...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t... ...s3t...

Nasi biseri,upadice,zajebancije...(svakog tjedna novi)


Skolski:
+(matematika)-''Skoro a sta mi nisi da karte za koncert?''
Ja-''Tribali ste samo doc do ulaza i rec da ste mi nastavnica pa bi vam slomili nogu…''

+Barisic-''Sta ako ni ovaj put ne ispravimo??!''
(matematika)-''Uvik postoji 7.misec,pa 8.misec,pa druga godina…''
Ja-…''pa stakla,pa retrovizori,pa ratkape...''
(matematika)-''Jel ti to meni prijetis?!''
Ja-''Ma,neee…''

+(likovni)-''Gdje se nalaze Grcki hramovi?''
Stojanac-''U Rimu!''

+(geografija)-''Sto nam pokazuju izvorne karte?''
Stojanac-''Izvore!''

+(likovni)-''Gdje se nalazi najpoznatiji amfiteatar u Hrvatskoj?''
Mili-''U Sarajevu!''

+Jerkovic-''Duje oces da ti ga odma stavim?''

+(informatika)-''Skoro dobia si 4…''
Ja-''Nastavnice,jeli se vama ikad vise hoda??!!!''

+(matematika)-''Skoro smiri se!!!!!!''
Ja-''arghhh''

+(matematika)-''Dosta vise!!!!!!''
Aldo-''Sta se deres??!''

+(povijest)-''Cakar Deli…Jel to musko ili zensko?!''

+(povijest)-''Kako ces ti imat pozitivnu jedinicu?!''

+(povijest)(citjuci opasku)-''Toma Doric pri ulasku u razred…Ma koga briga?!''

+(povijest)-''Kad bi ga granata pogodila odbila bi mu se od tikvu!''

+Matan-''Since when fall the rain?''

+Aldo-''How long have thise been flowers?''

+(likovni)-''Gdje su pokapani bogati Etruscani?''
Ja-''U stanove!''

+(hrvatski)-''Zbog cega je 1300. godine podijeljena Italija?''
Barisic-''Komunisti!''

+(biologija)-''Najvisa temperatura je 89 stupnjeva Celzijevih Dolini Smrti.''
Ja-''Jel se tu moze zivit?''

+(likovni)-''U koga vjeruju muslimani?!''
Aldo-''U Budu!''

+(engleski)-''Ti imas tri negativne jedinice!''

+(engleski)-''Engleska ima 40 milijuna stanovnika,a mi samo 4 milijuna…''
Aldo-''Malo nas je al smo govna!''

+(engleski)-''Donelli,sad cu tebe pitat!Sad je tvoj red!''
Aldo-''E nije!Niste me otvorili!''

+Ja-''Sine,pogledaj dokle je nebo doslo…''

+(multimedija)-''Ove opcije nisu toliko bitne.Bitne su bitnije!''

+Aldo-''Cakija se najela tek ubrane trave!''

+(matematika)-''Toma izadi rjesit zadatak''!
Toma-''Di ga triba stavit?''

+(multimedija)-''Ovo izgleda ka sjena,ali njie bas sjena!''

+(likovni)-''…a ovo je transept!''
Aldo-''Tranzistor?!''

+(biologija)-''Dino daj nam jedan primjer biosecenoze!''
Dino-''Sumaaa…''
(biologija)-''Koja?''
Aldo-''Striborova!''

+(engleski)-''Petra,ti nam reci kako je on zaradio toliko novca!''
Petra-''He came from money!''

+(engleski)-''Pelivane,ti nam reci neke spomenike u Engleskoj!''
Pelivan-''Big bang!''

+Pelivan-''Razrednice,jeli mogu ja ispravit engleski?''
razrednica-''To ti samo moras sjest,zagrijat stolicu i naucit!''
Pelivan-''Onda ne mogu…''

+(hrvatski)-''Koje je bilo drugo ime kralja Zvonimira?''
Klepo-''Zvone!''

+(razrednica)-''Drugi put morate naucit gramatiku pa vam nastavnica nece dat 1!''
Boduljak-''Glupa li je ta zena,blago joj se…''

+(kihne nastavnica iz matematike,nekolicina govori-''Uzdravlje'')
Ja-''Do sutra…''

+(internetske)-''I to bi bilo to o virusima,a sad cemo o''
Klepo-''Bakterijama.''

