Nuclear Eclat

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

prijatelji

> krunitelji
> soda
> žmiketa
> Fantastic Episodes of Goran - ne usudi se komentirat

linkovlje

M-priče
The Bambi Molesters
Ivan Hrvatska
Tereza Kesovija
pool film fest
zabava za cijelu obitelj!
hogwarts danas



tvoj tip pitanja (naj pitanje)
koliko su ti platili za ovo? -Krafna-
Postoji li Smisao? -M-
Ima li života u Svemiru? -M-
Ima li života nakon smrti? -M-
Svjedočimo li padu moralnih vrijednosti? -M-
Ima li alternative liberalnom kapitalizmu? -M-
zasto divlje svinje nejdu u raj? -Žbir- (jedan od krunitelja)
gdje je slovenija? -Žbir-
zakaj zivotijnje nemaju kotače? -Žbir-
zasto zecevi imaju 2 kile i umiru sami ili u drustvu nekih drugih zivotinja koje pritom ne umru nego ubiju zeca,onog istog koji pri tome ne umire sam?
jesam ja batman? -žbir- (i prošlo pitanje je njegovo)
smeta li vas kad ljudi nose bijele NIKE-ice? -Ja-
I am Oz, the Great and Terrible, Who are you, and why do you seek me? -L. Frank Baum-
Jesam li danas odlučio izaći kroz prozor? -Mateja Kovačić-
  


TOP NAJGLUPLJIH PITANJA

1.Jesam li danas odlučio izaći kroz prozor? -by Mateja Kovačić-
2.zakaj zivotijnje nemaju kotače? -by Žbir(buba)-
3.gdje je slovenija? -by Žbir-

TOP "WEIRDY" PITANJA

1.
2.
3.

TOP FANCY PITANJA

1. Koji tip doktora volite?
2.
3.


TOP NEBESKIH PITANJA

1.
2.
3.

POSEBNA KOLONA – top najdubljih rečenica

1. Iris B.: "Pogledaj duboko u sebe i vidjet ćeš istinu!"
2.
3.

18.05.2006., četvrtak

Urota

Urota smeta. Smeta i Davor Dretar Drele, koji uopće nema neke fore.
Što nam je tema?
Dvije nespojive stvari, kad se već o njima priča ovih dana.
Osnova svake urote je promjena fonta. Evo, meni sad ne želi maknuti ovaj grdi Times New Roman. *skrivena zamjenica*
Trčala nekoč neka Zebra stepom, pa stane i razmisli.
Teško je pratiti tok svojih misli, ne stvarati priče i ubaciti stil.
Teško je i ne biti dooooosadan!
Evoga! Zvoni telefon.
Prolazi i 20 lijepih minuta uz telefon.
Dolaze i dosadni ljudi u moj stan. Znaju oni koliko su dosadni. Često im to govorim. Govore i oni meni. I to kažu grooozno dosadno. Naravno da su oni dosadniji od mene. Kažu mi:
"D***, kak si ti doooosadna!"
"Evo je, opet je doooosadna! Sad ce mi opet pustat neku pjesmu."
Ja bar znam kada valja reći da su dosadni. Recimo, kad osoba I. pita drugu osobu, V., pri objedu, uz masni domaći ajvar:
" Eeeeeeeeeeeeee, a zašt ti mama nije procjedila ajvar?" Samo što imaju 5-10 godina više od mene.
Pustit ću ja njima neku pjesmu pa da vidimo! Neka je poslušaju cijelu dok mi stoje na vratima od sobe i pokušavaju otić! Pjesma je super! Pjesma je smješna!
Urota je zla. Beatlesi su zli također. Napravili su tisuće svih melodija. Svih.
A o gluposti najbolje znade Dexter. "Stjuuuuuupid sister!"
Nađite genijalniji izraz.
Što je zebra rekla?
"Tko god se vrati osuđen je ponoviti prošlu zamišljenu budućnost."

- 22:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #