SaMo OvDjE

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ma blog skoro kao i svaki drugi..nadam se da će vam se svidjet =)..a ako ne imate u desnom kutu crveni križić...ajde ljudi..budite pozdravljeni =)
A evo vam moja msn adresa: sa_and_aa@hotmail.com pa ako želite slobodno se javite..kissy svima


Image Hosted by ImageShack.us


Priznaj,ja nisam bio Bog zna što
Prema tebi,ni pravedan ni blag
Priznaj koliko truda uzalud
Da u meni prepoznas svoje ljubavi bar trag
Dal bi te rastuzio kad rekao bih da
Nije te zasluzio covjek kao ja...
Dal bi te rastuzio kad rekao bih da tebe nisam bio vrijedan..nisam ja..
Boze noc mi nosi kajanje..a ja sam preslab da ponesem taj kriz...
Za nas oboje...za nas..za tebe...i mene..



Image Hosted by ImageShack.us

Ti,ti si ga upoznala jedne ljetne veceri.
On ,on te poljubio,dok more se pjenilo..
I ti si se zaljubila,mada nisi htjela to...
Krivo je more...
Znaj ljeto je varljivo,a srce ti zavodljivo..
Kuci kada si dosla ti,znala si da si u zabludi...
A to vece uz mora sum,od srece sva si drhtala..
Krivo je more...


Image Hosted by ImageShack.us


Volio bih da si tu..
Ove noci tako trebas mi..
Kao more mornaru..nemam s kim nadu dijeliti..
Dijeliti i sacuvati..
Volio bih da si tu..nocni program je na radiju..
Pustaju neku dragu muziku..
Moje misli tebi putuju..putuju da te pronađu..
Nocas zvijezde padat ce..Jedna od njih nasa je..
Jedna nosi utjehu...Ko u snu volio bih da si tu.
Volio bih da si tu..Ove noci da pricas mi...
Slavili bi do zore..svu bi njeznost svijeta popili..
Popili,pa se ljubili..







*maiandra design*

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


free web counter

free web counter



O meni :
Pa ovako..ja san vam Sanda..inače su mi roditelji iz Splita ali ja živin u SAD-u jer mi otac tamo radi...baš mi i nije nešto ovdje..draže mi je biti u Splitu i zato jedva čekan svako lito da dođen tamo..baš više ni ne pričan puno hrvatski pa ono.. Inače rođena san 10.8.1991...iman 1 brata koji ima 18 god i seku koja je godinu starija od mene..ovi iden u školu i tako to..Obožavan plesati i ludirat se s prijateljicama...a od muzike slušan skoro sve makar najviše slušan talijansku muziku jer mi je to nekako ono...a šta ja znan..to mi je baš drag jezik ajde neću sada više ništa pisat ovdi..sve ćete vidit u postevima...volin vas sve

26.06.2007., utorak

SVE JE LAKO KAD SI MLAD...SVAKO ODIJELO DOBRO TI STOJI...MA SVAKA RANA MANJE BOLI...O DA,O DA, O DA....

Pa evo da se ja vama javim na brzinu...ali jaaaako na brzinu jer idem mami u bolnicu...rodila je...ajme trebate vidjeti kako su slatki bebachi....DAVID i BOJAN...Danas dolaze doma......ajme jedva ceeeeeekaaaaaaam!¨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AJDE LJUDI JA SE BRZO JAVIM....
Lolin vas sve...jako jako!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 13:36 Komentari (2) Print - #