< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Blog koji osim imena nema nikakve veze sa svitlon,vec uglavnon
sa muzikon i svirkon i svime sta ide uz to.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kacic forum
Kacic novi
Facebook


Drugi blogovi :

Owls - Martin
Graves - Čepo
Brandy in the Glass - Saša
Sleepless - Iva
Outside The Wall - Paula
Princeza - Dora
BOOST 2 - Jelena
Oprashena - Diana
DUGIŠ - Dario
Podgorametal - Paka
Buureek - Muco
Megaforce - Nino
Vucje Bratstvo - Siniša
Udruga PUK - Makarska

Slike (kronološki)

Info sajam lani ja,Buklijaš i Paka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Uskršnji praznici prošle godine Paka i Nikša
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iste večeri : Neutaživa žeđ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - kraj znaka "Zabranjen zvuk" Vela,ja,Muco i Skender
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - neki ventil :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - Skender taliban i malo mene livo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ova slika je za moj bivši kišobran :( Evo ga tu u prvom planu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Nikša,Vranješ,Muco i ja.E i oni Paka gori...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Malo veća ekipa bez majaca :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Bebek opaki (mislin na obojicu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Skender,Rudi,ja i Bepo u subotu ujutro veselimo se snijegu (koji se ne vidi zbog loše rezolucije kamere)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Isto jutro na Kacicu,Martin,Tolj,ja i Skender na ledu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ankete

Jeli se uvik nadate najgorem mogucem razrjesenju neke situacije ?
1. Da,jer kad do njega dode ionako ste mu se nadali,a sve drugo je onda bolje od ocekivanog
2. Ne,jer bi tako cili zivot bija (bila) pesimist a to ne zelin
3. Da,jer zelim da ljudi u meni vide pesimista
4. Ne,zato sta san totalni gubitnik i to mi se uvik i dogodi,tako da je nada sve sta iman
5. Da,zato sta zelin odgovorit suprotno od proslog odgovora
6. Ne,jeli to uopce vazno ?
7. Da,zato sta pesimisti idu u pakao,a u paklu je ekipa
8.Ili jednostavno zelite ic u pakao ?
9. Ja mislin da pesimisti ne idu u pakao
10. Ova anketa je bezveze
pollcode.com free polls



Koji van je od ovih gitarista najdrazi
Kirk Hammet
Slash
Jimi Hendrix
Toni Iommi
Van Halen
Joe Satriani
Tom Morello
Steve Vai
Borislav Mitic
Ron Thal (Bumblefoot)
Michael Romeo
Free polls from Pollhost.com


Jeli van ide na zivce kad neko stavi vise anketa na blog
Ne,radujem se odgovorima
Ne,volim osjećaj napetosti dok cekam rezultate
Ne
Malo,ako ih je preko 20
Malo,ako ih je preko 15
Malo,ako ih je preko 10
Malo,ako ih je preko 5
Malo,ako ih je preko 1
Malo vise
Jos vise,ali i dalje malo
Malo
Malo vise (priko malo)
....Onako....
Pomalo.....
Skoro da
Da
O da
OOO da
Totalno,skroz,do kraja,ARGHHHHHHHHHH!!!!!!!
Najrađe bi svom pasu zabija glavu u ventilator od konpjutera i drza je tamo dok konpjuter ne pristane radit da ih ne moran gledat vise
Free polls from Pollhost.com



Krepani blogovi :

MASCENA - Makarska Scena
Petasrica - Wella
Dead Girl (neman pojma)
Mafest (kako neorginalno)
Drugi G (moj razred)
TERAPIJA D.O.O. (službena stranica poznatog benda poznatog još kao "SCRAP IRON", "SHNICHEL", "RAMMSTEK", "REZERVNA GUMA", "MI SMO LUDI", "ZLO", "DUŠEVNI BOLESNICI", "DUGA, ALI SAMO JEDNA VLAS", "KRVAVI REKTUM", "GOLI KURAC", "PRONAĐENO TJELO RONIOCA", "JAVA TE PLAKA", "TATA NEMOJ", "A JE TO", "KONEC", SILOVAČI", "ČOGLJANI", "DROLJA I ZVJEZDICE", "DEBILI", "JEREMIJA ZLOPAMTILO" i TERAPIJA D.O.O.)

nedjelja, 28.10.2007.

