Design By:Peps & Krunks
Komentari Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Yo ljudi!
e.. napravila san ovi novi blog zato jer je za stari znalo previše ljudi..i nisan tila da svi čitaju šta napišen...
i kad več svratite do mene i pročitate post..ako ga pročitate....aj sitite se ostavit i koji komentar...pusa svima...


A KA NEŠTO O MENI

Yo!!!
zoven se ivana..al me svi zovu Deby..
iman 14 godina i iden u osmi razred ...
živin u splitu na plokitama..ili ti ga siromašnoj četvrti...
volin...a...puno toga...
prijatelje, gledat zvijezde, muziku, sladoled, čokoladu, zabavu, dobro društvo, "normalne" ljude, kišu, glupirat se, smijat se, kad san happy, kad je sve kako bi ja tila da bude, gledat O.C i OTH..itd...
ne volin..isto puno toga..
neke ljude..pa opet te iste ljude... svađat se..umišljene osobe i koje se bzvz kurče nešto.... školu, ptice, bube, crve i sve šta gmiže.... e.. i velike mrave... i dvolične ljude...
slušan.. a...svašta.... najviše punk i rock..
avril, fergie, cascada, enrique iglesias, gwen stefani, kelly clarkson,NOFX, evanescence, fob, ...
najdraže grupe su mi...
fall out boy, green day,NOFX i erreway...
najbolje pisme: runaway, my immortal, tommorow, lithium, fall to pieces,going under, my last breath, like a boy, where is your boy tonight, tnx for the memories, my vagina, franco un-american..
iman puno prijatelja..a..eo neki od njih.. ancha, ela, ninacha, sliška, karla, nike, zdenka, maša, gizda,pero, stipe, šule, toljka, kate, piwalica, i još ih dostaaaa...
eto..to su neke gluposti o meni... iden ja...
adio!

moj MsN

sprdantica@hotmail.com

Linkovi

ELA

MASHA

KARLA & NIKE

GIZDICH

KATE

BIJE

ZDENKA

ANA

JERKOVKA

SRKY

PIWALICA

MAJA

ANA-PURGA

MATTEA

DUJE

KASTRA

BEŠLA

USA

NINACHA

NII

STELA

COOL BLOG

PETRA






*MOI PRIJATELJI*

ANCHA
moa bff... luda je... lipotica.. zgodna.. uvik je tu kad mi triba... nekad mi napravi sranje..al nea veze..heh... zgodna.. i kad se smijen i kad plachen ona je tu... mogu joj virovat.. i ono šta njoj kažen.. znan da neće reć nikome.. uvik se smije..i sve šta joj kažeš.. ma... sve joj je smišno... malo glupasta..al nea veze...

ELA

ee... tu malu ja znan duuggooo... sa njon se družin najviše... i najduže.. ja mislin več 3-4 godine.. ili više.. ne znan... i njoj mogu sve,sve reć.. virujen joj sve šta mi kaže.. uvik će mi pomoć kad mi triba... i ona je tu isto uvik... još jedna bff.. ajme.. ja ne znan šta bi ja bez nje.. lipa, smišna, volin sa njon pričat.. heh...

SLIŠKOVIĆ
taj lik je samo taka kraljinaaa... uvik valja baze.. moj najbolji prijatelj.. mogu mu sve reć.. i moš sa njin normalno pričat o svemu... uvik smo ja i on protiv svih.. u svemu se slažemo..heh.. smišan je.. voli piwalicu... uvik radi sranja... uvik je happy.. hiperaktivan je..

NINACHA
sa njon san se počela družit ovog lita... al mi je uvik bila draga.. postale smo najbolje prijateljice.. i stvarno je kraljicaaa... i njoj isto sve rečen.. uvik je pokušavan nasmijat.. jer nije baš uvik happy.. a ja volin kad su svi sritni.. e.. i volin kad je oraspoložin..

ŠULE

lipotica.. zgodna je.. i sa njon pričan puno.. o nekin stvarima.. heh... i vratila mi je nadu u vezi nečega.. i ja njoj isto.. lol... i slaže se sa mojin mišljenima.. luda je... plavusha.. itd...

