Nuclear Eclat

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

prijatelji

> krunitelji
> soda
> žmiketa
> Fantastic Episodes of Goran - ne usudi se komentirat

linkovlje

M-priče
The Bambi Molesters
Ivan Hrvatska
Tereza Kesovija
pool film fest
zabava za cijelu obitelj!
hogwarts danas



tvoj tip pitanja (naj pitanje)
koliko su ti platili za ovo? -Krafna-
Postoji li Smisao? -M-
Ima li života u Svemiru? -M-
Ima li života nakon smrti? -M-
Svjedočimo li padu moralnih vrijednosti? -M-
Ima li alternative liberalnom kapitalizmu? -M-
zasto divlje svinje nejdu u raj? -Žbir- (jedan od krunitelja)
gdje je slovenija? -Žbir-
zakaj zivotijnje nemaju kotače? -Žbir-
zasto zecevi imaju 2 kile i umiru sami ili u drustvu nekih drugih zivotinja koje pritom ne umru nego ubiju zeca,onog istog koji pri tome ne umire sam?
jesam ja batman? -žbir- (i prošlo pitanje je njegovo)
smeta li vas kad ljudi nose bijele NIKE-ice? -Ja-
I am Oz, the Great and Terrible, Who are you, and why do you seek me? -L. Frank Baum-
Jesam li danas odlučio izaći kroz prozor? -Mateja Kovačić-
  


TOP NAJGLUPLJIH PITANJA

1.Jesam li danas odlučio izaći kroz prozor? -by Mateja Kovačić-
2.zakaj zivotijnje nemaju kotače? -by Žbir(buba)-
3.gdje je slovenija? -by Žbir-

TOP "WEIRDY" PITANJA

1.
2.
3.

TOP FANCY PITANJA

1. Koji tip doktora volite?
2.
3.


TOP NEBESKIH PITANJA

1.
2.
3.

POSEBNA KOLONA – top najdubljih rečenica

1. Iris B.: "Pogledaj duboko u sebe i vidjet ćeš istinu!"
2.
3.

30.05.2006., utorak

POOL FILM FESTIVAL 02.03.04. šesti 2006

OVIM SVEČANIM PUTEM vas POZIVAMO na POOL FILM FEST!

GDJE: u Ivanić Gradu, mjestu udaljenu od Zagreba cca 50 km. U Ivanicu je super!
>Filmski festival se održava na 3 lokacije u Ivaniću, s glavnom lokacijom u (suhom) bazenu (POOL).
GDJE VI: Kraj dotičnog možete i kampirati, uz idiličan krajolik i kremu protiv komaraca.
ŠTO:Traje 3 dana, petak, subota, nedjelja, uz neprestan program filmova i radionica. Svaku večer u bazenu, nakon filmova na ogromnom platnu, održavaju se dobri koncerti.

KAKO TAMO: Iz Zagreba možete direktno doći vlakom, autobusom, ili osobnim autom, po autocesti. Iz ostalih mjesta se vjerojatno dolazi istim sredstvima.
(Ivanicki aeodrom isto radi, samo cete morat malo dulje pjesice da dođete do centra)
ZAŠTO: ugodna dnevna atmosfera, američanski osjećaj gledanja filmova na otvorenom (možete i iz auta)... uglavnom, mi jedva čekamo :)


UZ PUT: najavljujem i dva ODLIČNA filma:), na kojem smo radili moji prijatelji i ja:

ELITNA ŠKOLA TISUĆU PROZORA - elitni film o 16. gimnaziji, koji je naprosto predivan!
autori: Diana, Lea, ja
i

U POTRAZI ZA SVETIM SIROM - mističan film od 2 minute. VRLO upečatljiv, koji ostaje odličnom sjećanju!
autori: Žbir i ja


- 11:27 - Komentari (4) - Isprintaj - #