ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



OPIS BLOGA
u ovom blogu opisivati ću sve što mi padne na pamet!!kiss?!



NEŠTO O MENI

Zovem se Ramajana.Živim u Rijeci,i idem u 7 razred.Po horoskopu sam djevica,a rođena sam 20.9.1992.Nemam brata ni sestru ali bih voljela imati.Volim dečke s crnom kosom i plavim očima i da su stariji od mene.Treniram karate već 6 godina,i ide mi tako tako.Volim tračati i svađati se,u tome sam,kako kažu moje prijateljice jako dobra.Školu prolazim s 4 i s time sam jako zadovoljna.Jako volim filmove,ali ne i knjige!$
st patrick's

st patrick's



posjetite moj drugi blog kojemu se nemogu sjetiti lozinke ovdje






PINK lyrics






linkovi
Blog.hr
bigoo
moj i exorcistov forum
my space
videa
image shack
pozadine

naj blogići
cuca
ninči
exorcist
exorcist i ja
blonda
girl by never love
dvornikova-jedva našla
zakon blog
come and see it
mary
laura
anna
naj frendica
meki i veki
forma
meki
#ana#
sultanija
gaga
adriana
D&D
tina
dinamovka
miranda
marcy
retardirana
dalila
iris








svi koji ste tu bili

Free Web Site Counters




Free Web Site Counters






-SVE BI CURE HTJELE SA MNOM SPAVATI ALI JE NISAM POSPAN.
-ZAŠTO PIJETAO TAKO RANO PJEVA?KAD KOKOŠI USTANU NESMIJE NI PISNUTI
-TI SI MOJ CVIJET NADAM SE DA NEMAŠ FOTOSINTEZU
-NE UNIŠTAVAJTE ZEMLJU,TO JE JEDINI PLANET NA KOJEM IMA ČOKOLADE
-KAD VIDIŠ DUDU RECI JOJ HVALA,JER TI JE SLUŽILA DOK SI BILA MALA
-TRAŽIM ŽENU SA JAKIM ZUBIMA.ŠIFRA:U PROLJEĆE ĆEMO ORATI
-KAŽE SARMA ODRESKU:ˇBLAGO TEBI,TEBE STALNO TUCAJU:A ODREZAK ODGOVARA SARMI:TKO TI JE KRIV KAD SI SMOTANA
-NIJE MENI DO MENE NEGO MI JE DO SEBE
-DRAGA VITKA SI KO SRNA.ILI KAKO SE ZOVE ONA ŽIVOTINJA KOJA IMA SURLU
-TI SI MOJE ZLATO,TI SI MOJE SREBRO.A AKO NAĐEŠ DRUGU SLOMIT ĆU TU REBRO
-HOĆEŠ LI HODATI SA MNOM ILI IDEMO BICIKLOM
-AKO JE ŽIVOT ŠKOLA ONDA JE OSMRTNICA NAJBOLJA DIPLOMA
-MUHE SU NAJBOLJI NOVINARI-ODMAH OTKRIJU KAD NEŠTO ZASMRDI
-DEČKI SU KAO SLATKIŠI.OTVORI IH.PROBAJ IH.BACI IH!!!!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws












Myspace Gra



Myspace Graphics

phics



Myspace Graphics



Myspace Graphics



Myspace Graphics



Myspace Graphics



Myspace Graphics



Myspace Graphics



Myspace Graphics

st patrick's day images

st patrick's day images

st patrick's day images

st patrick's day images

st patrick's day images

st patrick's day images

st patrick's

st patrick's

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006

st patrick's day 2006

st patrick's

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ako odeš ti

Vjeruj mi,
Ja ne znam što bih da te izgubim
Moj cijeli svijet bi stao
Da se sama probudim

Pogledaj,
Tu na mome licu sve ćeš vidjeti,
Samo tebi pripadam,
Mene moraš voljeti.

