.....pa evoooo meee....=)

ey ljudeki….evo mene nakon dugo vremena….za početag da zahvalim predsjedniku sjedinjenih američkih država kaj je došo u zagreb…sljedeći put nek dođe malo bliže šiji da neamo škole…mislim onak D…hehe…nadam se da ste mi svi dobro… hm…kaj ima novog…pa evo…5.4. sam imala krizmu..haha…to ste trebali vidjet..lom… kao 1.imali smo crkvene haljine…baš smo lijepo izgledali(moš si mislit)…2. moja draga koma(Lea) mi je stala na haljinu dok smo hodali do oltara pa sam SKORO pala…strašno… kao 3. moja draga komica i ja smo se tako zbrukale…jedino nas dvije smo počele pljeskat u sred mise…ako ste čule…pravite se da niste…strašno…neam riječi… onaj konj s kamerom je drito morao stat kod reda di smo sjedile lea i ja i snjimao nas tam jebene 2 min…crkle smo od smijeha… jedino kaj je bilo zabavno je kad je svećenik stero van čabraju na probi zato kaj je imao kaoguku…a baš si jadan čabi…e da…mislim…nije da svi to trebaju znat…al čabraja se zanima za niku z. i dopisuju se…haha… iam potrebu reć sedmašicama da se na njima vidi utjecaj naše drage teice…bravo tea uspjela si…strašno…nc nc…pozz Mateu s Hvara koji mi se sjetio javit…bravo bravo… Nezz kaj da više napišem…osim da sam se za krizmu obogatila…hehe…e da još sam zaboravila jednu novost…spušile smo od dugog sela…da pohvalim ninu..bravo nina…( zvali su je da dođe igrat za njih…al ona..naravno…neće)
I da još lenu pohvalim…bravo lena…tak ni ja nebi uspjela past…hahahahahahahahahaa… strašno… eee…još nekaj…krizmu sam slavila sa mojim dragim frendom Petrom…hvala pero kaj si me ostavio i otišo doma…morala sam bit tam sama i slušat kak ovi moju urliću…hvala hvala…to mi puno znači…a najviše ti hvala na tom kaj si mi slao porure kak jedeš napolitanie i ležiš u krevetu…dok sam ja tam bila….punoooo hvala…i još nešto…pero je napokon poslo poruku Lei…on meni farba oči da se ona njemu ne sviđa…a vidjela sam ja kako on nju gleda..joj joj…to bi bilo sve…pusa svima…pogotovo: Luki,Lei,Nini,Lorini,Kiki,Matiji(zelina),Antunu( zelina) Ivanu (zelina) Vekiju…Petri Đ.P. Tinu H.,Lovro O……i sv koje sam vas slučajno zaboravila….pusek svima


srijeda, 09.04.2008. u 09:29 ][ 25 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Ey ljudi ja sam Ema i ovo je moj novi blog....















































url=http://www.picoodle.com/view.php?img=/6/10/18/f_KUSTOIJAJEZm_276937b.jpg&srv=img29][/url]







url]

[














































Linkovi



Blog.hr
Blog servis




.......Bad blue girl......