KATE
sa njon san se upoznala ovo lito.. i sad mi je super prijateljica.. virujen joj.. mogu joj reć sve... voli tonia.. i on nju...heh.... lipa je... iako se ona ne slaže sa ton činjenicon.. zgodna.. slauša ja mislin rap... mrzi rozu boju...

PIWALICA
i nju san upoznala ovo lito.. i odma san postala super sa njon.. lipa je.. voli tunju... sa lučca je.. malo previše plače zbog muških.. al jbg.. ona je taka...

GIZDICH
uvik se zaebaje... pa ne znan kad govori istinu kad laže... lol... zbuni me uvik.. lip, zgodan.. trenira košarku..i super mu ide... kraljina samo taki.. uvik radi gluposti.. iii.. ne znan više šta...hahaha...

STIPE
prije nismo bili baš neki prijatelji.. a sad ka jesmo..heh.. super je.. smišan.. ne znan u koga je zaljubljen.. nešto on to često minja.. heh.. sa svima je super.. ne voli se svađat..

TOLJKA
koa je to kraljicaaaa... ima predobre baze.. luda samo tako... ima čudnu kosu...lol... ona je ne voli.. a meni je baš cool... zgodna, lipa..

MASHA
lipotica.. zgodna.. super mi je.. luda.. moš sa njon normalno pričat.... pametna.. lol.. i ne znan šta da više kažen o njoj...

KARLA & NIKE
dvi ludeee.. najprije su... nekako su se u zadnje vrime udaljile od nas svih.. al nea veze.. obe su kraljice.. nike se smije preludo... ono.. zavari samo tako..heh... a karla.. lipa je, zgodna...itd...

BIJE & REA
biju san nedavno upoznala... stvarno je kraljica... sve mi reche..lol... ee..nisan je vidila odavno.. a..nea veze..lol... a reu... ona je isto super ženska.. ima prelipu kosu.. opiturala je ono doli u crveno..meni je to relipooo.. ja to oćuuu... heh... lipa, zgodna...

ZDENKA

eee..ta bič..lol..ma super je ona.. smišnica... zabavna je.. svemu se smije..itd...

NIK
lud, zbunjen... super je.. kad san ga tek upoznala.. mislila san da je kreten.. da je cili smiren..i nista ne priča..a sad.. uf.. samo taka kraljinaaaaa.... ima preprelude baze.. smišan...

PERO & ANDRO
obojica su super.. smišni.. ne viđan ih puno... nisu sa menon u smjeni... al ludi su.. zabavni.. nikad nije dosadno sa njima.. znaju nasmijat.. i takooo...




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Znala san da ćeš me ostavit, znala san, ali svejedno san dopustila srcu da te zavoli… ZAŠTO?ne znan ni sama. Možda zato šta te volin…ma ne znan..teško je reći sada… sad kada sam opet sama..
Želim ponovo osjetiti tvoj dodir… tvoje tople usne… i tvoj pogled kojem nisan nikad mogla odoljet…
Mislin na tebe stalno, želin te ponovo vidit,iako znan da će mi bit još gore, ali još samo jedan pogled tvoj…



Zašto si me osvojio čim san ti pogledala oči?
Zašto san te zavoljela te proklete noći?
Zašto mi iz misli ne izlaziš van?
Zašto bez tebe ne mogu ni dan?
Zašto još danas u daljinu gledan?
Zašto kad si otišao, još i dalje čekan?
Zašto uvijek mislim da ćeš doći i da ćeš se pojavit negdi u noći?
Zašto kad san sama želin da si tu?
Zašto ne nestaneš barem u snu?
Zašto uopće postoje suze, kad mi ih sve tvoje srce uze?
Zašto ne postoji lijek za tugu?
Lijek za trepet, strah, muku?
Zašto postoji ljubav kad je tak slijepa, tako tužna, očajna ali i lijepa…
Zašto??


