< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dobrodošli na moj blog!!



boomp3.com




Koliko vas je ovdje?


online



Image Hosted by ImageShack.us


OPIS BLOGA


Sve misli i snovi, kilometarska razmišljanja, izljevi bijesa (po potrebi), katkad samo izvješća o proteklim danima...

NAPOMENA: Ostavite mi jedan komentar (osim ako ne dolazite više puta ovdje, a novog posta nema) u kojem sve možete lijepo reči pozitivno ili negativno, a ne tonu nekih besmislenih komentara, jer mislim da ni vi to ne volite!! Hvala!


Uživajte!

U linkove dospijevate tako da me bar dvaput posjetite i ostavite komentar.
(I da mi se svidite, naravno =) )


A koliko vas je ovdje bilo od 19/12/2007?

Free Web Counter
Free Web Counter

O meni-nešto što trebate znati


Osnovno i dovoljno =).. Romana, 19 god., studentica.

Image Hosted by ImageShack.us


Volim puno toga, što zapravo nema smisla nabrajati, ali da bar malo natuknem:

-od prirode: šume, livade, zelenilo, plavo nebo, more...

Image Hosted by ImageShack.us


-životinja: nikad se neću moći odlučiti: mačke ili psi?

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-cvijeća: cvijeće u stanu odaje mnogo toga...

Image Hosted by ImageShack.us


-preko slikanja: u stanju sam dobro kopirati nečiji rad na čiji dodam još nešto svojeg; znam da to baš i nije lijepo, ali što da radim kad sam iz generacije kojoj manjka mašte! Tempere - najbolja tehnika!

Image Hosted by ImageShack.us


-raznih domaćih uradaka: često sama napravim nešto, npr. adv. vijenac, čestitke, neke ukrase, kostim za maškare...; super je osjećaj iskorisiti beskorisne stvari i iz toga stvoriti nešto super!

Image Hosted by ImageShack.us


-plesa: ah, da ne postoje cipele s petom, mogla bih plesati satima; najviše me ipak privlači trbušni ples kojeg nije teško naučiti ako imaš dobrog instruktora i hrpetinu novca da platiš sve to...

Image Hosted by ImageShack.us


-badmintona: uuuu, totalna akcija; kome padne loptica -> luzer!!!!!!

-dobrih filmova i serija: eh sad, ima više filmova koji mi se sviđaju (možda previše), ali definitivno najbolja serija mi je CSI (sve verzije)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-muzike: uh, to je sad kao svaštara, ljudi ne bi vjerovali, stvarno širok repertoar: techno, narodne, strano, domaće, metal, al baš raznoliko; bitno da su pjesme dobre!

-mistiku: Da Vinci i ostala hrpa stvari koje spadaju u tu kategoriju. Životni misteriji... Znatiželja... Vuče vas!

Image Hosted by ImageShack.us


-brzinu, snagu, moć: auti su najbolji predstavnici ovog dijela... Što brži i ljepši to bolje i neodoljivije..

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


-(nikad ne možeš sve nabrojati...)

-do dragih meni ljudi........

Image Hosted by ImageShack.us
moja obitelj


Moja ljubav.... jedna jedina, jedinstvena i neponovljiva.....

Image Hosted by ImageShack.us
Tomislav i ja

Image Hosted by ImageShack.us


Prije sam bila društvenija osoba, ali kad kreneš u život i puno puta se nađeš razočaran, na raskrižju i izgubljen od grižnje savjesti ako izabereš pogrešan put... Jednostavno, treba biti oprezan i paziti što ćeš kome i u kojem trenutku reći => stavljam naglasak na povjerenje u prijateljstvu.
Da, život je nekad doista poput kocke, neočekivano može ispasti dobro, ali i loše..


Animation Miscellaneous Images



Ipak, dajem vam mail i MSN i poručujem da zaista znam saslušati čovjeka i trudim se dati dobar savjet pa se javite!
rea_d_x@hotmail.com

ROMANA
RRavishing
OOutrageous
MMischievous
AAwesome
NNasty
AAppealing
Get Your Own Name Acronym




NEKE STRANICE

=>Blog.hr
=>Coolinarika
=>deviantART
=>Forum.hr
=>Google
=>Index
=>Iskon
=>Iskon-chat
=>Monitor.hr
=>T-Portal
=>vicevi, lektire, horoskop
=>YouTube
=>za ljubitelje cvijeća
=>Wikipedia


ljubavje.com


BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM

=>*[.alessa.]*
=>Agua
=>!bad crust!
=>baltazarka je ljubičasta
=>Bijela golubica
=>butterflydust
=>djevojčica na visokom odru
=>Monny
=>girlofdarkness
=>Gle,eno mog princa
=>°iris°
=>Hana
=>izgubljena u svom svijetu
=>...jedna među 6 milijardi.....
=>you_make_me_happy
=>lady grenouille
=>madame butterfly
=>Miss T.
=>mYeYes
=>my_twisted_space
=>...pokloni mi osmijeh...
=>Tatjana_bj
=>Život je duga cesta

Ali život je jedan i čovjek bi ga trebao proživjeti sa što manje suza i gorčine i sa što više smijeha i zadovoljstva. Ne zaboravite se smijati.... I nikad nemojte prestati zapostavljati one ljude do kojih vam je stalo, jer neće zauvijek biti tu.. Jer...

Image Hosted by ImageShack.us


Ako imaš ljubav, imaš sve!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







Image Hosted by ImageShack.us

petak, 11.04.2008.

Ljubav

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>