15.03.2006., srijeda

ovo je život(ljubomorne pičke patite)

jučer smo ja,katunar,lončar i maroje išli van ja sam imao 6kuna,a imao bi 26(!!!!) da mi neka brutalna pederčina iz mog razreda nije ukrala 20 kuna iz novčanika,lončar je imao 14,maroje 18,a katunar 23(digo je 6 kuna na kladari) i išli mi prema dučanu kad smo osjetili da nešto bazdi po mješavini znoja i dezodorana maroje je pitao jel i drugima smrdi na što je katunar reko da njemu cjelim putem zaudara i da smrditi mora neko od nas lončar se crvenio a ja sam počeo kombinirati.lončar naime svoje majice ne pere jer dobro zna da opranim majicama izbljede boje pa ih on samo provjetri i naspreja dezodoranom i zato lončar ima duplo više majica od ostalih satana,svoju sam kombinaciju podjelio sa drugima pa smo krenuli dalje u dučanu smo kupili dvije litre vina i jamnicu a katunar je kupio dva kju peka(pas mater bogatu!!!) nakon čega smo se zaputili put rokovog perivoja prije čega smo stali u šefu da pokupimo ostatak ekipe tamo su sjedili egon cucak i neka nadrogirana kurva kojoj neznam ime cucak je pio lozu a ostali su naručili čašu vode pa su ju prolili u cvjeće i ispod stola točili vino pa smo i mi sljedili njihov primjer.otkad su šefovu krčmu zadnji put satani prokleli šef je postao gostoljubiv prema njima pa se nije bunio što je voda koju je natočio katunaru promjenila boju u žuto.katunaru se uskoro pripišalo od pive a maroju je to dalo ideju pa mu se popišo u pivu,kad se katunar več dobro pripit vratio s vecea i uhvatio čašu upitao je zašto je vuća na što smo mu rekli da je to od velike koncentracije SATANA u prostoriji i on je polokao tu splačinu nakon čega nas je nazvao leni i pitao zašto nismo na roku a mi smo rekli da dolazimo i dok smo ja cucak lončar maroje i egon,koji je žvalio onu nadrogiranu curu,čekali da nam se pridruži katunar koji je bljuvo u šefu čuli smo divljačke zvukove iz obližnjeg haustora krenuli smo da vidimo ko je to i kad smo ušli unutra ekipa iz mraka pitala nas je jesmo li sotonina djeca i mi rekli da ko je ako nismo mi i oni su nas pozvali da pijemo s njima a jedini je problem bio što nisu imali što za piti pa smo ih pozvali da odu s nama na rokov perivoj jer su tamo leni i punkeri s cugom.kad smo izašli iz haustora vidili smo katunara koji leži u bljuvotini nasred ceste pa smo ostavili nadrogiranu kurvu da ostane ležat s njim a mi smo krenuli prema roku tamo su bili leni ban i cekin s nekom cugom počela je cuga i uskoro je ekipa iz mraka nestala u mraku cucak je otišao pišati u grm i nije e vratio egon je reko da ide do norveške palit crkve iz 12 stoljeća,al neznamo jel stigo jer se još nikom nije javio maroje je ležo ispod drveta a lončar je ne videći ga u mraku pišao po njemu(sve se vraća sve se plaća) i tako je na roku vladalo rasulo sve dok nisu došli skinjeri,tad se začuo muk leni je nabacio šturu što je uznemirilo skinjere i brzo su došli do naše klupice ja sam se stopio s mrakom i pustio sam bana i cekina da rješe stvari s njima oni su oba dvoje istovremeno skinuli naočale znajući što sljedi s obzirom da njih dvoje skupa imaju 50 kila a jedan skinjer solo 120 i sad to mene nije baš jebalo nego sam otišo nač neku curu i dok sam švrljao rokom vidio sam jednu malo jaču i mislim vidio sam i boljih al ono što me privuklo ovoj je to što je iza nje bila ogromna lokvetina najodvratnijeg blata.nemoram ni govorit da sam je oborio s nogu(doslovno mislim,tak to rade satani) i da smo se več iduće sekunde valjali u blatu jedino mi je bio bed što ju nisammogo obuhvatit rukama jer je bila pre široka al dobro bilo je i gore kad sam završio svoje tamo poklonio sam se sotoni i krenuo sretan pripit i pomalo umoran ka izlasku sunca...
- 19:51 - kae pičko ljubomorna (7) - Puši pičku - #

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

ovo je blog u kojem želim da do punog izražaja dođe moja ružnoća i želim da svi vide koliko smo mi satani ružna pojava i svi koji nisu satani su ljubomorne pičke!!

HAIL SATAN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

zahvale idu svima koji pomažu pri uređenju ovog bloga a oni znaju koji su te posebne zahvale B.K.-u koji je največa legenda i kuži dobru zajebanciju...puno hvala vrag vam pomogo

reza one prošle ankete je bila 1.satan(82.4%)2.katunar(17.6%)a sad malo nove