Pa ja sviram gitaru ? :S

Jebote život !

Danas pod utjecajem mnogih događanja san se izgubija sa kumon,iskrali smo se priko balkona sa gitarama (neda mi se objašnjavat zašto) i otišli svirat.

Najbolji provod skonta san,od zadnjeg puta kad smo tako svirali,ima možda nedilja dana...
A prije toga,ko panti odkad,od zadnje probe prije krvavog spomenika :D


Zaljubljen san,priznajen : u žice,ključeve,magnete,trzalice,pojačala,bubnjeve,deranje...
Bilo šta šta je dio gitare,nekog drugog instrumenta ili benda.
Ekipa i alkohol uključeni također :D

Samo ta ljubav je već počela polako kopnit u meni,predugo je prošlo od zadnje probe,od zadnjeg mlaćenja i izbijanja Boga iz sebe na gitari i bubnju :D,od zadnjeg prolivanja znoja u prostoriji sa svojon uskon skupinon u tom trenu najdražih ljudi na svitu,od zadnjeg zujanja u ušima kroz cijeli dan,nekad čak i do spavanja :D
Jednostavo prošlo je previše odkad se SVIRALO !!!

Kad se sitin kad su nan govorili da smo preglasni,da su nan zvali policiju,ili da smo se čuli na Osejavi u po šume gori a svirali smo u samostanu :D Ima san osjećaj da radin nešto pomalo zabranjeno,a tako dobro...Najbolje !

Fali mi to,fali mi buka,fale mi greške,fale mi ispadi sa cowbellovima i tremolima :D Dotiravanje pisama nekin fix idejama koje niko ni ne svaća :D
Fali mi sviranje,fali mi bend !!!

Danas san sa Pakon i Darion gleda jednu snimku probe di smo svirali samo ja i Dario,u podrumu malog Ante.Na početku snimke čuje se : "Ajde Paka samo da isprobamo kameru 5 minuta da vidimo kako vata zvuk" Video traje u totalu po ure skoro :D
A scena,pa mi smo umirali,primotavali po 5 puta i na kraju krenili gledat ko "Best of" scene sve od početka...

Skonta san da je to,sviranje i bend i zajebancija sa ekipon jedino u biti šta je vridno mene i mog vrimena,i sad ću se potrudit da to dobijen nazad.
Unatoč tome šta san i doma dobija odjeb za prostor (Dario eto ti odgovor),neću stat ! Iden dalje,neko negdi će pružit ruku i pomoć,nać će se misto i vrime,svirat će se,i valjat će se :D


Sad neznan šta reć za kraj,eto van ga na,ispuca san se :D

Ima koncerata u 12. misecu sad,možda je već kasno,ali volija bi zasvirat tu negdi,ma i da ne zasviran,samo želin nać prostor dotad,da mogu svirat probe baren,bit ću sritan ko niko :D


Ko jebe život bez gitare,piva i ekipe,zajebat triba sve ostalo,ovo je moja srića,moj put nadan se,i odsad ga se držin i nedan da me iko više na njemu ometa !

Ko vas jebe šta ćete mislit čitajuć ovo !

Iden ća,iden ća i iden svirat - Adio !

- 22:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.10.2007.

