< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Na ovom blogu možete sretati svakake budalaštine
a piše ih još veća budala Naravno ja!!!Hahahah
pišite sve i svašta,a poanta ovoga bloga je svratite što više puta


pisac i ovoga bloga sam ja zvana
smilja bušić
hobi:trčanje za loptom(rukomet) i
druženje sa svim frendicama koje obožavam
rođena:11.1.1991.u đakovu valjda,a možda me roditelji
našli na putu...šala....
horoskop:đarac(jarac)

Jo
Image Hosted by ImageShack.us


Evo malo pjesama pa malo preslušajte
















Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Linkovi

Blog.hr
M@l@ moj@
Monitor.hr
mare
ninche:-)
the boss(mateja)

Najdraže pjesme

Neda Ukraden
Nisam ti ja bilo tko

Nije mi dosta da mi pričaš,
da sve sam tebi
i da sve preuveličaš
o nisam ti ja baš bilo tko.

Nije mi dosta da me moliš
kada grešiš da se kuneš
da me voliš
o, nisam ti ja baš bilo tko

Jer ona naivna devojčica,
odavno žena je postala,
i moračeš se potruditi,
da bi ostala

Ref:
Ne treba meni samo
zlato sjajni, dijamati
i neko skupe darove da lako plati
hoću luda iznenađenja,
nekoga ko me voli bez ograničenja.
Što je drago srcu mome,
da mi radi i ne razmišlja o tome,
hoću sve to, skupa ja sam,
baš me briga
znam da to zaslužila sam
o.. nisam ti ja baš bilo tko

Nije mi dosta da se kaješ
da kad te dugo nema
sve od sebe daješ
o, nisam ti ja baš bilo ko

Lana
Prava ljubav (duet Luka Nizetic)

Vezala me tuga svojim koncima
tražila sam ljubav na krivim mjestima
što samoča čini ja najbolje znam
čovjek nije rođen da bi bio sam
zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

Ref.
I reci da ce ovog puta
biti sve što želim ja
kaži da si mene čekala
i reci kako ovog puta
nema roka trajanja
prava ljubav nije potrošna, nije potrošna

Lomio sam grane od života svog
ko da neću umrijet', da sam iznad tog
bilo me je svuda, a sad sam kraj tebe
jos vjerujem u čuda i u nas oboje

Ref.

Zarobi me svojim usnama
i ne daj mi da potonem do dna

Ref. 2x


Selma Bajrami
Žalim

Žalim svaki dan
što sam bez tebe živjela
jer samo tuga je u meni
sve preživjela

Žalim svaku noc
jer svaka moja noć je grijeh
sve moše nije bitno
suze ili smijeh

Ref. 2x
Tebe sam voljela
i nikog više ne volim
tebi praštala
sada samoj sebi
ne mogu da oprostim
jos ne mogu da se pomirim

Umrijeću ako te ne vidim
Ako te ne poljubim

Luna
Šećeru

Šta bi hteo šećeru
da me vodiš na večeru
posle toga u apartman
da te bolje ja upoznam

Ma šta bi hteo šećeru
slutim lošu nameru
jedno piće, možda dva
igra ti je providna
hej, hej, hej

Ref.
Naivan si moje luče
nije sestra baš od juče
ćini mi se šećeru
ti bi mene za večeru

Naivan si moje luče
ma nije sestra baš od juče
ćini mi se šećeru
ti bi mene za večeru

Šta bi hteo šećeru
ti bi sve na prevaru
ali ne, ne moje luče
ja ti nisam baš od juče

Ma šta bi hteo šećeru
slutim lošu nameru
jedno piće, možda dva
igra ti je providna
hej, hej, hej

Ref. 3x

Ti bi mene za večeru


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 12.08.2006.

malo atrakcije!!!











| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.