.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


0čeŠ iLi neČeŠ??

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

٠•●...abauT Mi...●•٠


Moj MsN - s4r4h_jug2@hotmail.com

ZOveM Se anDrEa SArAH, al uGl. SaRah
nA OvaJ svIJeT DođoH 27.11.1991..
U NJeMačKOj..IDEM U 2 raZZ
ekoNoMSkE I uPRavNE
ŠkoLE..SMjEr
UprAVNI rEfErEnT
(bLaGo MeNi)rolleyes
ŽIViM Na JuGu 2 ..
thumbup ...jUg 2 rULzZ... yes




---->OVo SaM ja<---- Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Linkovi

piŠi SaRaHh, pIšI
Forum.hr
Monitor.hr




$L!k3....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..dAdo i KElavA....u busu..L0oL...party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ja & paTkycA MoAa...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...paTkyCa MOA...SluAtKaA...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...s3ka TinA.....lepA moaA...cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...stOyKicA Moa sReČAa...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerek..anDrEa MoA & cheSTeR....A bAŠ Su kJuT...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...điv0o0O...mOi Brac0o...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...s3ka dOKy & jAa...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...jOsiPA Moa & zEcC...sWeEtcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....JA jOŠ pRoŠle gOdd.....bang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...S3kA...akA mOE KuMčE...party

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mOi BracO DanČO...cerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
0oo0oUu....Ja......tRšš....bangbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...JA NA dANČinoM MotoRUU....o0OdAagreedy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.....andREA & TyhAnA.....iN D bUs....smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..MAtA..HAhaHA.....=)greedy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...sEKa DoKY....akA čegRTuŠAa....smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

..andrEa MOa na MorUu...yes

Image Hosted by ImageShack.us

...ANdReA & tyhAnA....yes

Image Hosted by ImageShack.us

...ja...L0oL...tRššbang

Image Hosted by ImageShack.us

...jeDan LiK na MoRU..IssE..PReEeDobaR jE..JA sLikAla, ahA...thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moa mama....joojj.....hhhihheadbangwavesmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tihana&nives..ženske iz mog razz...ma super su..thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TiNIcA MoA mAJAa..yeswave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...mya i mayaa....hh....sjatkeee...wavecerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.usmOnikA moa....hihi....lol....ludcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..plavushaa moa vejika i njena lubaff....hihi...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...vinkovička...coolwave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....anita moa...ma super je...zakon!!!cerekcerekkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja i nixi...iseee...starija slikaa...smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja i vinkovička kad smo bile male...cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja&andrea(iz razz)...lolim ju.....kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...vučak...iz razzz...hahah...l00ood jee..smokinwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...hrvoje....yeswave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....curkaa...moaa...hh....kisscerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...monika&heca....lepe moee....cerekwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...maya moaa.....hihi.....ŁoŁ...smijehcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...helena i marac ...(još iz osnovne)wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..vanda&jelena...iz razz...super su....cerekwavewave


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...moa myaa...sweettt....cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..maja i sarah skaČu sa stola...hehe...thumbupthumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...marin......hhihi...yeahhh...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sara,ja,nora,martina i valentina-iz razzz.....smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
........ančika mojaaa.......kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anita,tonicerek i nina.....wave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...dadoo....hh....thumbupsmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
........šuh.....starija slika...kHmm.cerekcereksmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....želja....moa lubaff.....cerekcerekkisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vinkovička,ja,hrvoje,buba i ne znam ko je ovaj...kad smo biji majii...cerekcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...buba u pederskom odelu...( ŁoŁ ).....hihi..yeahh....cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....bubaa....smokinsmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...joj...moj 8.a...kmeeewavewavekiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....mya moa...slatkaa.....cerekwavekiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
....opet mya....a kad je sweet....hhhsmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cerek..a kao nisu slatki??isseee...nina i mateo..(braco i sekaa)cerek



hajduk živi vječno!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

četvrtak, 01.02.2007.

.....................bzzzzzzzzz......................

greedyeehh...eo mene....nie mi se baš dalo pisat postove...pa sam sam išla po blogovima...i čitala..a na svom sam dodala koju slikicu...(želja volim te..hihi)....i tak...jaoo....bokteee....sad kao pišem lektiru..moram joj sutra predat....bangbang...ma.....ee... da se pohvalim danas sam odgovarala geografiju i dobila sam 5,5....bravo ja....!!hhiihhhlud...ŁoŁ....
e kak me boli zub...ajmeeee.....ne mogu otvorit usta...sve mi sad tu nateklo...issseeee......kmeeeeee......šmrc...ma...proći će brzo...(nadam se)....danas u školi bilo baš lo0odo...a kad nije?!...ma meni uvijek super...kad imam ekipicu za 10000....ma baš su mi dobji.....kao trebali mi 0. sat imat eng..al nie bilo nastavnice...tak mi ošla mal van...pa došli na 1. sat....imali geog...ja odgovarala...uu...i onda imal uvod...to mal zujili....ko i uvijek...ma ta nastavnica zuji skupa s nama...i onda njem...kao gledali neki film...neki glupi..a nisu nam dali da gleamo tekmu...kao nema antene...de LoooLLLL.....al prošlo i to...onda dva najdosadnija sata....bokteee....i onda tzk...to kao nešt mal radili...i svi se pokupili i ošli kuć.....i tak...ma bilo baš lo00odo ...al bilo bi bolje da mene ne boli zuubbbb....jebem tii....a jbgg....e da...bio mesić danas u tvrđi...ovi iz razz ga sprdali....vikali mu srbine...ma svašt..a on nama kao maše....de...bangbang...tršš....hh.....i bio i đapić...on se isto razmaho...ma...de...sve debili.....hahaharoflsmijeh....i tak...ugl....et nećem više pisat postove dok ne bude više od 100komm...mislim...nie ucjena...=)....al ....a i ne da mi se sad baš evri dej....hhih...yeahh....ae idem sad....(idem pisat lektiruuzujozijev)....i onda ćem mal nešt radit na blogu....pa na msn.....hh...ae pozz....i pusa svima.....btw-želja,voooolim teee.....kisskisskisskiss.........



| - 20:23 - ..kOmM......a iMA iHh...(115) | Ak bAš Oš | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.