09.10.2007.,utorak

Novi post i novi sport........

Evo ljudovi i mene naon dužeg vremena......kod mene ima nešto novo a to je kao što viditie iz naslova da se ponovo bavim spotom a to je taekwondo......ako vas nešto više tu kliknite -> http://www.taekwondo-osijek.hr....
Ja sam super ovih dana i idem u šk ovaj tijedan bio sam u nedelju na koncertu on psihomodopopa s svojom majom Dorom i bilo je super a trebaliste vidjeti što moja mala dorche plaše a tek branimi i sendy ali izostavimo neke dijelove u kojim sma skoro nsatradoa bitno da sam ja bio s mojom majom Dorom i da nam je bilo super......evo ne znam više što da napišem pa da ne pišem gluposti idem ja.....pozz svima koji komentirate moj blog i oni koji ce komentirati a pogotovo mojoj Dori koju jojim najakije na cijelom svijetu i još puno okolo....
Pozz do iduceg postamah


22:56 | Say something 42 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.