+Ja-''Aldo nemoj se zajebavat,jer ces zasluzit nesto sta nisi zasluzia!''

+Matan-''Biljke disu kisik.''

+(biologija)-''Zasto bi ti ja dala pozitivno kad mogu negativno?!''

+Mili-''Umrit cu!''
(biologija)-''Odlicno!Jedan manje…''


Izvan skole:
+Toni-''Daj mi kamen da se udren glavon!''

+Ja-''Svi ce popadat na noge!''

+Toni-''Skocio san s nogu!''

+Nikolina-''Ja mislin da meni vibrira!''

+Kiki-''Kad kisa pokisne…''

+Kiki-''Skroz mi grmi ovo drvo!''

+Ivona-''Aj reci jedan grad u Hrvatskoj?''
Iva-''Madarska!''

+(posli treninga u svlacioni)Trener-''Aldo,jel imas sampona?!''
Aldo-''Ne koristin ja to!''

+Anja-''Kako mozes jest ne pofrigane cevape?''

+Aldo-''Na cemu si ti?!''
Paula-''Na kurcu!''
Aldo-''Ako ti ga fali,ima ode grmova!''
Paula-''Steta sta nemas s cin…''
Aldo-''A mozes ga ti i popipat…''

+Fila-''Stol van se oznojia!''

+(u pekari)-''Burek ti je 15 kuna od danas pa nadalje!''
Buci-''Jesi ti normalna?!''

+Fila-''Ma sta on koji kurac glumi da je bia mrtav pijan kad san ga pribia,neka mi sljedeci put dode mrtav trijezan pa cu ga upet pribit ka majmuna!''

+Buci-''Ovaj je za podrume Firula a ne za skolu!''

+Aldo-''Ma znas ga 100%,to ti je onaj sidi lik bez kose…''

+Fila-''Kad ga vidin,razbit cu mu onu ruznu,glavatu facu!''

+Suvak-''On je isplazio zube''

+Toni-''Smijen se od smiha!''

+Agi-''Evo one Ruske pisme sta je bila na Dori…''

+Aldo:''Ma jebes te krosere,najbolje ti je da kupis onog Runnera sta ga svi nose!''

+Dado-''Jebe se me!''

+Dado-''Ti si budalo!''


U F-a:
+(Toni je slomia casu i prolila Oranginu po stolu,a Anja je sve to brisala cjenikom)
Konobar-''Ko je to prolia?!''
Toni-''Ja''
Konobar(bacivsi krpu na stol)-''Brisi!!''

+(Kad sam se upoznava sa jednom zenskon)
Goge-''Ja san Goge…''
Ja-''Ja san Jure…''
Konobar-''…Ja san konobar…''

s3t

subota, 20.05.2006.

...over & over again...

Sve vam je savrseno…Uzivate,nista ne radite,samo se zajebajete-mislite da vam nista to nece pokvarit…Ali ipak,sta se dogodi?!-Da,da…Bas to!Dogodi se neka pizdarija i koliko god ona bila bezznacajna i mala sve vam pokvari i onda nakon 3 dana savrsenstva dolazi vrime od 23 dana kad ste non-stop u kurcu,samo na tu pizdariju mislite i nikako da je iz glave izbijetemad…A takva se sranja meni cesto dogadaju…Eto,prije par dana se opet dogodilo.A izgleda da koliko god se ja trudia,ta ucestala sranja ne mogu izbjec!I sta sad?! bang Malo sam se zamislia zasto se to cilo vrime bas meni dogada?!Nisam nasa odgovor,ali nasa sam jedno i jedino rjesenje kojg cu se od sad cilo vrime drzat- DON'T WORRY,BE HAPPY! smijeh viva la majoneza smijeh

- 00:34 - nemoj molim te (5) - nisi toliko glup/a - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

stvari iz Zg pribor za Zg (Aldo)-samo lol! (Raja&Aldo)-no comment! (ja,Raja&Aldo)-a di ste sad?! (Toni)-mislim fakat! (Toni&ja)-a je smo zgodni...lol (Toni&ja)-The 2 (Pranc)-na exkurzziji (Mi)-malo nas je al nas ima...