Dan

Standardno upozorenje blog editora da je post potrebno napisat da bi bija objavljen nastaje nakon unošenja naslova pritiskom na tipku enter - i tako počinje još jedan moj post :D

Nakon nekih sat i nešto tipkanja objavin post i pojavi mi se neka čudna stranica,također u sklopu bloga vidija san pa san tražija next ili tako neki botun,ali onda san uočija da iman opciju za sing in na blog hr,šta me zbunilo jer san već uru vrimena ulogan,i pišen post.Ulogan se,kad ono posta nigdi prvo,a u skicama stoji samo jedan mali odjeljak onoga šta san napisa.Sitija san se da je u vrime kad je to pisano došlo do disconnectanja,i to od moje ruke jer me zajebava novi winamp tako šta je tražija dozvolu sa interneta za sviranje nekih pisama :S KOJI KURAC !!!
Uglavnon nemojte skidat winamp novi,meni je pokrenija seriju nesritnih slučajeva samo taku,a u biti možda ispadne da će se zato pokrenit i neka sritna serija,a više o tome u ovome postu :D


Dan - o čemu se radi ?
Pa kako kažu se kaže,ima dana kad ustaneš na livu nogu i sve jednostavno ide u kurac od samog početka prima kraju da te ne kraju uopće nebi iznenadilo da završiš mrtav,ali umisto da se počneš pazit briga te jer ti je svejedno kad je sve nekako u kurcu.
A ima i dana kad ustaneš sa osmjehom,možda očekuješ nešto kroz dan,ili imaš opći razlog za sreću,ili je jednostavno takav dan,nije te briga ponovo,najbolje se osjećat dobro :D

Ima dana kad ustaneš sa osmjehom,očekuješ puno,dobiješ ništa,

Evo do ovde je moj krasni blog editor spremija tekst,slijedilo je još 10 puta ovliko...

Sad se ne sićan,a koda triban,počet ću nanovo...

Dakle očekuješ puno,dobiješ ništa...Majko neman nikave volje,oprostite.

Uglavnon ima dana kad se ne nadate ničemu,i dobijete ništa,samo onu svakodnevnu rutinu,uvik iste ljude na istin mistima,iste sriće i žalosti,iste glupe baze u uvik istin količinama - previše,isto skapavanje do odmora,istu kasu,isti trošak para,sad se neke stvari ponavljaju do konačnih 13:45 kad se zaputite na istu stanicu čekat isti bus stalno u isto vrime (više-manje).
Puten se nadate da ćete vidit neka poznata lica iz druge smjene,pozdravit ih i možda čak razminit koju rič sa njima :)
Dalje slijedi uvik isto planiranje nastavka dana,koje najčešće propadne neslavno,završi spavanjen na kauču ili za knjigon,ili obijanjen po nekin lokalnin dućanima,ali nekon glupon obavezon,ma...

Neke dane planiramo dugo unaprid,veselimo in se i sve želimo isplanirat da budu savršeni.Svatimo jeli šta više planiramo da samo nalijećemo na više faktora koje nemožemo kontrolirat i tako naša ideja savršenog plana propada.Ništa se nemože savršeno isplanirat,jer jedino šta zapravo kontroliramo smo sami mi,dobro većinu vrimena :D (kod nekih i ne,ma uglavnon...).

Ne sićan se sad šta je išlo,ali znan da san na kraju doša do zaključka da od života ne triba nikad previše tražit ni očekivat,neke je stvari nekad bolje pustit da se odigraju same.Ne kažen sad da ne triba planirat samo zato šta plan MOŽE propast,planiranje je prijeko potrebno,ali neke stvari se nemogu i nesmiju isplanirat.
Ne sviđa se svima ideja da ne upravljaju svojim životom,ali tako je.Čovik je nula,ništa,možeš pazit,možeš planirat,ali mislit da držiš sve konce u rukama je jednostavno priglupo.Sutra možeš bit mrtav ! Ali pouka posta ovaj put neće bit uživaj život dok ga imaš,reć ću sljedeće.

