četvrtak, 30.06.2005.

PRIJA I DECKO IZ SNOVA HIHIHIHI

HAHAHAHA....
Komentirajuci jedan post sjetila sam se jedne situacije iz svojih pubertetskih dana....Danas mi je to urnebesno smijesno,a tada mi se svijet rusio...Evo pa da vam ispricam.
Citav sam zivot prijateljstvo shvacala kao apsolutnu medjusobnu odanost i povjerenje i svaki put bih novoj prijateljici od pocetka davala apsolutno povjerenje i svu svoju ljubav. Sad cete reci da to nije bilo ni mudro ni pametno, a i sama sam to spoznala na tezi nacin,ali mi nije sekunde zao i da moram opet-opet bih isto postupila....Nego da krenem s pricom...
Kraj srednje skole,ja u friskoj vezi (opet sam od pocetka predala sebe na dlanu). On odlazi tati na more i nece ga kao biti cijelo ljeto,a ja se spremam kod bake u viksu sa naj frendicom iz srednje. Muka me hvatala sto dragog necu vidjeti cijelo ljeto (hahaha koja naivcina hihihi) pa ga pozovem s nama kod moje bake i on pristane,a baka pojma nema(u to vrijeme nije bilo govora da starcima mogu reci da imam decka,kamo li da cu s njim na more).
Putujemo nas dvije pune veselja i entuzijazma i na trajektu kazem ja njoj sta sam napravila i ona pocne vristat na mene da sta mi je i da sam neodgovorna i nenormalna (bila sam samo impulzivna i slijedila sam srce). Dodjemo na odrediste i ja kazem baki sta sam napravila i da doticni dolazi sutra. Baku je uhvatila panika jer sto ce reci starci njoj i meni,a ja je smirila pricom da cemo susjedima reci da je to bratic moje prijateljice ter je svratio na par dana i baka se smiri hahahahahahhahahahahahhahahahahha-cuj muljaze....uzas!
Doticni gospodin je doputovao drugi dan i bio je jaaaaaaako umoran pa je pola dana prespavao. Navecer smo kao trebali van,ali prije toga se moramo srediti pa smo si svo troje ispleli pletenice po cijeloj glavi i ucvrstili ih nekim perlicama koje su satro bile bas za to. Uz to se malo cugnulo i puno smijalo te je doslo vrijeme da krenemo,ali gospodinu se neda pa nek mi idemo same i donesemo mu trave...Boze sacuvaj! hihihihi
Srecom sam znala sve lokalne face pa tako i jednog koji je uvijek imao ili mogao nabaviti...Tako smo otisle nas dvije i trazile doticnog po cijelom mjestu i na kraju saznamo da je sinoc zavrsio u zatvoru zbog neke tucnjave-cuj «veza» nam zavrsila u zatvoru hahahahahahahaha- ,ali nije nas to smelo da se zapijemo sa starom,meni dobro znanom ekipom koja tamo ljetuje svake godine....
Dobro nam bilo i u 4 h dolazimo doma,on spava u boravku,a one perle su mu padale s glave putem kojim je prolazio do WC-a i frizidera(mi smo svoje pogubile putem). Kad sam to vidla pocela sam se valjat po podu od smijeha( i danas se valjam kad se sjetim tog prizora) te se moj mili probudio i nadurio,jos kad je cuo da nemamo travu pobjesnio je...
Mi se nismo puno obazirale na to nego smo se jos dugo hihotale.
Drugi je dan zapoceo kao da nista nije bilo,kupanje,kavica u bircu na plazi i sve te lipe stvari ispunile su nam dan,a navecer smo trebali do tipa koji je bio lud za mojom prijateljicom,a ona ga nije puno fermala. Nasli se tako s njim i otisli kod njegovog frenda na Vir u propuh viksu,pili,tulumarili,nocno se kupali. On je plazio za njom,a ona kolutala ocima,on je dobro svirao gitaru,bio pazljiv i drag i tu sam pozeljela»» DA MENJAMO MESTO» jer sam ja takvog tipa zeljela za sebe, a ovaj moj nije bio ni blizu tome,tad mi je to bilo vec vise nego jasno.( Marko, ako ovo slucajno procitas javi se....)
