hmm...evo me...

ey ljudi evo me...napokon novi post...od kad se nismo čuli...aha...od bratislave...pa evo bile smo 4...al ono bilo je komaaa...užas..kao prvo hrana je bila za životinje..ali sumnjam da bi to i životinja jela..prvi dan smo dobili nemam pojma kaj je to bilo..jedino kaj je na tanjuru bilo prepoznatljivo je KRIŠKA paradaiza..al pošto sam ja pametna iz zagreba sam ponijela nutelu..hihi...bravo ja...ali nije to sve...tamo sam se razbolila...tj. tijek radnje je išao ovako...prvo se razbolio TRENET,druga je bila TRENERICA,treća je bila LEA...i naravni ja...8 dana sam kuzila 39-40...s tim da sam 2 puta na hitnoj završilai da nisu znali kaj mi je pa sam išla slikat pluća..pa su mislili da imam mononukleozu...komaa...oo da kako sam to mogla zaboravit...u kurac od bratislave amo išli s MALIM BUSOM..prestrašno..kad sam došli doma nisam u školu išla 2 tjedna..prekinuli smo tin i ja..iz određenih razloga..nije bitno...
uostalom...nema više niš novog..osim da je došla jedna nova cura u naš klub...mrkvica..hihih...cuka je zakon...pozz je...Danas je mojoj kustošijanki Anji ročkas...pusek mala..Danas će bit sranja u besto...svi znamo zakaj...sutra idemo u labin..jedva čekam..jedini problem je to kaj se moram ustat u 5 neee...al...kaj se mora nije teško..kaj ne...aj ljudi pa se čujemo...pozdrav svima...

evo vam malo pjesmica...

hari rončević...i sve dok dišem...


dajen ti rić...za trenere!!!



ENI-traži se dečko..za janka



jole-jedna mala plava-za vekija



plavi orkestar-od rođendana do rođendana





subota, 23.02.2008. u 20:04 ][ 22 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Ey ljudi ja sam Ema i ovo je moj novi blog....















































url=http://www.picoodle.com/view.php?img=/6/10/18/f_KUSTOIJAJEZm_276937b.jpg&srv=img29][/url]







url]

[














































Linkovi



Blog.hr
Blog servis




.......Bad blue girl......