....od kud da krenem....;-)))

eyyy ljudovi...evo me nakon 100 godina...od kud da krenem evo... od praznika... Pod praznicima sam bila u Nizozemskoj...bilo je onak..dosadno.. al dobro...kad sam se vratila u Zagreb...skompala sam se s ekipom iz gajnica...mislim nemam riječi...zakon su!!!beljwinknutnaughtySve je počelo od klizanja kojeg nije ni bio... mislim..krenuli smo mi na klizanje ali je bilo zatvoreno zbog malog nogometa...pa smo naravno završili u mc donaldsu( ili kak se god piše..nije važno..)i onda naravno do gajnica...u međuvremenu sam prekinula s dečkom...pa je odna krenula škola...u školi je naravno prejebeno i prezabavno...dobili opet novu profu iz matiše...strašno...mislim...ženska je onak...ok...al ipak je bio bolji profesor...al nije bitno...postala sam si ok sa jednom curom koju baš nisam podnosila...milka..hhihi..ovim je putem pozz...Ne družim se više s nikom i teo...one su si sad naj(koji lom)...ali ne družim se s njima zato kaj su me razočarale..pogotovo tea...prvo je pričala tinu dok smo još bili zajedno da ga ja kao varam...al dobro..neću komentirat...onda sam saznala od osobe x da je tin tei najzgodniji dečko na školi pa sam povezala neke stvari( za čudo)...al dobro...ali nije to sve...s teom se još ne družim zato kaj je zbarila jednog dečka koji je bio s njenom frendicom...mislim užas..onda sam ja dvolična...al dobro...nije bitno...neko i to morabang..i da btw.Slučajno sam načula da će tea dobit batina od jedne cure...ta cura vam je sestrična od ove cure čijeg je dečka tea zbarila..zujolud.uuu kak sam to mogla zaboravit....ima vam u našem razredu jedna cura koja vam sere svojim starcima da ja serem o njoj..koji lom...al dobro...i njeni starci su vam zvali moje starce..a moja mama je naravno prekinula...hahaha koji lom....fakat je smiješna ta cura...pa nisam luda da po njoj serem...al dobro....e da ono kad sam rekla da sam prekinula s dečkom...opet smo zajedno...nadam se da su sad svi zadovoljni...naughtypartysmokin...E da hrvatska repka u finalu..hrvatska.prejebeno...ali ja naravno nisam gledala cijelu tekmu neg zadnjih 15 min. jer sam ja imala tekmu...jebote...igrali smo protiv baba 87.godište...ali naravno našla se i starija 82. godište koju sam ja morala nakraju čuvat..al dobro...glavno da smo ni dobile!!!partysmokinbeljnaughtynutzujohrvatskaU četvrtak u 5 ujutro idemo u Bratislavu..jeeepartynut..jedva čekam...ali zato ne idemo u Špaljolsku nego na Hvar u 8 mjesecu zbog staraca koji su se bunili...ne znam zašto...moji nisu...hehe...E da ovo kad sam danas čula strgala sam se od smijeha...trener mi ima msn..koji lombangsmokinlud..al dobro...Evo ljudi to bi bilo to..pa idem ja...slijede pozdravi...
POZDRAVLJAM:OŠ Kustošiju-pogotovo-8.b,c,d!!!
ŽRK ZAGREB-pogotovo-KIKU,Leu;Ninu,Anju,Lenu...
Tinacerekkiss
mog dragog frenda vekijasmokin
I SVE KOJE SAM ZABORAVILA...NIJE NAMJERNO..PUSA..BOOKbeljkisspartysmokinnaughtynutsmijehzujowave


subota, 26.01.2008. u 22:11 ][ 55 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


Ey ljudi ja sam Ema i ovo je moj novi blog....















































url=http://www.picoodle.com/view.php?img=/6/10/18/f_KUSTOIJAJEZm_276937b.jpg&srv=img29][/url]







url]

[














































Linkovi



Blog.hr
Blog servis




.......Bad blue girl......