< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

utorak, 11.01.2005. @ 14:56

Miken

dakle dugo "i". Miiken.

doso jucer, mozete mirno spavati. za sve one koji su se najavili da ce doci dvije obavjesti:

1) spavat cete stisnuti na kaucu na rastezanje (sto je jos uvijek bolje nego da spavate rastegnuti na kaucu za stiskanje, kako bi to primjetio Dragec)
2) donesite si svoju posteljinu i rucnike, kratak sam sa time.

ovaj i slijedeci tjedan dijelim stan sa deckom kojeg cu ovdje zamijeniti, ostaje ta dva tjedna duze da bi mi pokazao posao, dok se ne ufuram i to.

pisat cu nesto smislenije kad se malo ufuram, sad mi se bas i neda. uostalom, nije bas ko da sam opet na drugom kraju svijeta, pa su fascinantne pojave svuda oko mene. sad sam ovdje sa par milijardi nasih baustelaca, prakticki sam doma.

e, da. za moje citateljstvo iz Svedske, jedan link: www.burek.se. da ne lutate slijedeci put kad u Štockholmu pozelite burek. :)


komentari (4) - isprintaj - link

<< Arhiva >>