ponedjeljak | 22.01.2007.

Pobuna na šalteru!!!

Evo danas je bio veoma poseban dan za mene...ma ša serem,bio je ko i svaki drugi-užego i smoren.Ustao sam oko 10. pa do Vu po neke dokumente,a ono jebena gužva,treba ti viljuškar da se probiješ.Trebalo je sad prokužit na koji od onih šaltera treba ić,jer uopšte nemogu vidit ša piše od mase koja kao da čeka da ima daju pare...a ustvari im uzimaju.I tako ja se ukampiro i čekam da se neki lik ispred mene pomakne.Ljudi se uokolo guraju,ispituju gde treba ić,a meni već dopizdilo pa ja lagano izađe pa reko utrpaću se ja negde spreda,umesto da tu trunem.

Ja gledam gde da se uguzim kad neki deda kaže ovom drugom dedi“Evo ovaj momak je dobar“ja pogleda u njih i zapita se „za šta sam ja dobar“ kad deda kaže „jer dobro vidiš“ a ja onako ladno „pa ne baš“,deda onako opušteno udari po papiru i nasmeje se,da im nebi popunjavo papire...mislim bih da je jedan papirić,al deda dono neki svežanj papira ko da piše novi zavet.Tako ja nastavi da lapim,kad ugleda neko jednu slabo čuvanu rupu među masom pa krenuh da se uguram.

Tako se ja počo probijat a ono mi ponestaje zraka,gušim se mislim...koliko ima ljudi kad se zbiju stvaraju vakum i isisavaju sav zrak iz sobe.Konačno ja dođe na mesto,kad neka baba poče trabunjat mi iza leđa,reko bi joj nešta al mislim što da trošim zrak.Čekam i mislim kako ću doć brzo na red,kad im se ono pokvari komp...jebemti ša sad,nema šanse da idem kući kad niš nisam napravio.

Neki deda popizdio i poče vikat „jebemti ponedeljak“ i izleti van,a cela soba u smeh,sad je postalo još zagušljivije.Deda il je popizdio od čekanja il je tek sad skonto da je ponedeljak pa sam na sebe popizdio jer mu kalendar ne radi(onaj zidni jer je iz 1975).Sačeka još malo a oni počeše radit na drugi komp,pa sam ubrzo bio gotov.Pokupi se ja odande i odmagli kući dok rulja ne pobesni.Trebao sam danas bit na praksi al jebeš ga.Dođe kući i najede se i malo
zakunja,pa do naveče...


KAD SU NABAVILI NATPISE POSTALO JE GADNO!!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 17:40 - Iseri štogod (8) - ...I obriši se - # -

<< Arhiva >>