Sičan se da san neumorno plakala.
Kad si me ostavio samu, otišao s osmjehom na licu, a znan san da ti je žao, vidila san ti to u očima.
Otišao si, da jesi ostavio si me samu i to si…
Plakala san noćima, znao si, a prići mi nisi htio..
Plakala san noćima i još dan danas se sičan trenutka kad si mi reka ''više ne ide tako''..
Sičan se izraza tvog lica kad si me s osmjehom ostavia samu da se nadan, a znala san da ti nije lako…


Jednom su mi rekli, ali nisam ih slušala…
I sad znam da sam trebala…
Jer da jesam, ne bi bilo ovako bolno…
Ipak, iznevjerili su me svi kojima san vjerovala…
Oprostila san mnogima, mislila san da ću zaboravit šta je bilo, al opet stignu i ti dani koje tako jako želin zaboravit..
Sve opet dođe, prođe i ode, al nikad ovo sada, sitin se svaki dan, jer nisan imala nikog da mi pomogne da zaboravin..
A oboje smo bili krivi…


Mrzin tvoj pogled jer me boli
Mrzin tvoje ruke što ih druga voli
Mrzin osmjeh tvoj jer si postao drag njoj
Mrzin suze jer plačen zbog tebe
Mrzin sve na ovon svitu..
Al samo jednu istinu znan…
da te ludo volin i tu vidin kraj…






























Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us











Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



























Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us



01:01-voli te
02:02-želi te poljubiti
03:03-želi da budete zajedno
04:04-pozvat će te na spoj
05:05-zeli samo tebe
06:06-osjeća više nego pokazuje
07:07-crni decko misli na tebe
08:08-vara te
09:09-smeđi decko misli na tebe
10:10-sviđas mu se
11:11-lud je za tobom
12:12-sanja te
13.13-ne može bez tebe
14.14-voli tvoje oči
15:15-ti si mu jedina
16:16-tajno te promatra
17:17-ljubomoran je
18:18-ima curu
19:19-dobit čes poruku
20:20-nazvat će te
21:21-samo dobri frendovi
22:22-fališ mu
23:23-plavi dečko misli na tebe
00:00-srest češ ga



ZAKON LJUBAVI!
1. poLjubav u obraz - prijateLjstvo
2. poljubac u čeLo - žudnja
3. poLjubac u ruku - poštovanje
4. poLjubac u vrat iLi uho - strast
5. poLjubac u usta - Ljubav
6. poLjubac u rame - pohLepa
7. ugasi Li djevojka mladicu cigaretu - zeLi biti LjubLjena
8. udar Li ga - ima pravo na Ljubav
9. baci Li nesto na njega - sLjedi kazna od 10 poLjUbaca
10. Leže Li priLjubLjeno - mLadic Lezi na njoj
11. sjede Li priLjubLjeno - djevojka sjedi na njegovom kriLu
12. poLjubac traje najmanje 3 minute
13. on netreba pušiti prije LjubLjenja
14. pipkanje na rastanku - sanjaj me
15. stisak ruke -zeLi da budete sami
16. pokazivanje jezika - odmah me poLjubi
17. mrsi ti kosu - nemogu bez tebe
18. stati na nogu - izjava Ljubavi iLi sexa
19. poLjubac sa zatvorenim ocima - Ljubav
20. treptati ocima - daLi me voLis
22. stavi kažiprst na usta - zagrLi me
23. gLeda ti u oci - mnogo te voLi
24. igrati se prstima - sanjala sam te
25. gristi usne - Ljubomora
26. stisnuta šaka - da
27. staviti ruku na ceLo - ne
28. pucketa prstima - danas dobro izgLedas
29. ispitivanje - zeLim nesto da ti kazem
30. stajanje na petama - voLim samo tebe
31. gLedanje u pod - imam drugog
32. poLjubac uz pomoc jezika - Ludo kao Ljubav
33. manje od 30 poLjubaca - nije dozvoLjeno
34. prije LjubLjenja - gLedati se u oci
35. mLadic nesmi pitati djevojku da je poLjubi
36. sLijedi Li je vise od 5 min - Ljubomoran je
37. pokLonis Li nekom ovaj zakon - voLis ga
38. udari Li mLadic djevojku - budi samo moja
39. ako ona trci prema njemu - ima pravo da ga Ljubi
40. grickati nokte - Ljubomoran je
41. skrenuti - sutra u isto vrime
42. trci k njoj - budi samo moja
43. prati Li je - Ljubomora iLi budi samo moja
44. ne treba ti njen pristanak da je poLjubis - daj joj ga sam
45. ako ti stane na put - samo tebe voli
46. uzme Li joj nesto - stavLja se na raspoLaganje
47. mazi Li je po Leđima - žeLi da spava s njim
48. udari li je u koLino - zeLi da spava s njim
49. ukrste Li prste - je*** ce te kad tad
50. gLedaju se - voLe se
51. gLedaju se iz daLeka - voLe se aL nemaju hrabrosti
52. ako pLešu moraju bit bLizu
53. njegove ruke na struku - iskrenost
54. ako šute - nisu odLucni
55. kasLjucanje - sutra u isto vrijeme
56. više od 60 poLjubaca na kaucu nije dozvoLjeno
57. mLadic ima pravo Ljubiti djevojku od 13 godina
58. miLovanje po kosi - Ljubav
59. čeprkanje po kosi - zeLi bit s tebom
60. pokLoni Li djevojka mLadicu ZAKON LJUBAVI... znaci da ga voLi
61. pokLoni Li mLadic djevojki ZAKON LJUBAVI... zeLi da bude samo Njegova


