18.03.2006., subota

katunar kritično!!!!!!

obavještavam vas da je mirko katunar danas završio u bolnici i stanje mu je krajnje kritično!
sve je počelo kad su maroje i flegma uplatili teretanu i u početku je bilo sve u redu ali kasnije je mak dobio psa i morao je prestat ić a maroje se htio nabildat pa je molio druge satane da idu s njim u teretanu.nijedam satan nije htio ić osim katunara maroje se pravio da nije vidio da katunar oče ić al tokom večeri kad su se napili katunar se popeo na klupicu i dero se "ja sam najveći snagator među satanima maroje izazivam te na benč-dvoboj da vidimo ko je najjači satan!!i neka nam sudac bude sam satan!" nato se maroje uznemirio i nakraju je pristao.dogovor je bio da idu pripreme od tjedan dana i onda okršaj.mroja je za dvoboj pripremao lončar a katunara ban.maroju je lončar reko da kupe steroide za 35 kuna od šanera a ban je katunaru preporučio da pije 3 kile proteina dnevno i tako su mirko i maroje dane prije okršaja proveli skupa na zaraznoj.a kad je došao taj dan susreli smo se ispred teretane katunar ban maroje lončar i naravno ja koji sam bio sudac.bilo je vrjeme okršaja dok je napetost rasla mi smo se približavali benču di je bio bušić koji je dizo 5 kila mi smo se odma htjeli ubacit al nam je trener reko da nemremo u martama unutra i da se gubimo presvuč.onda je stvarno bilo vrjeme okršaja kinuli smo lance sa sebe i htjeli razbit trenera al je on ubio boga u nama i dok je cipelario bana mi smo klisnuli(ban hvala ti spasio si nas).i kad mo izašli nastavili smo trčati i noge su nas odnjele do zgrade X.gimnazije neko je rekao da je na petom katu teretana i mi smo se ušuljali popeli gore i upali u teretnu na benču je radio banana koji je pokušavo podič uteg al ga nije mogo ni pomaknut kad je vidio da ga gledamo posramio se zaskvičo je i pobjego van.svi su zauzeli pozicije i prvi je na redu bio katunar.kako sam ja bio sudac pomogao sam mu da digne uteg i kad sam ga trebao pustiti da ga spušta na prsa u sobu je upao profesor!svi smo se zasrali ja sam pustio uteg katunar nije bio dovoljno jak da ga drži i pao mu je na prsa profesor se uspaničio i potrčao da mu pomogne a mi smo to iskoristili i klisnuli.kasnije smo saznali da je mirko kritično!drži se mirko svi smo uz tebe kao što smo uvjek i bili!(mi satani se uvjek držimo skupa i nikad nebi ostavili jedni druge na cjedilu)
- 09:05 - kae pičko ljubomorna (2) - Puši pičku - #

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ovo je blog u kojem želim da do punog izražaja dođe moja ružnoća i želim da svi vide koliko smo mi satani ružna pojava i svi koji nisu satani su ljubomorne pičke!!

HAIL SATAN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zahvale idu svima koji pomažu pri uređenju ovog bloga a oni znaju koji su te posebne zahvale B.K.-u koji je največa legenda i kuži dobru zajebanciju...puno hvala vrag vam pomogo

reza one prošle ankete je bila 1.satan(82.4%)2.katunar(17.6%)a sad malo nove