Cool Graphics

pimp myspace profile

pimp myspace profile


pozz...
o meni: imam 14 godina, idem u 8. razred...
activities: ples, klizanje, glupiranje...
volim: pizzu, funny ljude, spavati, plesati, pjevati (ali me drugi ne vole slusati...hihi)
mrzim: umisljene, razmazene, ulizice, grah...




...slikice...

myspace layouts

myspace layouts


myspace layouts

myspace layouts


cool myspace layouts

cool myspace layouts


myspace layout images

myspace layout

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (12)
Studeni 2008 (16)
Listopad 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Spa Business Cards - What features go into making of salon and spa business cards.
Spa Business Cards



Kako ti svida moj blogach???
Super je...
OK je...
Fora je...
Nis posebno...
Bzvz je...
Ma ziva glupost...
Suzdrzan...
  
pollcode.com free polls






Free Music

Free Music



Free Music

petak, 23.01.2009.

time goes by so slowly....

pozz... evo novog posticha... kod mene se ne događa nis zanimljivo pa ne pisem postiche... ovaj tjedan... u uto smo imali ples... sljedeci tjedan nam dolazi brake- dancer ili kak se vec pise... ako cemo mi to morat plesati... pa ja cu se polomiti...hhh... uskoro postajemo plesna skupina... pocinju pravi nastupi... i sve to...bas cool...citak predobru knjigu: Jule, televizijska zvijezda... radi se o tobe da je ta Jule ljubomorna na stariju sestru, koja ja ljpsa, uspjesnija, omiljenija i sve to... al na kraju ona dobije ulogu koju je htijela njena sis...heh... kod nas u skoli sve staro... jucer smo s raskom raspravljali o čagi(ples) koju organizira naš razer 28.1.... i neki dečki žele složiti svoj CD a mislim kak bi to izgledalo da dečki slažu CD... pa ja necu mlatit kosom na Green day ili Nirvanu ...hello... i onda smo se mi (normalni) dogovorili da složimo CD... ja sam birala pjesme i pitala cure za mišljenje i tak... i na kraju ce ispasti dobro...I hope so... ne želim da CD bude loš a ja sam slagala pjesme... sutra se idem sisati ...finally... jucer sam imala natjecanje iz hrv...nadam se više od dva boda...heh... a nis nisam znala...skoro....sinoć sam iz škole došla u pola 9... ono...od 12 do pola 89...hello... eto ja nezz sta da vam vise pisem...nadam se da gledate Rebelde...odlicna je...kiss...pozz...bye... kiss Rebelde kiss



| komentiraj! (3) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.