Design Your Ball

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
iwa
Image Hosted by ImageShack.us
nikica
Image Hosted by ImageShack.us
radatica
Image Hosted by ImageShack.us
patra
Image Hosted by ImageShack.us
matea

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by *plawusha*

Opis bloga

×moj žiwot×

×O mEnI×

°°z0vem se tena°°
°°z0vite me saba°°
°°złvim u 0sijeku°°
°°kwart:dg0°°
°°slusam swe 0sim cajki°°
°°w0ljam°°
°glaZbu
°sw0g psa
°sw0ju macku
°sw0g zeca
°frend0we
°m0re
°ichł wan
°msn
°sw0j k0mp
°ziw0tinje
°°ne w0ljam°°
°ichi u sk0lu
°kazne
°dw0licnost
°uchiti
°laži
°°naj glumice°°
°ashley
&
°mary-kate 0lsen
°°naj pjewačice°°
°rihanna
°gabriella cilmi
°°ak0 želite m0j msn
pitajte me°°

petak, 19.09.2008.

×n0vi p0st×

×eii×
×stigao novi post×
×nakon dugo vremena×
×haha...bash×
×kako ste mi vi×
×€vo ja sam vam super =D×
×neki dam upoznala neka dva tipa×
×zive blizu moe ulice×
×supper su×
×stariji su jednu godinu al kakwa razlika×
×matija i robert×
×=D super su×
×evo ja dobila novog psa×
×juppi×
×zlatni retriver×
×bash je sladak =D×
×I evo vratili se neki stari prijatelji×
×=)×
×i tako otiso Dino Dvornik×
×nie da sam ga slusala ali...×
×zao mi je =(×
×i efo sada ja chitala pismo od elle dvornik×
×=( =( =(×
×bas mi zao×
×a sta da pisemm×
×=/ ocekujem punoo kommowa×
×sve vracam×
×i da...m0lim vas da chitate post i pravila×
×evo za kraj slikica×

×kizza×
×by:saba dg0

Image Hosted by ImageShack.us



| Komentiraj (103)* Print* Permalink*

utorak, 16.09.2008.

×eii×
×evo ja otvorila novi blogach×
×onaj stari mi je dosadio pa sam ga obrisala×
×btw. otvorila sam blog sa dizzovima pa mozete pogledati×
×adresa bloga je oVa×
×ali nisam jos napravila nista jer sam ga tek otvorila×
×pa...swratyte i kommayte×
×ocekujem punoo kommowa×
×molim was da chitate post×
×SVE OSTAO PISE U PRAVILIMA×
×pa was molim da ih se pridržavate×
×i sta vise reci×
×kommayte×
×ja sve vracam×
×kizza×



| Komentiraj (11)* Print* Permalink*

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.