Rotvajler..

četvrtak, 14.09.2006.

Koju paminu izabrati

Molim vas ako vam nije teško pročitajte cijeli post. Hvala

Velika je važnost pasminu koju nabavljate. Neke su pred odrađene za poslušnost a neke ne. Ja kada sam nabavljao rotvajlera nisam bio svjestan koliko treba vremena za takvog psa. Da sada namam psa nebi nijednog nabavljao jer stvarno nemam vremena. Ali kako se rotvajlera zavoli to nije normalno, sada bih radoje da nemam psa ali žao mi je nekome prodati psa, jer sam ga previše zavolio.

Image Hosted by ImageShack.us

Ova je slika kada je bio još mlad.

Pas je velika obaveza ali nije svaka pasmina u istoj količini. Ja gledam one tetkice što vodaju neke pudle ili pekinezere, njima ti psi savršeno pristaju jer netrebaju se istrčavati i brzo se umore, za razliku oda mog rota. Ljudi misle da je rotvajler neka slembota i da nemože potrčati ali varaju se, a to znaju oni koji imaju rotvajlera, koliko mu treba trke da se umori i opet kada dođemo kući on uvjek miga i nešto radi. A oni buldozi su jako tromi, barem koliko sam ja vidio. Buldozi su baš baš ljeni i oni veliki poput američkog buldoga koji je uvjek sa glavom na podu.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Američki buldog

I također neke je pasmine lakše odgojiti, a neke teže npr. moj prijatelj ima lovnog trobojca i on uvjek nekamo luta ispred nas, pa iza nas ali uvjek se vraća. Ja mislim da je teže naučiti takvog trobojca nekoj poslušnosti nego npr. labradora.
Ali i znam da nisu sve pasmine za sve ljude koliko on imao vermena i prostora za velikog psa. Zna se da rotvajleri,doge,veliki ovčari, dobermani, pit bulovi i velike moloksidne pamine za neiskusne vlasnike. Ja njude na neki način pokušavam odgovoriti kda kažu da će nabaviti velikog psa. Moj prijatelj želi dobermana a nema iskustva sa psima i ja ga pokušavam uvjeriti da to nije pas za neiskusne. I govorim da se još on treba puno obučit o psima i načitati knjiga o odgoju psa.
Ali ako su ljudi tako tvrdoglavi onda je neizbježna škola za pse.

Image Hosted by ImageShack.us

Par dobermana u boji kave.

Ima jedan momak koji je nabavio rotvajlera starog 2 mjeseca i već ga potiče na agresivnost. stalno ga žesti i huška. I ja ga neki dan pitam pa koji ti je zašto ga žestiš šta ćeš kada bude velik, i ako napadne nekoga. On hladnokrvno odgovori kada bude velik ubiti ću ga. Ja onako pomisli to je tuga u koga dolaze tako lijepi psi. To je zločin. I jedan čovjek,nepoznanac prvi puta sam ga vidio i pita me me hoću li mu prodati psa, ja onako ga pitam zašto a on kaže za borbu. Ja sam se zaprepastio on kaže da se borbe održavaju u bosni ali i u Hrvatckoj. On htjede još nešto pričati i rekne da uzgaja čistokrvne tornjake. I ja ga pitam da li ti puštaš svoje pse u borbu a on kaže da. Ja ga zatim upitam da li voliš svoje pse a odgovori da. Ja mu reče kako te nije stid to reći da voliš pse a puštaš ih u borbu. A on odbovori to je živina i nek se bori za život. Jednostavno sam otišao i nikada nisam ga više vidio. Ja mislim da je takav odnos prema psima zločin i da treba da krim policija otkrije gdje se te borbe održavaju i da ih sve uhvati. I treba se donjeti neki zakon. Ja mislim da se slažete se mnom.

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ove slike su tužne ali morao sam vam pokazati kakvi su psi koji se bore.

I za kraj ovoga posta neke preporuke. Sagledajte kakvu pasminu želite i je li vam ona odgovara. I morate računati da pas živi oko jedno desetljeće, i sagledajte i to. Imati psa za mene je luksuz i ako niste spremni odvojiti za psa novca za najpotrebnije:hranu, veterinarski pregledi, cjepljenja i još nešto sitnica.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je Ben u mladim danima.

Zato se za svog psa brinite kada ste ga već nabavili. I volite ga i uzožite nešto truda i on će vam vratiti deset puta više. Imati psa je jedno lijepo iskustvo ali i obaveza, zato razmislite prije nabavljanja.
Čujemo se, a to je sve za ovi post. Pozdrav svima i volite sve životinje jer za sve je potrebana briga pa čak i za biljke. Pozdrav

- 17:57 - Komentari (61) - Isprintaj - #

http://img141.imageshack.us/img141/5116/srkl4.jpg" width="861" height="524" usemap="#map1"> &l t;area shape="rect" coords="601,439,659,516" name="entries" _onClick="changeNavigation('entries')" title="my life">