rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (1)

Komentari-On/Off

O blogu ... :D

... Ja sam izrazito ljena osoba koja nema pojma sta bi napravila sa svojim slobodnim vremenom (naravno nebi ga potrosila na ucenje >.<), pa zato da ne visim vise po fejsu, archu i sampu odlucih napravit blog :D
Tak da cu sad visit na 4 stvari a ne vise na tri, aaaa tek sad to skuzih :S nvm that xD ugl, tu pisem o svom dosadnom zivotu, i kroz sta sve prolazim i jednostavno ubijam dosadu...

Bout me :D

Tko sam ja?
...Jedna mala srednjoskolka od skoro pa 17 godina (29.10 mi rockas, OOO YEA), a kad kazem mala mislim fkt niska -.- onak 155 Q.Q...
...Imam plavu kratku kosu i smede oci...
...Idem treci srednji, smjer racunalni tehnicar :D...

Volim:
...Ljetoooo...
...Ljute feferone x)...
...Komp...
...Izlaske ofc xD...
...Slobodno vrijeme...
...Muzikuuuuu :D...
...Frendove: Meggy i Helly naj, al i sve ostale <3...
...The GazettE...
...Dugu kosu kod deckiju <3 -> obozavam...
...Svoje peseke :D...

Nevolim:
...Školu!!! mrzim mrzim fuj fuj!!!...
...Ljude ha ha ha...
...Jedinice...
...Kad me zivciraju grrr...
...Pospremat (staaa pa rekla sam da sam ljena :P)

Slusam:
...Svasta ugl alternativa :D...
...Metal, rock, emo, screamo, etc...
...J-ROCK I VISUAL KEI <3...

The GazettE <3<3<3<3<3

Links >.<

Moj fejs :D


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

srijeda, 29.09.2010.

Moj prvi post =)

...Ja sam Marja, al ne volim to ime, pa me zovu Maja :D
Moj prvi post!!! AAA sta da pisem nemam pojma, jer nebi vas odma isla gnjavit svojim problemima, ima ih PREVISEEE, pogotovo u ljubavi, dobro nema tamo nekih porblema xD samo sam nesretno zaljubljena :((( a jbg, netko mora i patit...

AL BOLI ME KURAC ISKRENO :D

UGL ja voljam najbolji bend na svijetu -> the GazettE
HAHAHA oni su moja ljubav, nesretna naravno, jer nemrem imat Reitu, onak djeli nas sam pola zemaljske kugle Q.Q

|Komentiraj 9| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.