uzet ću sve što mi život pruža!

ponedjeljak, 11.07.2005.

čas me uhvati panika..od svoje ruke ću se razboljeti,poslje kad ću skužiti kako je život lijep i kada mi više neće toliko biti bitno koliko kila imam...ja ću umirati polako...trunuti u sebi jer sjebala sam si organizam u mladosti....a opet s druge strane,baš me briga,u nekom trenutku osjećam se super...jer bulimija je moja prijateljica....kad se poželim mogu pojesti šta mi srce zaželi ,a neću se udebljati,e sad pravilo vrijedi da je ne zlouporabim...znači ne rigati nepotrebno...već samo kad fakat zabrljam!!!! ....al da ja se toga sve ćešće ne pridržavam!!!! strah me za moje zube...kaj ako potamne...otiće moj slatki osmjeh....ili moje srce,nakon riganja uvijek pijem puno vode...al ne znam dal to pomaže!?

malo me danas i obeshrabrila brojka na vagi...jučer uopće nisam puno jela....a ona pokazala 76,6 :( bed jer bila sam i na 76,00 ništa...idem dalje!!!!
- 09:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>