< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

[..zivi za ljubav..]

[..prvo par mojih slikica za početak a onda o meni..]
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


[..ime..]- Irenasmijeh
[..prezime..]-...nevermind....belj
[..rodjena..]-25.01.1992., sto znaci..imam 16 godinathumbup
[..skola..]- Obrtnička školaheadbang
[..smjer..]-Arhitektonski tehničarmad
[..glazba..]-sve osim narodnjaka i metala...to baš ne volim...ali u zadnje vrijeme slušam najviše rap ne znam zašto...ali eto...valjda mi paše sad taj ritam i riječi...hmmmm...pjeva

[..ljubav..]-slobodna..ali ipak..nesretno zaljubljena..nocry
[..volim..]-svog tatuthumbup,spavanje, jednog deška.:kiss..druzenja, zezancije,sport...svoje PRAVE prijatelje...gumene bombone,čokoladu ...sretan
[..ne volim..]-par osoba,a ovo ostalo ne vrijedi ni spominjati kaoo ni imena tih osoba...burninmad
[..contact..]-roxy_69@windowslive.com

[..LJUBAV..]

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

[..my friendzZ..]

Image Hosted by ImageShack.us

{..Gaby..}- ahhh da moja Gaby... s njom se nisam jako dugo čula cura mi je još uvijek jako draga ... ali neka velika daljina nas razdvoji što je ne znam...Gaby pozz i znaj da si još uvijek u mom srčeku...kisswave

Image Hosted by ImageShack.us

{..Lej'ca..}-moja prijateljica još iz vrtića heh o da kad se sjetim naših dana kad smo se igraleroflzubo ma presmiješno trebali ste to vidit..ma evo i tebi kissmah

Image Hosted by ImageShack.us

{..Mickey$..}-a joj ta cura je jednostavno presjatkacerek...jao ma ona je zakon...obožavam ju...wave

Image Hosted by ImageShack.us

{..Nikii..}- cura je jako lijepa i jako slatka i jako simpatična kao osoba...ne poznam ju dugo ali dost smo si dobre budemo zajedno u hausu pa...tak da sam ju dosta upoznala ma super je ....kissthumbupcerekwave

Image Hosted by ImageShack.us

{..Tena..}-ma cura je totalno cooliš...ja i ona dosta četo pričamo preko msn-a...zato što nemamo vremena nikako da se vidimo...a skoro pa smo susjede...zubothumbupkissthumbupwave

Image Hosted by ImageShack.us

{..Danijel..}-ovo vam je moj buraz...jako je dobar prevolim ga dugo nisam upoznala tako jednostavno super osobu...pusa mom burazu i veliki pozdravkisswavesmijeh

Image Hosted by ImageShack.us

{..Stjepan..}- legenda od čojeka ... sigurno ga prepoznajete na ovoj slici ma nema šta ... ah da to vam je reiter ... pomalo čudan i vemoa zanimljiv tip .., bude u hausu dosta često ... deadroflwavethumbup

Image Hosted by ImageShack.us

{..KapzzzZZa..} mali sjatki Kapcacerek...Dečko je super ma presuper...mah LEGENDA....on će mene naučit skejtati...smijehthumbuprofl

Image Hosted by ImageShack.us

{..Dreky..} hmmm a što reći dečko je dobar ne pazi uopće nas svoje zdravlje i to mi se ne sviđa kod njega...ali inače je jako dobar može se pričati s njim....he he ovo j on kod Hipa sa nekom kacigom... roflsmijehnutthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

{..Bumba..} deško je super s njim mog pričati jako puno i baš o svemu...joj ima predobru kosu...ma prevlim ga...smijehthumbupwave

Image Hosted by ImageShack.us

{..Matej..}- jako dobar dečko i traži curu zato cure navalite...smijehkisswave

Image Hosted by ImageShack.us

{..Sliško..}- aaaa mali Sliško jako sladakcerek dečko...voli pričati i jako je dobar mah obožavam ga... evo na ovoj slici je mali Eminem...ma mali je totalno cooliš...kisszubopartymahthumbup

Image Hosted by ImageShack.us

{..Dario..}-super dečko ne poznam ga dugo ali je super čujemo se nekad preko msn-a... sretno zaljubljen...sladak i jako simpatična osoba ...pozzzwavesmijeh

crynemam više ničijih slika šaljite mi da mogu pisati malo o svojim frendzZsmijeh pozzz dečkima iz hausa baš ste mi svi super i slatki a joj...rofldugo se nisam tako smijala kao što se s njima mijem smijehroflkissmah eh i da pozzz Nikiii&Tajani i pusa velikakisscerekmah P.S. nije po redu kako sam se koga sjetila tako sam i dodala...


subota, 23.02.2008.

[...dugo očekivani post je došao...]

hmmm...jao ne znam odakle krenuti evo.Ja i Jahejica se pomirile...smijeh
i et baš sam sretna...ovaj tjedan je bio predivan mislim lijepo vrijeme i tako to...u ponedjeljak sam se išla šišati i farbati kod svoje kume u frizerski koja ima zlatne rukekisssretankoju ovim putem jako puno pozzdravljammwave
ovaj cijeli tjedan nisam bila nigdje osim kući morala sam učit tako da nisam ni mogla pije napisati postcry...i tak da...ove subote ću ipak malo otić u grad jer možda više neću imati mogućnosti da idem sve ovisi o tome kakve budu odluke i prilike...oooo da...bum vidjela kako se budu tvari odvijale...evo sad upravo pričala s Gabrijelom preko msn-a malo o da naš odnos je totalno u bananidead i ako ne znam zašto u biti možda i znam ali nije bitno više ja bar mislim...danas u hausu Filip slavi rođendan ne znam hoću svratit tam malo i ako bi htjela ali ne vjerujem...sutra ipak pravimo roštljadu i jedva čekam ja za desert pravim palačinke...i takodeadzuboroflaaaaaa jedva čekam...jučer sam bila baš u hausu i bilo je ok dosta ne uredno dok naravno ja nisam došla i malo napravila redadead jer jakoo mrzim ne redburninmad
ali ja jedva čekam sutra,a i zanima me kako će danas biti u gradu ipak prvi put idem s Rahelom baš u grad smijeh...joj ne znam šta da obučemblabla....mislim grozno...e da danas sam u jutro bila s tatom u potrazi zamajicom mislim on si kupovao ali si ništa nije našaobang...niš mu se ne sviđazujo...ahh tako je i meni kad si idem nešto kupit nikad ne mogu naći šta mi se sviđa i ako na kraju nađem...ali iskreno ne volim ić u kupovinu robe...dead...dosadno i dugo traje...pih ne znam šta više kažem osim da
sam dans baš super raspoložena....
sutra će još bolje bitroflsmijehsmokinparty
pozzzz veliki šaljem Raheli,Nikii...i ovima mojima iz hausa dečkima...kisswavesmijeh



| kOmEnTs. (9) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.