sunce sto samo za nju grije...Mislila je "Boze, zar me je poznao, zar mi se stavrno raduje...?"Hodala je brze, zeljela sve jace da ga zagrli ko nekad...Da bude njegova i da nista vise nepostoji...Kao nekada...Odjednom joj osmijeh nestade s lica,a gorke suze zamaglise vid...Ona obori pogled i zaplaka bolno...Druga je zena bila u njegovom zagrljaju, tada je shvatila da nje vise nema i da je odavno zaboravljena...Sjela je na klupu ne mocna, bol joj je razdirao srce, ali on to nije znao...Zeljela je jos samo jednom dodirne njegovo lice da odmah zatim umre,ne bi joj bilo zao...A onda je podigla glavu...Odlucno...Oci su joj gledale daleko...Nepomicno...Na licu studen...Ustala je i potrcala...Zurila je da nezakasni na svoj poslednji vlak...Tockovi zaskripase...Njeno krhko tijelo zgazeno kao cvijet, ugasle oci jos uvijek su gledale, srce je šutilo..Narod je gledao u tisini...Dijete je plakalo...A gledao je i on...Sjetio se i prisao joj...Njena ruka jos uvijek topla, lezala je na njegovom dlanu...Njene oci bezivotne gledale su u njegove, molile ga, da je kao nekad miluje po kosi,da je ne zaboravi..."Oprosti mi", rece,a suza kanu, niz lice i na njen dlan...Cijelog zivota sa bolom u srcu, pamtice njene oci,
pamtice taj dan...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

NE razumiju
Nikad tužnija i osamljenija nisam bila,
i nikad tugu ovako dobro nisam krila...
vrištala i čupala kosu iz korijena,
trudila se ali nije bilo promjena...
rekli mi da vrijeme liječi,
kako boli-to mi nitko nije htjeo reći...
dok stojim sa tugom,bok uz bok,
oči mi gledaju u prazan strop...
suze mi teku niz lice,ali ja ih brišem,
i umjesto da umirem,ja opet pišem...
iako umirem iznutra,
ja se nadam boljem sutra..
vi ste moje srodne duše.
mi smo stojimo zajedno,dok nas drugi ruše,
ne razumiju osjećaje crnjaka,
i tamne duše..crne poput mraka

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

...;;** I love you **;;...

myspace layouts, myspace codes, glitter graphics

ZBOG TEBE

Sjećam se kako sam plakala
za tvojim očima
kako sam drhtala
na spomen tvoga imena
Tebi ni to nije bilo dovoljno
Morao si uništiti
svaki tračak nade
svaku svjetlost malu
iz mene izbrisati
svu ljubav uzeti i baciti.
Sjećam se
za tebe sam živjela
za tebe se svako jutro budila
svaki novi dan
samo za tebe živjela.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. baš sam "cool"...wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... ja i Rimac...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... sweet...belj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... moji najdraži...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... trio.. cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... lovac u žitu...fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... martinche...wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. mmm. fino...njami

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... moj matan...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... moja najdraža seka i roky...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Seka i Rimac...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... PILE MOJE MALO...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... buby i Tonka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. MY BEST FRIEND...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJA I MATINA LEGICA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... NATA I JA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... MOJ BELY...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... BOKY I JA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. ekipica iz snova...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... eo opet mene .. fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.. sreca moja I JA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. maleni moj I JA...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. b.f. 4ever
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... sto smo slatki.. joj.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.. ljubica moja i ja..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Opća opasnost
Jednom kad noć

Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti zao, bit će ti zao
Što nisi tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U stranicu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.

DOZVOLI BAR DA TE ZABORAVIM
Sada znam, od sebe sam te vise voleo
i kad si bila moja ja te nisam imao
probao sam, nisam znao da kraj tebe ostarim
dozvoli mi bar da te zaboravim

Posle mnogo godina sad si drugacija
sa svima si dobra, prema meni najgora
k'o na dlanu malo vode sam te cuvao
bio sam ti sve, sad samo proslost postao

A setices se jednom mene
kad ti sve na dole krene
smejacu se tada
kao ti meni nekada

Posle mnogo godina sad oci otvaram
i sva vrata zauvek za tebe zatvaram
bio sam ti sve na svetu, to si pricala
a u stvari samo svedok tvojih prevara

A setices se jednom mene
kad ti sve na dole krene
smejacu se tada
kao ti meni nekada

Probao sam, nisam znao da kraj tebe ostarim
dozvoli mi bar da te zaboravim



.. SVE SAM SUZE...
Hladna su leta otkad nismo zajedno
i gde god odem sve je tako dosadno
sa sobom moj si osmeh odnela
na srecne dane tacku stavila

