.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #cccccc;border-right: 6px solid #cccccc;color: #ffffff;} -->

..............(L)

...Želim upoznati osobu koja zna voljeti,zna patiti baš kao ja. Želim upoznati osobu koju za ljubav neću moliti koja će me voljeti i čija me ljubav neće boljeti...

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

Reci mi,gdje da odem tugo..
osim boli ne poznajem ništa drugo
.
Reci mi tugo,zašto ga još volim,
zašto još za prošlošću toliko jadikujem i molim
.
Reci mi tugo,
gdje su ona vremena stara,
kad smo bili djeca..i sjedili na klupi na kraju grada...
Reci mi tugo,
koje ime ova bol nosi,
zašto moje srce za ljubav prosi...
Reci mi tugo,
šapni mi ,gdje je on..
jel još uvjek kao prije...
jel se još uvjek onako slatko smije
...
Reci mi tugo zašto još uvjek ona laž ovako boli,
kad je lagao da me voli...


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

Suton
More se kreće kao
Duše izgubljene.
Među njima je i moja duša,
Među njima sam i ja.
Izgubljena sam otkad
Sam te upoznala,
Otkad si mi uputio prvi pogled i najljepši
Osmijeh na svijetu.
Kada si izgovorio
prve riječi
Namijenjene meni,
Moje je srce počelo kucati samo za tebe,
A sada moja izgubljena duša
Pati za tobom.
Plivam u moru suza
isplakanih za tebe.
No ti to ne primjećuješ jer su
Stopljene s vodom.
Molim te, kada više
ne budem na ovom
Svijetu, pogledaj u more kada bude suton,
I vidjet ćeš sjaj mojih suza.

Tada se sjeti
da u moru postoji duša,
Duša izgubljena bez tvojih dodira,
Poljubaca,
Duša izgubljena bez tebe...


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

LJUBAV...

Ljubav su mora,ljubav su
neba,ljubav je sve sto ljudima
treba.Ljubav je potok sto tece
i raja,a poljubac je putic
sto dva srca spaja...
>Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

Srce svoje ne daj nikome ni pod
koju cijenu, samo onome tko ti
daje svoje u zamijenu. Idi stazom
ljubavi i negdje se smjesti, ja cu
istim putem pa cemo se sresti....


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

Nagovaram mjesecinu da u tvoju sobu
zaviri i da te probudi umjesto
mene i zagrli. Neka ti prica i neka cuva,
neka te ljubi umjesto mene!!!!


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

Voljela sam ga i on je mene
voljeli smo se ali ne u isto
VRIJEME!!!

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

Ti si malo mace sto po srcu grebe,volim taj oziljak jer je od tebe...


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!


Kadkad places a nitko ne vidi tvoje suze.Kadkad je zivot tezak a nema nikog da je uz tebe.Kadkad si sretna nitko ne vidi tvoj smijeh.

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

  kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

...Opis mog malog raja...(L)

...ovo je moj blog na kojemu cu pisati bas sveee, vezano za mene...
...zeljela bi da svi moji blogeri znaju o meni sve sto je potrebno...
...zato mislim da je sada vrijeme da se predstavim...


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

...ja sam sabina...
...dolazim iz dugog sela....meni jako dragog...hh
...imam puno dobrih frendica, ali najbolje mi je: Mirna =)=)
...imam ja i frendove da nebi mislili...lol...lucijan, filip...
...a ljubav (L)...pa kaj moram sada bas o tome...hh.
.rade nebi.hihi


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

...slusam:pa uglavnom muziku..lol
...ali najrade poslusam:strano, rock, punk...ugl. sve osim cajku...bljakkkk


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

...treniram rukomet, i jakooo sam dobra u tome...hahahah
...pa mislim da bi sada bilo stvarno dosta, i da je vrijeme da mi komujete ovo moje carstvo...


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

...najdraza boja mi je zuta...
...zato kaj me podsjeca na nesta veselo i vedro...


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

...volim...(L).

..svoju malu ceku...do neba i nazad...
...zivotinje...
...obitelj...
...prijatelje...
...decka...hh...za sada ga nemam..XD


Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

Linkovi...ufff...jos i to..hh

Blog.hrsmokin
Mirnaparty
Silvijaparty
Mateaparty



Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

...Tvoje slike u latici su sad zakljucane... ali nisu zaboravljene. Tvoje ime vise ne pisem, sve sam izbrisala, sve posarala, da te lakse zaboravim. Kad prodjes kraj mene, da te ne vidim pravim se, jer hocu da iz boli ove tupe izbavim se. Lazem da te ne volim, da za tebe ne marim, da na tebe ne mislim, i sjecanje svoje kvarim. Sta to mi sve znaci? Samo lutam, ne znam kud... I da se ubijem, bilo bi uzalud..... I dalje bih TE VOLJELA...

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

...Utjehu trazim u pjesmama u besanim dugim nocima. Al tebe nema, nema tvog osmjeha ni tvojih stihova. Sad se smjeskas drugima i njima posvecujes svoje pjesme. Utjehu trazim, a ipak sam sama bez tebe...

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

..,Vrati se stazom kojom si dosao,gdje si mnoge dane provodio. Vrati se meni koja te voli i ceka, koja te nikad zaboraviti nece. Vrati se na more, i ono je nemirno, jer smo iste tajne u sebi sacuvali. Vrati se...

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

-------------------- ------------------ --------------------- ----------------------- ------------------------ ------------------------ ------------------------ ------------------ ovako ce izgledati linija moga srca ako mi se uskoro ne javis!

Click here to get avatars like this!Click here to get avatars like this!

nedjelja, 24.08.2008.

Prosjak

Sjećam se da si plakala kada je došao dan mog odlaska. Rekla si da ćeš me čekati, a ja sam s osmjehom pošao.
Vrijeme je sporo teklo i rat je dugo trajao, rekla si da ćeš me čekati i ja sam do kraja istrajao.
Došao je kraj rata i ja sam se vratio, a da se sve promijenilo, ja nisam ni slutio.
Ne, nisi me čekala kažu: "Tvoj muž je lijep i bogat", a ja sam iz rata došao bez jedne ruke i slijep.
Svakog dana na uglu tvoje ulice prosim s kapom u ruci, a ti ne slutiš tko je.
Već poznajem glas tvog sina i trapavi bat malih nogu; ah što bih dao da samo na tren vidjeti mogu.
Kada prođeš pored mene, pred sobom vidim tvoj lik, grizem usne do krvi da ugušim očajni krik.
Uvijek kada si prošla, uvijek si mi nešto dala, a ja ni jednom ne smognem snage da ti kažem: "Hvala"



| Vau.Vau (1) | Vau | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.