Kao kap na dlanu držis me
I da bolji postoje
Znam da voljela bih tebe
Svaki put baš kao prvi je
Neka potraje, zauvijek...

Ako odeš ti
Još jedan život s tobom odlazi
Jer u drugima
Ni prijatelja neću imati.
Ne daj da osjetim strah,
Samo me zagrli sad
I neka bude tako kao da je
Posljednji put.

Slučajno,
K'o vjetar u tvoj život ušla sam
Ima nešto na tvome licu
Kao da te oduvijek znam

Kao kap...

Budi tu

Ponekad mislim
Da o sebi dovoljno znam
Al' kad te nema
Moja duša ne zna za san.

Loše podnosim dane
Od kad više nisi tu
U meni k'o da sve stane
Još bez tebe ne mogu.

Budi tu,
Kad odu svi, sa mnom ostani
Vjeruj mi,
Da smo ja i ti za ljubav stvoreni.

Bojim si riječi
Svega što smo rekli na glas,
Svega što boli,
Što je stalo između nas.

Loše podnosim dane
Od kad više nisi tu
U meni k'o da sve stane
Još bez tebe ne mogu.


Trebam te

Otkada nisi sa mnom ti
Sve mi je lose krenulo.
S drugim sam jos po navici,
Greske ponavljam, a briga me za to.

Tuzni su ljudi k'o ja
Zavole kad izgube,
Da si bar shvatio
S njim je bilo nevazno.

Trebam te, tako me strah priznati
Bez tebe ne mogu vise zivjeti.
Nikad' te nisam, vjeruj mi
Namjerno ja povrijedila,
Da smo bili hrabri mi,
Ja bih s tobom trajala, zauvijek.

Daleko od tvog pogleda
Pravim se da ide nabolje,
A zaplacem kad niko ne gleda
Jer ne bih htjela da ovakvu vide me.

Postoji tren istine
Kad covjek priznaje sve
Jos uvijek zelim te
A znam da ne smijem.






















every time
29.03.2006., srijeda
eto mene

napokon ja na novi post..ove dane nisam imala puno vremena,,morala sam učiti..imala sam puno toga..i jedna novost dobila sam još jedan kec.ništa čudno za menethumbup.,.,.u školi je dosadno pogotovo onaj glazbeni cijeli razred ima dvojke i trojke (užas) .danas i sutra imam lektiru i pročitila sam cijelu jako je zanimljiva:tajni dnevnik adriana molea:::=kažem vam knjiga je super ovo je prva knjiga koju sam pročitala do kraja (zato je danas kiša padala) ..dečki iz razreda su poludili,oduvijek su bili ali danas pogotovo..sljedeći tjedan imam tri kontrolna iz kemije,fizike,matematike...i ovaj cijeli tjedan nemamo vjeronauk...kakve smo mi srećerolleyes..jako mi se spava i neznam šta da radim..moram ispraviti povijest i sutra me pita zemljopis al dobro valjda ću se nekako snać...i dobila sam dvije duje iz biologije iz kontrolnog i zalaganja:::ajme kolko sam toga napisala



moje srce


Kada cujes pljusak kise
kada cujes vrisak munje,
kada cujes prasak groma.
to ti se moje srce lomi i place.


To srce place za djevojkom,
koju ja volim,
ona je bog za mene,
kojim se ja molim.


Dao sam ti sve,
moje srce umorno,
ti si mu dusu izvadila,
izgleda da nije bilo dovoljno.


Moje srce place,
Moje srce zebe,
Moje srce umire,
Kad kog pomislim na tebe.


Evo srce je sada pusto,
Kao osuseno more,
Ovo srce nema ljubavi vise,
Nema vise volje.


A ti me sada trazis,
trazis na dnu srca,
moje srce je bez ljubavi,
nemam sta da ti dam.
- 14:20 - ajd namuči se malo (12) - ako hoš - #

<< Arhiva >>