Run

Prvi bez razloga!

ponedjeljak, 19.09.2005. u 19:12

Kada je RTL-televizija službeno počela emitirati program s nestrpljenjem sam očekivao sadržaj kojeg će ponuditi "televizija s imenom" svojim gledaocima, koji su gotovo svi u početku gledali njen program iz puke znatiželje. Hoće li to možda biti neki noviji filmovi, serije, sportski događaji ili što..?? Najgore od svega je što se isto pitanje pitam i danas, dakle siromaštvo u tom vidu medija prisutno je , a ne pokazuje nikakvu tendenciju da bi stvari mogle krenuti na bolje. Mnogi će reći, pa dobro kome nije po volji ne mora gledat, imaš na izbor pa biraj, ako ništa- ne gledaj. No takav odgovor ne može zadovoljiti mnoge koji gotovo svaku večer sjede pret svjetlećom kutijom. Ako ništa posebno ne nudiš barem budi profesionalan u onome što nudiš- kako to samo smješno zvuči spominjući tu rečenicu u okviru naših dragih televizija. Dakle evo nekoliko primjera neprofesionalnosti, upitne(??) duhovitosti, gluposti, amaterizma, te raznih propagandnih trikova. Izgleda da ću morat update-ati ovaj post sa novim sadržajem svaku večer jer iz dana u dan sve je više bisera.
Nepotrebno je navoditi imena televizija, ali ja sam gotovo uvjeren da neće biti teško dokučiti o kojoj se radi, štoviše bit će se zabavno prisjetiti se.

Bitno je biti PRVI
Jedni kažu "Mi smo prvi s razlogom", a razloge naravno ne navode nigdje, vjerojatno u svojoj bahatosti razmišljajući- razloge je nepotrebno navoditi-oni su toliko očiti sami po sebi..
"Ne vjerujte onome što pročitate u novinama, na internetu ili čujete od drugih. Od Dnevnika su gledaniji samo sport i vremenska prognoza." To je legendarna izjava, još ispod peke, malo reklame ne škodi čak ni u informativnom programu, zar ne?? Dok jedni tvrde da su s razlogom prvi, drugi su vodili žestoku kampanju da ih ljudi stave na prvi program svoga daljinskog upravljača, misleći valjda da će tako postati PRVI. A za nagradu najsretniji bi dobio novu svjetleću kutiju. Pomislih, bolje ipak biti prvi na daljinskom nego prvi s razlogom-pogotovo ako razlog ne postoji.

Karlovačko korner & Stuff
Tko ne zna što je Karlovačko korner bolje da tako i ostane, neće umrijeti u neznanju. Karlovačko se korner uspješno preselilo sa jedne na drugu televiziju, uspjelo je postati lošije nego prije, a došlo je i do smjene voditelja. Sve u svemu, zamišljeno je kao suradnja s hrvatskim navijačima za trajanja EP u nogometu prošle godine u Portugalu, a promjenivši televiziju postalo je čisti raspašoj i pijanka. E sad što je tu toliko šokantno? E ne mogu reć, to morate pogledat i uvjerit se sami. Ja ću reći samo, kakav voditelj takva emisija.

Tko se smije taj se voli
Vođenje info-emisija postalo je popularno u muško-ženskom voditeljskom paru. Pogotovo je zanimljivo kako sve češće voditelji prasnu u smijeh makar vijest bila i smrtno dosadna. Također postalo je IN da voditelji upadaju jedan drugome u riječ, komentirajući prošlu vijest ili najavu sljedeće. To je u početku interesantno, no nemali broj puta znalo se pretvoriti u višeminutno čavrljanje, pa s time se i izgubila svaka originalnost ideje.

Najviše gluposti u sportskim prijenosima
Prvo mjesto u blamaži drži televizija koja je kupila pravo na prijenos nogometne utakmice Bugarska-Hrvatska ove godine. U pola utakmice, baš kada je postalo napeto nestalo je slike, a umjesto crnog ekrana ili pak snijega na ekranu, pojavila se najava serija i filmova za tekući tjedan. I tako traju najave dvije, tri minute i evo nas opet u prijenosu kao da se ništa nije dogodilo. Nikakve isprike, ništa. Sportske događaje u pravilu komentiraju dvojica komentatora. Stvar postaje iritantna kada se za jednog od
sukomentatora (koji btw u životu nije nikad komentirao utakmice) pozove član uprave nogometnog kluba (primitivac No.1 -za one koji ne znaju) i onda se očekuje nerpristrano komentiranje. Pravi potez!!!
A što se tiče samih komentatorskih bisera, pun ih je internet pa potražite.
Meni je legendaran ovaj: Boris Mutić-->" Mislim da se dava premalo koševa, u tome je problem. Ekipa koja dava više koševa u pravilu pobjeđuje."
Na kraju svega čini se nestvarno da za usluge ovakve kvalitete uz silne reklame neki još uzimaju i novac. Možda je bolje da moj TV završi poput onog sa slike, barem bi uštedio novac i puuuuuuuno vremena.