How dare you step up in my dimension

16.11.2004., utorak

5 | Voleo bi da znam naslov…

...Na hiljade nekih cudnih stvorenja, sa jedinstvenim odbrambenim sistemima i osvetljenjima su se kretala izmedju poda i plafona, nekada pustog i dosadnog hodnika.Bio sam u ulozi ronioca, koji sa full opremom krece na setnju po dnu okeana.Ugledah jednu devojku."Hej...HEJ !" ,razdrao sam se."Sta je ovo ako za predatora znas ?".Ona se sada skroz priblizila meni i kao da je htela da me poljubi u obraz.Izmakoh se naglo, posto mi je sve ovo izgledalo jako, jako sumnjivo.Nasmeja se i rece mi : "Ne plasi se, hocu nesto da ti sapnem".Pocela je da prica nesto na nekom cudnom jeziku, kako bih objasnio, kao kada sanjate, pa ne shvatate sta neki lik govori.To je trajalo i trajalo.Kada je zavrsila, rece ona meni : "Posebno obrati paznju na ono prvo sta sam ti rekla".Razmisljam ja, ne secam se ni zadnje recenice, tj. nisam razumeo ni reci i rekoh : "Da,da naravno !".Devojka je nastavila svojim putem.Kao da sam poceo da se smrzavam, sve zbog toga sto sam stojao u jednom mestu i slusao onu ribu kako loopeta nesto an hebrejskom !Pokrenuo sam se.Levo stepenice,desno vrata.Vrata, nikako ! Imam losa iskustva sa vratima, i odlucih da krenem stepenicama.Bile su to takozvane "lake" stepenice, kod kojih je posle svakih 5 isao mali odmor.Isle su u slovo "G" na levu stranu.Dosao sam do sledeceg hodnika.Voleo bi da se to nije desilo, ali cim sam zakoracio na tlo, za sprat viseg, hodnika, treptajem oka, nesdade sva ona voda i ceo hodnik je pretvoren u jednu veliku, pravougaonu zaledjenu plocu ! Jebote ! Okrenuh se da vidim niz stepenice da li ima vode, posto je do pre sekund zgrada bila poplavljena, ali kao da se pogled gubio posle prvog stepenika.Imao sam par sekundi problem sa disanjem, dok nisam izbacio poslednju kap vode iz pluca.Klizaliste je bilo fenomenalno !Puno dece i odraslih, koji su uzivali u carolijama zaledjenog hodnika.Sa leve strane su stajale, okacene na neki ofinger, jakne i zimske pantalone.Obukao sam jedan komplet da se ne razbolim, i krenuo sam dalje...

- 17:53 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Kratak opis ? Ratak opis ? Atak opis ? Tak opis ? Ak opis ? K opis ? Opis ? Pis ? Is ? S ?

Linkovi

http://www.breakbeat.co.uk
http://www.ilyrics.net
http://www.burek.co.yu

mail

futurebound@sezampro.yu