Previše je pametnijih i iskusnijih ljudi od mene reklo da se sve jednon vrati u životu,da ti život da ono šta ti njemu daš.Jednon san sluša čovika visoke pameti i znanja kako govori : "Najvažnije stvari u životu su nan date !"
Ja nebi zna,ali mogu virovat uvik.Ta ideja virovanja predstavlja ljudima neku nadu,nadu da će jednon bit bolje,jer tako mora bit.
A ko je taj ko upravlja svin time,ko nudi,daje i vraća ?
Moj Bog ? Neki drugi bog,neka viša sila ? Jeli važno ? :D
Važno je virovat,to je to !
Ko zna,raj kakvin ga moja vjera je predstavlja je kraju samo varka za one koji cili život ne dobiju ništa,tjera ih da idu dalje,a kad završe pod zemljom,a neko ih predstavi ko žrtve,Božji ljudi će reć da će on biti isplaćen na "onom svijetu".To je sve možda jedan veliki sustav kontrole.Dobar si,nedobiješ ništa - dobićeš na drugom svitu,nisi dobar,ako ne najebeš ode,najebat ćeš opet tamo.
Mora se priznat da ideja vječnosti provedene u nekon "paklu" nije nimalo ugodna,pa se uvik isplati bit dobar :D

Uglavnom hoću reć da ću ja ipak virovat,šta me košta,dobro je imat nešto u šta možeš virovat.Samo nadan se da ću nagradu dobit još na ovome svitu,po mogućnosti šta prije ;D

Uzmi šta možeš,očekuj ono šta nemožeš,budi dobar i dobićeš nagradu,moran reć da mi se ovo razmišljanje sviđa :D

Sićan se da je orginalni post završija lipo,ali valjda je ovo dovoljno dobro :D

Znan da se neki neće složit sa ovin šta san napisa,pa me zanima šta vi mislite,očekujen dobre komentare ! :D

- 19:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.10.2007.

Ništa bisno :D

A evo ko što naslov kaže ništa bisno nema nova,samo san se evo zateka doma da ne radin ništa,pa se sitija da iman blog pa ću eto pisat nešto.

Bilo nekih problema ovih dana,malo me mučilo ali samo san čeka subotu da se proveden dobro.

Do subote su se i rješili većinon,a onda je subota bila još i bolja,sve je bilo super :D
Tako da san sad natrag u nekom sretnom elemetnu,i onda kad meni sve krene drugi se sjebu,šta san moga i očekivat.
Pa onda san i ja njima iša pomoć,i to mi je u nekoj mjeri i uspilo :D
Nekima opet nije bilo pomoći pa san in stvarno dokaza da ima i gorih slučajeva od njih,pa ih je to sjebalo još malo više,ali izvukli su pouku valjda :D

Dobro možda i nije za smijat se toliko ali eto,šta ću sad reć,ne znan uopće mi se ne piše,ovo ću kontat ko jedan od svojih glupljih postova jer ga pišen mahon iz dosade,mahon pod utjecajen dobre muzike pa nisan skroz usredotočen na ovo šta pišen.

A u svakom slučaju ja san dobro,neki ljudi ne,a neki postaju sve bolje i bolje,i nadan se da će tako i nastavit i na kraju zaglavit na statusu : Dobro !

Ovaj vikend je produžen,sutra nema škole,tek u utorak iman školu ujutro,i poslje toga tjelesni -.-'
Stvarno mi se ne ide ali eto,moran da nebi kupija još neopravdanih kojih iman 8 ! :D

Jebate,ovaj vikend je zasad dobar,stvari koje mi znače se okreću na bolje,sve je dobro,sve mi se da,pa evo čak i pisat post koji ne vodi nigdi :D

Zato ću sad pristat,nadan se da će stvari nastavit ovako dobro,tj da će bit još i bolje,a to će bit moguće samo ako se ja sam potrudin,isto vridi i za sve vas !


Radom do rezultata !

Pozdrav :D

- 21:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>