Reménytelenül Szerelmes Férfiak Blogja

01.02.2007., četvrtak

A szülinapom az én szemszögömből

Nos...
Először is üdvözlök mindenkit...
Hát érdekes volt a hétfő este, nem elég hogy az ember a saját szülinapján egyedül van mint az ujja, még a boltok is bezárnak előte. Éppen söré mentem volna a Profi nevü "Bevásárlóközpontba", hogy vegyek sört meg sört, meg azt hiszem sört, mikor a drága, szeretet profi Profi nevü boltocskám bezárt... Na és akkor még azt kérdik tülem hogy mért nem járok a profiba? De végül is megoldottuk a problémát mert lett elég sör. Azaz sörből sose elég de hát fogjukrá hogy volt elég.

Végre megtudtam hogy milyen is a zsolti féle szenzésön... hát hogy is mondjam... valami más mint az ember várná. az igazat megvalva nekem monoton olyan mint ha egy paraszt szekér döcögne a földesuton, amit a dörömbökön meg kell tolni hogy ne gurujon vissza. Hát lányok... ha nekünk ebben szerencsénk lenne akkor talán ez a blog se lenne.
nyugi hoztuk a formánkat, azaz folytatodik a blog. Néha már kezdem azt hinni hogy vannak olyan fiuk akiket arra teremtet az isten hogy legyen nekük egy aranyos csajuk, másoknak meg, hogy csak barát barátnőjük legyen.
Mi a legrosszabb amit egy csaj monthat az embernek....?
Te nekem olyan jo barátom vagy... na ez után ugy érzi az ember mintha kiherélték volna... ezzel megfosztják minden vágyátol, álmátol... hát szabad ilyet csinálni? de hát ezért talán mi vagyunk hibásak. Mivel egy jó pasi, durva, sikhülye, modortalan.... legalább is az én tapasztalataim alapján. Ugye mert hát a rendes pasi az unalmas, lányoknak az kell hogy agyba főbe csalják őket, külömben nem is éreznék jol magukat. Persze tisztelet a kivételnek...

Na visszatérve a buliba. Hát csajok nem nagyon akadtak. Legalább is szabad csaj nem volt sok. Na ez pár is próbálta felveni ezt a szenzésön érzést...
Képzeljétek még dicséretet is kaptam a takaritónőtöl. :)
azt monta: "De rendesek vagytok hogy még a liftetse hánytátok össze."
akkor ez véget kicsit rosszul éreztem magam... végül is elvettem a munkájukat :(
Na nem baj majd legközelebb erről sem feledkezek meg...

Hát az estéről már nem is hiányozhatott az ugynevezett férfi szriptiz... A lányok örömére és a mi bánatunkra...
Milyen szép is lenne ha egyszer nem a fiúk vettköznének félmesztelenre...

KK
- 01:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2012 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A blog leírása

Chatbox