Ref.
Sve sam suze potrosio na tebe
snove svoje jos cuvam za nas dvoje
sve sam suze, samu jednu nisam
pusticu je na kraju kad te pogledam

Ko vise kriv je sto smo sve izgubili
nista je ostalo, a sve smo imali
za nas nekad svece palila
al' samo moja je dogorela

















fino
fino

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Glup si / Nisi glup

by MaLLa gLuPaCa DiZaJn

Opis bloga

its my life...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Čudno je kako je malo potrebno
da budemo sretni,
i još čudnije kako često nam baš
to malo nedostaje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


DLANOVI TI SE ZNOJE, SRCE UBRZANO
LUPA, A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?To
nije ljubav, to je zaljubljivanje.
NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED ILI RUKE
S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.
PONOSNA SI NA NJEGA I ŽELIŠ GA
SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.
ŽELIŠ GA, JER ŽELIŠ DA JE ON PORED
TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.
S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.
S NJIM SI JER TE LJUBI I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.
SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.
OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER SE BRINEŠ
ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.
SVAKI DAN MU GOVRIŠ DA JE ON JEDINA
STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.
ODREKLA BI SE NAJDRAŽIH STVARI
RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Srce te boli i sve se u tebi lomi kada
je on tužan?
DA, TO JE LJUBAV!
Privlače te drugi, ali ipak ostaješ s
njim bez trunke kajanja?
DA, TO JE LJUBAV!
Prihvačaš njegove mane jer su i one
dio njega?
DA, TO JE LJUBAV!
S njim si zbog te neshvatljive
mješavine boli, sreće i uživanja?
DA, TO JE LJUBAV


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Prvi ruž

Kada se proslost zaplete
u moju kosu tvojim prstima
i drage slike prolete
pred ocima

Ja sve bih dao za sate
prodao sto se ne kupuje
sreca i tuga me prate
al' uvek druga bliza je

Kad od sto usana
ne umem sklopiti one prave
i kad se potrude
uvek te najbolje
u meni ostave

Ref.
Onaj prvi ruz skinut
poljubac od minut i osmeh andjela
jos su mi sve za sta molim
svaku sto me voli si zavolela

I kao bez tebe umem
a zivim da umrem tu kraj srca tvog
s neba ti svaki trag skinem
usnama sve do prvog mog


Kažu ljubav kratko traje,
Sve je ostalo laž...
Ja se pitam gdje si, s kim si...
Dal se sjetiš nas…
Kad bih mogla vratit vrijeme
Na samo jedan dan,
Ali uzalud sve je, kasno je za nas…

Nije meni sad svjedno kad
drugoj pripadaš
To što vrijeme rane liječi
je samo utjeha
Kad bi mogla vratit vrijeme
samo jedan dan
Ali uzalud sve je kasno je za nas

Ja nikad neću znati da tvoja
bih bila da sam ti sve oprostila…
Još me boli uspomena stara
što sam te izgubila...
Kad te vidim srce u grudima
stane,al je puno ponosa...
Tebi zati nikada priznati
neću da još te volim ja...

Kida me ova bola na djelove, a u svakom od srca nešto tvoje ostaje...Da ožive me, da mi dušu sastave- u jedno sam sigurna...OPET BI MI BIO SVE!!!
Osoba bez prijatelja je kao knjiga koju nitko ne čita.
Prijateljstvo je uvijek korisno ,a ljubav ponekad boli...
Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi, i unatoč svemu te želi
Prijatelj nije onaj koji ti briše suze,nego koji izbjegava da ih proliješ...
Biti s prijateljima nije gubitak vremena nego veselje.
Pravi prijatelji će uvijek biti uz tebe kad ćeš ih zatrebati
Pronaći prijatelja je blagoslov
Imati prijatelja je gospodski
Očuvati prijateljstvo je vrilna
biti tvoj prijatelj je čast..

NIJE MOGLO NI DA TRAJE
OD PRVOG POLJUBCA SAM ZNALA TO
A JA DO KRAJA SE DAJEM KAO DA OSTARIĆU SA TOBOM!!!
NEMAŠ TI ŠTO DA SE KAJEŠ
NISI ME NIKADA NI VOLEO....
JER TI OD PRVOG DANA
POČETAK KRAJA SI MI NUDIO!!!
HAJDE BAR MALO SA MNOM PRIČAJ
DA POPIJEMO KAVU ZAJEDNO***
A ONDA SPAKUJ SVOJE STVARI...
POLJUBI ME I KAŽI: TO JE TO!
AKO SE IKAD SRETNEMO TI PROĐI
PROĐI KO DA SE NE ZNAMO!
JEDINO TAKO MOŽEŠ MI POMOĆI
DA TE PREBOLIM NEKAKO....