Drugo jutro smo se vracali mamurni i sretni,a Marko je otisao svojim putem i nikad ga vise nisam ni vidjela ni cula.
To vece smo planirali privatni tulum na nekom osamljenom molu. Prijateljica je brijala noge u sobi,a dragog mi ni od korova pa sam ga krenula traziti i na kraju sam ga nasla s njom u sobi kako joj brije noge?!!!!!???? Pozelenila sam od muke i pitala ih sta rade- pa kaj? Kaj? Kaj mislis? Brijemo noge? Ja sam dala do znanja da to nije nit pristojno nit lijepo i da mi se uopce ne svidja,na kraju krajeva,da su mogli onda zvat i mene ako se samo zajebavaju...No dobro,progutala sam i ostala ziva uvjeravajuci sebe da sam glupa i osjetljiva...
Otisli smo na mol,ponjeli kazic i pivu i kleberili se. U neko doba netko je rekao da se ajmo nocno kupati...E ne treba meni dva puta reci,ja se skinula i usla u vodu,a njih dvoje stoje vani i govore mi da su se predomislili... hahahahahhahahahahhahahah-cuj pricu. Kazem im da me bas briga,ja sam u vodi,voda je super i meni se kupa. Otplivam malo pa mi padne glupost na pamet ter se vratim da im je kazem,a on sjedi,a ona lezi s glavom u njegovom krilu i bale se...okrenem se jer ne zelim znati da sam to vidla i govorim sebi da brijem film i da to ziher nije to i otplivam malo dalje. Odjednom njih dvoje u glas urlaju:» Vrati se,jesi normalna,oces se utopiti,ko ce te spasavati!!!?» hahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahhahahahahahahahahahahaha Kazem im da sam skroz o.k. i da me puste na miru da gustam,ali oni ne prestaju urlati pa se vratim,izadjem iz vode,kazem im da nisu normalni i da idem doma jer su mi skroz unistili raspolozenje. Tako je neslavno zavrsio taj nas tulum i bez puno price smo se vratili doma i legli.
Drugi dan sam ih oboje posjela pred sebe i prije nego sto sam bilo sto pocela pricati prijateljica mi kaze kako ju je moj dragi sinoc poljubio dok sam se ja kupala i da ga je ona odgurnula i nagrdila. On se prao i vadio ter izvlacio na pijanstvo i kleo se na bezgranicnu ljubav,a ona je vikala da ona nije kriva i da nebi nikad,ni mrtva i od te price mi se toliko smucilo da sam odustala od svake daljnje rasprave. Prema njemu sam bila suzdrzana iduca 2 dana iako se svesrdno trudio da sve bude kao prije,a tad je morao poci,a s njom sam poslje imala preduge razgovore (i prema njoj sam se bila promijenila totalno) u kojima me uspjela uvjeriti da mi je prijateljica do groba i da nije kriva sto mi je decko kreten. Oprostila sam joj,ali zaboravila nikada, i nas odnos vise nikad nije bio isti iako smo ostale dobre sve dok mi nije zabila noz u ledja,ali to je neka sasvim druga prica. Zalim sto tada nisam bila toliko zrela i samouvjerena da im zakljucam vrata i izbacim stvari kroz prozor jer danas bih ucinila tocno to,ali sve ostalo me toliko nasmijava i vrlo rado prepricavam tu pricu jer je stvarno za anale-bar meni....hihihihihihhahahahahhahahahahahahhahahahahah....
Nadam se da ste se i vi barem malo nasmijali pa makar i mojoj mladenackoj gluposti.

- 23:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>