< listopad, 2010  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (1)

Komentari-On/Off

O blogu ... :D

... Ja sam izrazito ljena osoba koja nema pojma sta bi napravila sa svojim slobodnim vremenom (naravno nebi ga potrosila na ucenje >.<), pa zato da ne visim vise po fejsu, archu i sampu odlucih napravit blog :D
Tak da cu sad visit na 4 stvari a ne vise na tri, aaaa tek sad to skuzih :S nvm that xD ugl, tu pisem o svom dosadnom zivotu, i kroz sta sve prolazim i jednostavno ubijam dosadu...

Bout me :D

Tko sam ja?
...Jedna mala srednjoskolka od skoro pa 17 godina (29.10 mi rockas, OOO YEA), a kad kazem mala mislim fkt niska -.- onak 155 Q.Q...
...Imam plavu kratku kosu i smede oci...
...Idem treci srednji, smjer racunalni tehnicar :D...

Volim:
...Ljetoooo...
...Ljute feferone x)...
...Komp...
...Izlaske ofc xD...
...Slobodno vrijeme...
...Muzikuuuuu :D...
...Frendove: Meggy i Helly naj, al i sve ostale <3...
...The GazettE...
...Dugu kosu kod deckiju <3 -> obozavam...
...Svoje peseke :D...

Nevolim:
...Školu!!! mrzim mrzim fuj fuj!!!...
...Ljude ha ha ha...
...Jedinice...
...Kad me zivciraju grrr...
...Pospremat (staaa pa rekla sam da sam ljena :P)

Slusam:
...Svasta ugl alternativa :D...
...Metal, rock, emo, screamo, etc...
...J-ROCK I VISUAL KEI <3...

The GazettE <3<3<3<3<3

Links >.<

Moj fejs :D


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

ponedjeljak, 04.10.2010.

Anime ili ljubav?

Oke zanima me sta bi vi odabrali :D
Vjerovatno ljubav xD al mozda i anime, ili nemozete i bez jednog i bez drugog, Da li bi odabrali ljubav a da nikad vise nemozete gledat anime, slusat muziku i gledat tv? ili radije uzivate u tim pojedinostima :D
I opet pitanje prijatelji ili decko? Tko vam je vise u srcu?
I opcenito sto mislite o ljubavi? Da ona postoji ili ne, da je to iluzija, ili nesto najljepse :D

I da napisite svoj omiljeni romance anime :D
Danas je sve o love :D

Heppy

Laaaaaav :D

|Komentiraj 32| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.