siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

-O meni-

Ime:Mirna
Razred:5.
Naj frijateljica:Iwanka...
Naj prijatelj:Ivan
Hobi:
Klavir,
Jiu Jitsu(điu đicu)...
Naj film:School of rock,
Naj pjevać:Bon Jovi
Glazba:Rock

MSN:
mirna4rock@hotmail.com
sabo-mirna@hotmail.com






-Linkovi-

Zkn. ženska iz Đakova
Krešo
blog 7 razreda
Josip...zakon blog
Vala...zakon posjeti!!!
Mateo.....
Kety..........zakon
Plavuša........posjeti
Iwanchica.........zakon
Crazy bizarrke
Zkn cura......obožava mjuzuu
Shakira and Britney fan
ivan_zoric(emma waston)
frendica iz gl. skole
ana maria....posjeti...




Naj grupa
pussycat dolls
green day
cinema bizarre
azra
prljavo kazaliste
novi fosili
evanescemce
bijelo dugme
pollcode.com free polls



Created by Crazyprofile.com

ponedjeljak, 28.01.2008.

ma evo me OPET!

Ey ljudi!
Evo ja neznam koji mi je ovo blog....al znam da
sam ih imala više od 3...Prvog sam obrisala zbog "hackera"!
znam ko je to...al eto neču ga imenovat...
Evo mi imali natjecanje iz matematike...čekamo
rezultate a ja se nadam da sam negdije na kraju....zato
što nisam niš učila a nisam ni planirala to radit...pa tak...
idemo na lidrano u petak...glumimo kokoš kod frizera...
meni je petak sretan dan
u prošli petak nisam bila na nastavi zbog natjecanja,
a sada u petak neču bit zbog lidrana...partyparty
Na ovom blogu očekujempuno
kommova...
sada sam pisala tak smo da vam javim da
imam nowi blog...
Aj PoZzZz!

|Komentiraj 16| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.