ponedjeljak | 26.06.2006.

Evo mene nakon duuuuuuuuuugggoo vremena,ma bio sam zauzet,znate ono kraj jebanja u školi,početak jebanja van škole i tako to,reko sad kad je završilo smaranje u pušnici od učionice,kad ono kaže moramo da odradimo ferijalnu praksu,ma da te nebi jebo,kakva praksa,ja mislio da zabacim udicu i lapim a ono moram da se jebavam s oni čičama u Čazmatransu.Kakva smola,ali ja znam svoje obaveze pa reko da odradim tih deset dana(tj.da se pojavim i da odem,ko da bih čeko kraj radnog vremena).Evo ovo je već četvrti dan smaranja,i već kipim od čmarenja,jebote danas su neki stari autobus rasjebavali u delove,pa mi je majistor reko da od sedala isečem onu kožu i da mu donesem,tako ja režem kad ono neki čiča koji je slučajno i vozač autobusa(ali kako sam ja to mogao da znam) mi počne kenjat,kako te nije sram,kradeš kožu,nemoj da te sad prijavim "kapetanu",a ja ga onako pogledam i pošaljem u tri PM...jebiga ponavljam da tada još nisam znao ko je,pa sam najebo...oprostite ne mogu da nastavim,previše je bolno...:-)))

- 16:04 - Iseri štogod (4) - ...I obriši se - # -

<< Arhiva >>