subota, 11.08.2007.

I want to love you, but I better not touch, I want to hold you but my senses tell me to stop, I want to kiss you but I want it too much, I want to taste you but your lips are venomous poison, You're poison runnin'thru my veins

yo!!!

ala... ljudi...fala van na ovoliko komentara..baš san happy.. al da počnen pisat.. u mene..a.. uvik ima nešto novoga... svaki dan je skoro isti.. i to mi je super.. zadnja 2 dana me užasno boli ruka... ne mogu je skoro ni micat.. šmrc...a možda prođe brzo... hehe...

e.. mi se danas samo tako zabavili vanka.. igrali grupa traži grupu.. bilo je baš uf.. predobro.. je.. ono.. da pari ka smo dičica...al bilo je ludo... ja, pepe, piwalica, toljka, šule... protiv, stipe, tonia, ele,tee.. neki nisu tili igrat..a ko in je kriv... mana je bilo odlično... ugl... oni su igrali poštenije od san... obišli smo 50 puta cili kvart... umorili se samo tako .. mislin da ću večer malo ranije leć...lol... zezan se...
eli neka baba srala nešto..da nije ni žensko ni muško..a ova joj vari u facu.. neka luda babetina..ono... šta ona ima tako pričat o njoj..i onda svaki put kad se ela digne sa klupe.. ova dođe na prozor... ma.. i onda oni meni kažu da nsian normalna..a šta je ova baba... lol...

a.. rekli su mi da san se prominila.. uobrazila..i postala drska.. ja to nisan primjetila..i za sad mi je to rekla samo jedna osoba... al ja u to ne virujen... samo ne želin da neke stvari budu ka i prije... i ništa više ne želin minjat.. nisan vidila odavno zvizdu padalicu.. ni anche nema zadnja 2 dana sa nama vanka..ona na klisu..sutra dolazi!!! hehe...

još san cila happy... svađe su prestale.. još smo samo posvađani svi sa zdenkon..a ona nan ni ne triba... samo nas je sve tila posvađat.. srala je drugima šta mislimo jedni o drugima... pa je bolje da smo je odjebali..al... neću ja nju sad ode gadit (iako san je dovoljno izgadila).. hehe...

svaki dan na je lipo vanka... izađemo... al dana sje bilo najluđe.. ja i piwalica smo in bižali svaki sekund.. hehe.. .vidila san neke ljude.. koje nisan od davno vidila... i šta da van još kažen... neki moji prijatelj isu mi ovih dana u kurcu.. a ja ne bi tila da su oni tužni.... za neke znan šta in je... zapravo.. ja msilin da znan šta je svima... i ono.. ne volin kad su ljudi oko mene tužni... il depresivni..al.. možda buden i ja nekad taka.. i bila san... i nije mi bilo baš lipo.. lipše je sad... ne misliš na ništa.. zaboraviš na sve kad si vanka.... i tako...

iden ja... puse: eli, anchi, šuli, pepi, piwalici, karli, niki, stipi, toniu, toljki, maši, kati, sonji, niku, andri, gizdi, e..i svima vama ostalima..koje san zaboravila... pusa....



- Komentiraj (226) - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.