Nisam pjesma bez refrena da me pjevaš lako
Nisam ja od onih žena da me imaš glatko!!!
A i posebna sam vrsta, što da ti radim
*zašto bih krila a i ptičica ovakva u tvome gnjezdu još nije bila!
Ja sam ptica kažu SKITNICA
& gdje je ljubav tamo putujem!!!
Zato nikada u hladnom srcu ja ne stanujem!!!
Ja sam ptica kažu SKITNICA
& da ću oba krila, da ću sve-
...da sa onim pored koga zaspim ja i budim se!



Free Music

Free Music



Free Music


Prljavo Kazaliste

Iz nekih starih razloga pjeva


Ne, ne, ne vjerujem
usnama sto lazu
a tvoje bas lazu sve

Kad znam da je ljubav
zemlja cudna, zemlja lazljiva
ponekad vlada tuga
ponekad pojavi se kao duga

I zasto onda ja
placem zbog tebe
i krijem oci da
da me ne vide

Ref. 2x
Iz nekih starih
starih razloga
jos uvijek drhtim
zbog tvojih usana

Kad znam da je ljubav
zemlja cudna, zemlja lazljiva
ponekad vlada tuga
ponekad pojavi se kao duga

I zasto onda ja
placem zbog tebe
i krijem oci da
da me ne vide

Ref. 2x

Ne, ne, ne vjerujem
usnama sto lazu
sto lazu sve


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Recept za sreću
Da budeš sretan,
Nije važno posjedovati,
Nego željeti manje.
Mnogi rade upravo obrnuto.
Nezadovoljni su onim što imaju.
Stoga kupuju stvari
Koje im uopće ne trebaju.
Ti nemoj tako!
Imaš li tek nešto od suviška,
Prije ili kasnije opazit ćeš
Da te sve te stvari
Ipak ne čine sretnijim.
Bogat i sretan nisi
Ako puno imaš,
Nego ako se puno nečega možeš odreći. i
Želimo li biti sretni,
Moramo za to platiti cijenu.
Cijena naše sreće jest: da dadnemo sami sebe.
Sreća je poput sjene:
Prati te kad na to i ne misliš,
Kao sjena tvoje ljubavi.
Sreća je poput jeke u dubini tvojeg srca,
Uzvraća ti kad sama sebe daruješ.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..kes i ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


... pami pami...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.. lara i staniša...


ZRNCA MUDROSTI O ŽIVOTU...kiss

Najveća pogreška koju možete počiniti u životu jest da strahujete da ćete neprestano griješiti.
Albert Hubbard

Ono što je iza nas i ono što je pred nama, sićušno je u usporedbi s onim što je u nama.
Ralph Waldo Emerson

Prošlost bi trebala biti odskočna daska, a ne ležaljka
Edmund Burke

Suočiti se s rizikom uz neobuzdani impuls znači kvalitetno živjeti
Autor nepoznat

Veliki su ljudi poput meteora
čija je sudbina da izgaraju
kako bi zemlja bila osvijetljena
Autor nepoznat

Sanjajte što želite sanjati, idite kamo želite ići i budite što želite biti jer samo je jedan život i samo jedna prilika da učinite sve ono što želite učiniti.
Autor nepoznat

U životu možete dobiti sve što poželite ako dovoljnom broju ljudi pomognete da dobiju ono što oni žele.

Ti ne znaš da put od tebe do mene nije isto što i put od mene do tebe.

Najveća je nesreća kada ti sreća kuca na vrata, a ti nisi kod kuće.

''Život je onakav kakvim ga oblikuju tvoje misli.''
''Društvo je maskenbal. Svi skrivaju svoj pravi karakter, a otkrivaju ga skrivajući se.''
''Život se ne mjeri sekundama, već trenutcima koji su ti oduzeli dah.''
''Nikad nemoj odlaziti ako imaš razloga ostati. Znamo što jesmo, A ne znamo što možemo biti.''

. ZRNCA MUDROSTI O LJUBAVI...

"Ljubav je pobjeda mašte nad inteligencijom."

"Ljubav svakodnevno čini čuda:
oslabljuje jake,a jača slaba;
budale čini mudrima,a mudrace budalama;
promiče strasti,uništava razum;
jednom rječju,preokreće sve naopako."

"Ljubav je poput groznice;
ona dolazi i odlazi,
a volja nema nikakav utjecaj na nju."

"Ono najbolje i najljepše ne može se vidjeti,pa čak ni dotaknuti.
To se mora osjetiti srcem."

"Čarolija prve ljubavi u tome je što ne znamo da će joj doći kraj."

"Ljubav ne teži da zadovolji hir,
sebičnost ju nikad nije takla,
samo drugom ona daje mir
i stvara nebo u očaju pakla."

"Dok sebičnost i prigovori izopačuju i pomračuju duh ljubav ga nadimlje radošću i oštri mu vid."

