07.02.2006., utorak

POREDI NE, PRIREDI

ovo je tema neiscrpna... u ovom broju:
bivsi(mnozina) iz ugla sadasnjeg.

posle broja, sledi opis.
znaci, kako ste raskinuli, zasto, kakav je bio u krevetu,
gde ste sve to radili, kako si svrsavala lala?
i nasednem ja, svaki put, i krenem:
red lazi dva reda istine...
sve dok ne vidim sta on u stvari radi sa celom tom pricom-
uporedjuje!
sebe sa njima, mene njihovu i mene njegovu uporedjuje!
pa zakljucuje, negde ponosno, negde porazeno. i ima tu raznih analiticara-
neki odmah posle ? i odgovora saberu oduzmu i saopste mi kako stoje stvari,
a ima i onih koji savesno danima sakupljaju podatke, obradjuju detaljno
da ne bi doslo do greske, i onda iznesu rezultate.

Jao. osecam nepotrebnim da izlazem celokupnu svoju stranu price,
kako se ja sa tim ne slazem ili vam je jasno ili nije.
ili si od onih koji uporedjuju i sebe postavljaju prema onima pre tebe
ili nisi. tu objasnjavanje naklapanje nema svrhu- naucila sam to. mukom.

u krajnjoj liniji i najlicnije:

ne uporedjuj me, imam dimenzije za koje ne znas merne jedinice,
ma za koje ne postoje merne jedinice!

- 21:58 - Komentari (23) - Isprintaj - #

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SelfUpdate
potraga
pretraga
otkrivanje
lutanje
ciljanje
zabava