Rowena Allison

subota, 27.01.2007.

Maggie Peyton

Nakon doručka u kojem sam "upoznala" slavnog Harryja Pottera imali smo profesoricu McGongall i Preobrazbu (skupa s Rawenclawima).
-Gospođice Rowena, želite li se možda predstaviti razredu?-upitala je profesorica odmah trenutak nakon što je ušla u razred.
-Pa ovaj… Da. Svakako.-promumljala sam.
Profesorica mi je zamahom ruke rekla da se ustanem.
-Ovaj…-promucala sam.-Moje ime je Rowena Allison… Ovaj… Imam 13 godina.
Tu sam stala. Što bih im još trebala reći? Da sam posljednjih 5 godina provela u šumama Albanije brinući se za lorda Voldemorta i učeći crnu magiju? Ili možda da nemam blagog pojma tko mi je majka, a tko otac? Da nemam blagog pojma čak ni kako se prezivam?! Jesam li trebala reći da uopće nemam rodbine?
-Odrasla sam u sirotištu…-promrmljala sam.
-U redu je, gospođice Rowena. Možete sjesti.-prekine me profesorica zamahnuvši rukom. Uz uzdah olakšanja sam se svalila na stolicu.
-Gospođice Bell, želite li možda nešto podijeliti s razredom?-reče profesorica oštro obrativši se djevojci u predzadnjoj klupi.
Djevojka se smjesta prestala cerekati i došaptavati sa svojom kolegicom u klupi, pa ozbiljna lica reče:
-Ne, gospođo profesor. Ništa.
-I bolje vam je.-reče profesorica McGonagall.
Zatim je nastavila duge monologe o tome što ćemo učiti ove godine. Kad se zvono na kraju sata naposljetku oglasilo profesorica me pozvala.
-Gospođice Rowena, prošle godine učenici su birali koje će dodatne predmete slušati. Pošto vi prošle godine niste bili ovdje molila bih vas da zaokružite jedne od ponuđenih.-reče profesorica i pruži mi papir. Odabrala sam Aritmanciju, Skrb za magična stvorenja i Proricanje sudbine (Neke od Starih runa sam već poznavala, a znala sam dosta o bezjacima, pa ipak sam 8 godina živjela u bezjačkom svijetu). Profesorica je zatim nešto nažvrljala na komad papira, te mi, pruživši papir rekla:
-Ovo vam je popis knjiga, pošaljite narudžbu ovih knjiga u Krasopis i bugačicu, sigurna sam da će vam ih poslati u najkraćem mogućem roku. Imate li novaca?
-O, da. Imam.-rekla sam klimnuvši glavom.
-Odlično!-reče profesorica pomalo me sumnjičavo motreći.-A sad požurite na idući sat, da ne zakasnite.
Sljedeći sat sam imala Čarobne napitke i profesora Snapea (skupa sa Slytherinima). I zakasnila sam na sat.
-Koga mi imamo ovdje?-upitao je profesor Snape.
-Oprostite, profesore, što kasnim ali izgubila sam se u dvorcu.-pokušala sam biti ljubazna.
-O, baš mi je žao zbog toga, gospođice Rowena Allison.-reče profesor.-Ali, zar ne bi bilo nepravedno da jednostavno zanemarimo to vaše kašnjenje?
Slegnula sam ramenima, što, kako mi se čini, Snapeu nikako nije bilo po volji.
-A tako znači.!-usklikne Snape s cerekom na licu.-Pa prema tomu mislim da bi Gryffindorima trebalo oduzeti 20 bodova.
Opet sam slegnula ramenima praveći se da me to uopće ne smeta. Odvukla sam se u kut učionice, u zadnju klupu i sjela pokraj neke cure. I ona je imala cerek na licu baš kao i Snape. Pomislila sam da je sigurno Slytherin.
-Bok!-rekla mi je kad je Snape počeo nešto pričati o napitku za smanjivanje.-Ja sam Maggie Peyton.
I tek sam se tad sjetila da sam ju vidjela u našoj spavaonici.
-Bok!-odgovorila sam i ja šaptom.-Ja sam Rowena Allison.
-Znam, čula sam sve o tebi.
Nasmiješi se, a zatim doda značajno:
-I o tome kako nemaš prezime.
Kimnula sam glavom.
Maggie je "slučajno" prolila napitak po žabi jedne Slytherinke. Žaba se smanjila na veličinu punoglavca dok je Snape bjesnio. Nije vidio da je to Maggie napravila ali se kunio da će kazniti onog tko je to napravio, a pritom je značajno pogledavao na mene. Što sam mu ja kriva?
-Vi ste, gospođice B…Rowena.-brže se ispravi dok sam ga ja u čudu gledala.-Jednako arogantni kao i Potter! I kunem vam se, kad doznam tko je ovo, a siguran sam da ste to vi učinili, da ćete letjeti iz škole i ne samo to…
Zatim značajno uzvije obrvama(valjda je mislio da me se to dojmilo) pa se okrene i otperja dalje dok se crna pelerina vukla za njim.
-O, Row, drago mi je da te vidim ponovno.-reče mi Maggie kad sam tu večer došla u spavaonicu. Bile smo jedine tamo.
-Row?-upitala sam.-Ja sam Rowena, ne Row.
-Ok, ne moraš se duriti, Roal.
-Roal? Kakvo sad vražje Roal?
-Pa znaš, skraćeno od Rowena i Allison. Uzmi prva dva slova.
-Ti nisi normalna.-rekla sam zakolutavši očima.
-Hvala na komplimentu.-reče Maggie i nasmije se.
Zanjihala sam glavom bacajući pelerinu na krevet i uzimajući neku knjigu.
-Maggie!-čuo se zatim vrisak iz društvene.
-Ha?-zavrišti Maggie isto tako glasno dok su meni bubnjići pucali.
-Jesi ti mislila da je smiješno dati daždevnjaku da pojede moju zadaću?-začuo se iz društvene histeričan vrisak koji je nekako jako podsjećao na glas Katie Bell.
-Mislim da nisam!-dovikne Maggie.-Možda je Fred! Ili George! Pitaj njih!
Pa Maggie zalupi vratima spavaonice i baci se na krevet.
-Fred i George će me ubiti zbog ovoga.-zaključi Maggie dok sam se ja cerekala.
Tada sova uleti u spavaonicu i spusti pismo na moja koljena. Na omotnici je poznatim, urednim rukopisom pisalo Za gospođicu Rowenu Allison. Rukopisom lorda Voldemorta.

- 21:40 - Komentari (12) - Isprintaj - #