ponedjeljak | 22.05.2006.

Punimo ih,punimo(punjačem naravno)

Proleti škola i danas,smaranje živo,a sada malo da lapim.Svejedno nije bilo loše,inače ja pon imam praksu(u školi)i onda se samo smaram.Bar nemoram da štrebam.Kao što sam rekao imao sam praksu,ništa posebno,sada kao nekakav zadnji rad pravimo punjač.Da,da punjač(ni sam neznam za šta ali samo da radi)ma šalim se,za akumulatore.Samo moramo da donesemo trafo i još neka sranja,moram da obijem neki stari crno beli tv i izvušem delove iz njega,to mi tako teško pada(da baš,uživaću u tome hahahahahaha).Danas smo samo pravili kutiju u kojoj će da stoji,pa dok sam teglio lim iz podruma iseko sam ruke(zaboravi navuć rukavice,ali ionako nebi baš puno pomoglo pošto ih ni nemamo)ruke mi izgledaju ko da sam oštrio jebene noževe prstima.Pošto smo savili lim,trebali smo da izbušimo rupe i zašarafimo.U pokušaju da izbušim rupe slomio sam dve burgije,a onda sam reko ''ma zajebi ti ovo'' i krenuo ćiku,pa ću tamo to da izbušim,da se nebi sad jebavo u školi.Svejedno sad idem van a kasnije bi trbao da odgovaram na neka pitanja(hmm...ali ipak neću hihihihi),sveska mi je ionako kod gileta a njega nema već par nedelja,a meni se sad ne vergla do njega,sigurno ionako lapi negde vani(pametan čovek)...a ja ću da sutra zaradim 20kn,mislim nije nešta,ali s obzirom da neću ništa da radim(nice),a to je samo početak.Les mi je tražio da mu nacrtam neki rad iz tehničkog crtanja,a pošto sam ja poznat po svojem umeću sa olovkom i papirom(ma da baš)ja sam se ''prihvatio'' posla,ustvari dao sam frendu da mi nacrta rad,a ja ću samo da uzmem lovu,a dobio sam još ponuda(sweat)...čuo sam da je Lordi pobedio,ma kako i nebi,ljudi čim su malo poslušali mjuzu(i vidili ih)odmah postali metalci...e kad bi bilo toga češće,čak se i o tome pričalo u razredu.Kod mene u razredu skoro svi slušaju narodnjake,ali čak je i naš cenjeni prijan Dražo(okoreli narodnjak)rekao da su mu se svideli kostimi,ali pošto nije znao ime grupe rekao je ''to su oni šakijevi sotonisti''....

- 14:23 - Iseri štogod (18) - ...I obriši se - # -

<< Arhiva >>