10.08.2006. / četvrtak

O mOjIm NaJbOlJiM pRiJaTeLjImA...

wave Marina:
Marinu znam od kada se rodila,dobra cura samo,
ona će sada u sedmi razred,mislim da se udaljavamo,
ali proći će to sada se malo razilazimo u mišljenjima,
ništa strašno.sve će to proći i vratiti se na staro.nadam
se jer ona je dobra ženska,stvarno. wink

Image Hosted by ImageShack.us
ovo na slici je MaRiNa



thumbup Vanda:
nju sam upoznala preko Marine,super cura, cool savršeno se slažemo,iskrena je,prava prijateljica,
mogu je hvalit do sudnjeg danja.Predobra mislim da će mo se družit "dok nas smrt ne rastavi"!mlađa je od mene tri mjeseca...razumjemo se,trenutno sam u najboljim odnosima s njom,a nadam se da će tako i ostat!neznam šta još reć,nego ludilo ženska,carica teška,drago mi je šta sam je upoznala i šta smo ovako dobre prije... thumbup

Image Hosted by ImageShack.us
ovo je VaNdA



thumbup Meri:
moj anđeo čuvar! Nju sam upoznala na judu,kad sam je vidjela prvi put pomislila sam "ajme onom ko` se zakači s njom!".želi mi sve najbolje,nema tajni,super se zabavim s njom,obožava moju majčicu i s njom se super slaže(uvjek na odlasku kaže "pozdravi mater kraljicu"), smokin štiti me,ijako i puši i digod popije party meni neda ni blizu alkoholu ni cigaretama.ako se zakačite sa mnom zakačili ste se s njom što nije dobro za vas i vaše kosti!šta da kažem KRALJICA,MOJ ANĐEO,LUDILO JE ŽENSKA...

Image Hosted by ImageShack.us
i ovo je MeRy



(ovo je troje ljudi za koje mislim da su mi pravi prijatelji,voljela bih da tako zauvjek ostane!by,by)(ostavite koji komentar) ciao,kissa mah



- 00:31 - KoMeNtArI (93) - IsPrInTaJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.