Diary of a Madman

06.04.2005., srijeda

Povratak

Evo izgleda da se situacija malo stabilizovala pa se mogu vratiti blogu. Zanimljivo je sto toliko vremena nisam pisao, a sad ne znam sta da pisem. Pocecu od glupavih tema...pocelo je prolece. Krajnje vreme. Dosta sam se smrzavao na -15 uvece. Iako su nesto najavljivali nesto losije vreme za par dana, valjda ce biti bar blizu ovoga. Ne znam kako vi, ali meni je prolece najlepse godisnje doba. Niti previse hladno, niti previse toplo. Taman. Evo opet mi ponestalo tema.....a da, ne mogu a da ne spomenem prvi april. Meni je licno taj praznik ili sta li je vec, besmislen. Svako pokusava da izmisli neku glupavu foru da zezne nekoga koga zna, i cesto se desi da se pretera sa salom. Secam se jednog lika koji je razlepio svoju citulju u skoli. Ja stvarno ne znam kakav to covek moze biti da bude u stanju tako nesto da izmisli. Aprilililili, my ass. Tog treba kod psihologa pod hitno. Na svu srecu mene niko nije zakacio sa nekom izvalom tog dana, posto sam bio kuci ceo dan. Kao i skoro svaki drugi. Bila je jedna fora, ali o tome necemo sad. Recicu samo da mi se nije svidela. Ako citas ovo, znas ko si. A i znas sta mislim o tvojoj ideji. No nebitno sad. Reko sam da necu o tome.
- 11:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Sta tu pisati.....delovi mog zivota...pa ko voli nek' izvoli!

Linkovi