malo slikica


Free Myspace Layouts











Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



PJESMICA

Noć je
kiša pada
tip-tap-tip-ta
kao navijene, kao budilica
kapljice padaju na
staklo i polako se slivaju
niza staklo ostavljajući
trag kao rijeka.
I kod mene u sobi
kiši samo nije
pljusak, nego samo
se jedna suza
slijeva niza moje lice
i novu ljubav čeka.

malo o frendovima

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




Ell@: preluda je, voli se
zafrkavat, uvik nasmijana...


Andy: otkaćena, vedra,
mogu napisat knjigu o njoj..


Ana: uff.. taman je izašla
iz ludnice..( možete onda
mislit kakva je ) , vedra,
zaljubljena, šesna


Mičo: uvik, ali baš uvik
nasmijana, dobra, luda


Mirna: nije mirna, uvik
spremna za šalu i zabavu


Matea: prezakon, luda,
izvest će bilo šta šta joj kažeš


Mirela: voli ples, komp i sve na njemu,
uvik je spremna na šalu


eto to bi bile neke od mojih prija..


kakvi su vam moji postovi?
super
dobri
mogu proci
ima i gorih
losi
  
pollcode.com free polls

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kostur by LuDi DiZaJnI






-Snjeza

-iz Šibenika

- 6.b. razred

-boja:
-nzn, valjda zelena


- omiljena životinja


Myspace backgrounds




-volim

-sebe
-njegacerek
-frendovekiss
-kompthumbup
-msnsretan
-fejszujo
-blog
-ove smajliće
-svog medvjedabang
-muziku



-nevolim

-umišljenost
-dvolićnost
-laž
-školu
-i sve šta je vezano uz nju
-...

pjesmice




Bježiš

Ti si mene volio
i nisi me prebolio.
Kada prođeš pokraj mene
poćet ćeš bježati
od mene.
Zato bježi dalje
od mene da ne
poćneš bježati od
sebe!


Vrijeđanje

Kada sam ljuta na tebe
i počnem te vrijeđati
i mislim da ču se
bolje osječati. ali
osjećaji me varaju,
pa kasnije budem
ljuta na sebe
samo zbog TEBE.





ovo m i se baš sviđa:


1.Barem dvoje ljudi na svijetu
te voli toliko da bi dali život za tebe.
2. Barem 15-ero ljudi na svijetu
te voli na neki način.
3. Ako te netko mrzi onda
je to zato što želi biti poput tebe.
4. Tvoj osmjeh svima donosi sreću,
čak i onima koji te ne vole.
5. Svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi.
6. Nekome si čitav svijet.
7.Da nema tebe netko sada ne bi živio...

8. Ti si poseban/na i jedinstven/a.
9. Voli te netko za koga ni
ne znaš da postoji.
10.Kad napraviš i najveću grešku,
nešto dobro izađe iz toga.
11. Kad pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoje leđa,
gledaj bolje, vjerojatno si ti svoja leđa naslonio
/la na svijet.
12.Kad misliš kako nema šanse da dobiješ ono što želiš,
vjerojatno to ni neće dobiti,ali ako vjeruješ, prije ili kasnije
ćeš dobiti upravo ono što želiš
13.Uvijek pamti komplimente koje dobiješ,
a zaboravljaj ružne primjedbe.
14. Uvijek reci nekome što osjećaš za njega
,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba to sazna.
15. Ako imaš dobrog prijatelja,
imaj vremena da mu daš doznanja koliko ti je dobar

ponedjeljak, 02.03.2009.

Ciao

evo mene sa novim postom...yesyes nije da baš imam idej za pisanje posta ali mi to jedino preostaje..cry..pisati blog i biti na internetu...zijev
ovaj mi vikend boja napolasretan dobar a napola loš.tuzan..subota je bila dobra a nedlja loša
u subotu sam imala ples..smokin.vježbali smo koreografiju za neku reviju u spiltu...u 6 misecubang
samo pas par zna lipo je otplesat a drugi...neću komentirati...blabla
još nije doša marko..cry.baš šteta...moramo raditi koreografiju s njim a njega nema...nadam se da će ozdraviti do sljedeće subote
...

nedlja mi nije bila baš dobra...morala sam ućiti za školu..burninmad.prirodupuknucu, zemljopismad i hrvatski..headbang.
i valjda sam naućila...
jućer sam ozljedila nogu...toćnije stopalo.headbang..nemogu stat na njega...trebala sam sad imati 2 sata informatike i odbojku prije škole ali nemogu ići zbog stopala...crycryburninmad
a još ja moram najviše vježbati...možda odem u reprezentaciju škole.yes..
danas u školi imam tjelesni...neću ga igrati... naravno...party
neznam kako ću do škole...ma snaću se ja...uvik se snađem pa ću i sada...
...

eto neznam što da još napišem ... pa idem
nadam se da ovaj post nije predug...
recite ako pišem preduge postove

...
pussa
kisskisskissmahwave



| Komentari (44) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.