''Jedini lijek za ljubav jest voljeti jos više.''


''ČOVJEK NAJVIŠE MISLI NA ONOGA KOGA ŽELI ZABORAVITI.''

''Što je sreća veća to je vrijeme kraće.''
''Ljubav je samo san koji traje dok se ne probudiš.''
''Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći.''
''Upravo zato što je tako topao,osmijeh je ljepši od bilo kojeg cvijeta na svijetu.''
''Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto'.'






Malena, noćas srušio se svijet
Malena, sve je tako glupo bez tebe
Sad kad je stvarno kraj bože snage mi daj
Samo da prođe ova noć
Tako prokleto sam čekam novi dan
Prvi četvrtak bez tebe

Malena, oduvijek si znala tko sam ja
Malena, ne mogu ja bez svojih oblaka
Sad sve su iste ko ti, sve se smiju ko ti
Kako su lijepe samo da znaš
Sve me ljube ko ti, sve mi lažu ko ti
Sve su moje a tako sam sam

Malena, kako ću bez tebe sutra
Malena, falit će mi s tobom jutra
Ima drugih, ima boljih, ali nebo zna
Samo ti si moja malena!

NEK TE ZAGRLI NETKO SRETNIJI
Ispod jastuka
Miris je kašmira
Za nas će noćas svirat'
Tužnu pjesmu tu
Umrijeti od ljubavi
Dok mjesec pada na nas
Reci dal' bi za nas bio spas
Nema duša snage te
Da bori se
Ovo je za nas
Put bez povratka

Jer ti
Odlaziš večeras
Samo prate te
Suze nebeske
Sa sto
Dugih godina
Bog me kaznio


Oliver Dragojević
Kad mi dođeš ti

Pada noć puna strepnje, nema te tu kraj mene
a trebam te kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime, na usnama tvoje ime
i samo čekam dan da dođeš ti

A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi
sva patnja i bol života mog će proć
U noćima bez sna ja tebe dozivam
da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti

Moj dan nema kraja, a noću tebe sanjam
I samo čekam dan da dođeš mi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.. mlađo i igor...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


.. tajana i larica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


... koa butra.. uf


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


... eo mene...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


... mange...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


cuko i ja...belj




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...:: krizma::...

... eo odlučila sam napisat post.. napokon mi se nešto zanimljivo počelo događat u životu... u petak Lara spavala kod mene.. smijeh i tak iše naveče mal van.. ona ponjela ARGILU...yes.. za sve koji neznaju to je neka vrsta trave...smokin samo punooooo blaži oblik nje.. nešto voćno... i tak mi ošli iza škole i sastavili tu argilu i pušili.. ajme ludilo.. to se treba probat... thumbup... tak smo se mal napušili pa smo se ujutro jedva ustale...bang.. digle smo se u 6( tj. ja.. ona je još mal hrkala..) pošto sam imala krizmu morala sam se počet što ranije spremat.. jedva sam obukla haljinu.. zubo ne zato sto sam debela.. nego patent nije valjao pa sam se namučila.. al fala bogu uspilo je.. sve u svem,u prošlo je dobro.. imala sam haljinu s mal većim dekolteo pa je Anica na mene natkla neki gadan šal.. ajmeheadbang.. poslje je došla moja ekipica: MRLJO, KES, MAKY, IVONA, DRUGA IVONA, TIHANA I STJEPAN... koju su se malo više opili i napravili pokoje sranje.. Gogy je popizdio.. nismo ih mogli napojit.. jebeš mi sve koliko oni mogu popitsmijehnut.. kes je čak opro zube sa svim četkicama u kući.. mouthwash ise... morala sam sve nove kupovat.. al neka.. svakom se dogodi.. poslije smo išli van.. prvo smo ošli do škole i tam je bilo i ostalo društvo pa smo krenuli u boss... i onda sranje!!!bangheadbang mata došo po njih da ih vozi doma jer nisu imali prijevoz kasnije.. ja popizdilaburninmad.. propali mojih 20 eura.. maky zna o čemu pričam..greedy tak da smo se nas 6 potrpali u autić.. i krenuli.. muški dio smo ostavili u višnjevcu.. a ivonu sm,o odvezli do antunovca.. jest da smo lutali pola sata obilaznicom.. al na kraju smo sretno stigli nazad.. u boss-u je bilo predobro.. jedna od boljih subota.. za stol su sam stizala pića.. milinaparty.. za 2 tjedna opet dolazi ista ekipica kod mene pa ćemo ponovit provod. eo veliki pozz šaljem svojoj novopečenoj kumi IVI..wave... i naravno.. višnjevcu, rtf i antunovcu.. ljudi bili ste odlični..... volim vas punooooocerekdead:kiss



| Ubij se (14) | Stavi život na papir | *-* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.