ponedjeljak, 24.04.2006.

.........ejjjjjjj.............

Već dugo nisam pisala.....čovječe 4 dana.........to je puno.........dobro da ne nastavim tako bezveze pisat.......danas nije bilo ništa posebno OSIM ŠTO JE POČELA ŠKOLAheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang BUUUUUUUU..........
1. sat: BIOLOGIJA- ništa posebno, na početku sata smo se malo(puuuno) zajebavali
2. sat: ZEMLJOPIS- doooooosadno ko i svaki sat
3. sat: TJELESNI(MATIŠU)- trebali smo imat matišu, al profe nije bilo pa smo imali tjelesni s dečkima i mulcima iz 6. razreda....nama koji nismo radili je profesorica rekla da možemo ić šetat...nas 4 je otišlo u Bahus na partiju biljara.....uglavnom
4. sat: ENGLESKI- ko i svaki put dernjava....... BLABLABLABLABLABLA, btw. dobila sam 5 iz pauka, a mislim da mi je upisala još jednu peticu.......naljutili smo je pa smo sami morali obradit lekciju...mačji kašalj, dopunit neke rečenice....22..05 pišemo ispit....onaj završni.....buuuuu......
5. sat: TJELESNI (OPET)- nisam radila..... bubao me trbuh....ja i petra smo bile "suci" u odbojci......hahaha naughty
6. sat: FIZIKA- ništa posebmno kao i uvijek, nova lekcija, čak smo završili prije pa nam je dao da se spremimo (ČUDOOO!!!) Ela da si mi sutra donesla cd od Kileta......ubit ću te ako mi ne doneseš....naughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty

VELIKI kiss OD MENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ae people pozzzzzzzzzZZZZZZZZZZZ...............poosu sam vam već poslala.........=)
P.S. mislim da neću moć na net do početka 5 mjeseca, još ću vidjet
P.S.2 valjda vam nisam bila dosadna...............
još poosica kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

- 17:03 - Scratch of your nail (20) - Spill the color - #

<< Arhiva >>