petak, 12.05.2006.

Super mi je!!!!!!!!!!!!!!!

Evo mene trenutno u ZADRU!!!!!!!!!!! hahahahaha baš mi je super, inače sam u Zatonu na Sportskim igrama!!!
stvarno je super svaki dan je dosta rano dizanje neuobičajeno za mene, al dobro, poslije doručka počinju razne igre: odbojka na pijesku, kuglanje, pikado, potezanje užeta, kuglanje, streljaštvo, itd.,itd.
JESAM VEĆ SPOMENULA DA MI JE SUPER???? smokin party thumbup smijeh dead
NAVEČER JE DISCO DO KASNO U NOĆ (ili zoru kako to želite nazvat), SUPER JE ZIKA, STVARNO STVARNO ZAKON.....

BTW... DANAS MI JE 14. ROĐKAS PA PRIMAM ČESTITKE kiss kiss kiss yes yes yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
SRETAN MI ROĐENDAN!!!!!!!!!!!

ZNATE ONA SVAĐA S FRENDICAMA??? PA S JEDNOM SAM SE ONAKO POMIRILA, AL S DRUGOM NAJVJEROJATNIJE NEĆU no

- 12:42 - Scratch of your nail (10) - Spill the color - #

<< Arhiva >>