I opet ja punom parom


završio sam još dve pjesme, od kojih je jedna sanelina ( fala debela), i zove se ZAUVIJEK. Drugu pjesmu moram još provjeriti, danas mi dobro zvuči, al prvo ću ju snimit da znam dal sve valja s njom... uglavnom pjesma se zove Ko kaže i malo je krvava, radi se o anđelima... a ostalo ćete saznat kad ju stavim na blog.


16.09.2007. u 21:18 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Linkovi


Mauricious -moj drugi blog, teme su malo privatnije
Noname Bend -blog mog benda Javna Ponuda
NEA - moj drugi bend




Plavi anđeo



Rosno jutro
u meni budi se a
tuga spava
još ne čuje korake
...

Prolazim kroz grad
a na putu mome tuga
preteška i za plavog anđela
teško je
kad tebe nema tu
tuga bol i bljeda uspomena

...
....
...
Pogledaj ko sam ja
samo jedna tuga više
pogledaj ko sam ja...

Pogledaj ko sam ja
jedna od kapi kiše
pogledaj ko sam ja...

...
....
...

Prolazim kroz grad
a na mome dlanu samo
pahulja tvoje ime doziva
teško je kad tebe nema
tu tuga bol i bljeda uspomena

...
....
...
Pogledaj ko sam ja
samo jedna tuga više
pogledaj ko sam ja

Pogledaj ko sam ja
jedna od kapi kiše
pogledaj ko sam ja


...
....
...
END

Zagrebačka Djevojka


Noćas vjetar čudno šumi
pokušat će da me slomi
pokraj save hladne rijeke
zamišljam ti obraze meke

Ja sam savska crna ptica
ti si bijela golubica
i na druge bacaš oči
dal češ mi ikad doči


Zagrebačka djevojka
umišljena bahata
zagrebačka djevojka
srce mi je ukrala



Iznad save širim krila
da odletim moja mila
a savski vjetrovi vode me
baš u tvoje odaje


Zagrebačka djevojka
umišljena bahata
zagrebačka djevojka
srce mi je ukrala

Zagrebačka djevojka
umišljena i bahata
zagrebačka djevojka
srce mi je slomila

Poljubi me


Nježno zagrizi mi vrat
neka krv mi teče po tvojim usnama
poljubi me tad
kada srce stane neka neka bol mi nestane
neka bol mi nestane
neka bol mi nestane

Povedi me u mrak
u svjet gdje smo sami ti i ja
daj mi znak
da uđem u dubinu srca tvojega
srca tvojega
srca tvojega

Poljubi me kada srce stane
mazi me dok krv sljeva se
poljubi me neka bol mi nestane
ljubi me nek mi život prestane


Tvoje usne više nisu boje vina
u njima više nije ta toplina
ljubi me dok krv sljeva se
i mazi me dok mi život prestaje
nek mi život prestane
nek mi život prestane

Poljubi me kada srce stane
mazi me dok krv sljeva se
poljubi me neka bol mi nestane
ljubi me nek mi život prestane

Ništa više


Sve to jednom proći će
I od jednom nestat će
Kao sunce što zađe
I kiša što prođe

Znaš da sve to proći će
Barem jednom sjeti se
Onog poljubca
Nasred trga sami ti i ja



I s tobom letim u visine
S tobom tonem ja u san
I znam da
Ništa više ne postoji
I ništa više ne trebam
I ništa više ne postoji
Samo ti i ja



Sada sve baš dobro je
Volim te i voliš me
Kraj tebe sam kada budiš se

A kada jednog jutra nestanem
Znaj to nije zbog tebe
Sam sam kriv za svoje korake


I s tobom letim u visine
S tobom tonem ja u san
I znam da
Ništa više ne postoji
I ništa više ne trebam
I ništa više ne postoji
Samo ti i ja



I s tobom letim u visine
S tobom tonem ja u san
I znam da
Ništa više ne postoji
I ništa više ne trebam
I ništa više ne postoji
Samo ti i ja


______________________







Samo prijatelj




Ti, ti ne osječaš ništa
kada te dotaknem ništa

ti , ti ne osječaš ništa
kada ti kažem da osječam sve

i dok gledam te
spuštaš pogled jer još mi ne vjeruješ

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ako te samo pogledam
zapalit ću se
Ako te samo dotaknem,
znam izgubit ću te
Ja sam ti samo prijatelj
Ja sam ti samo prijatelj

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Ti, ti zaboravljaš sve
moje riječi moje poglede

i udaljavam se
bježim od istine


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ako te samo pogledam
zapalit ću se
Ako te samo dotaknem,
znam izgubit ću te
Ja sam ti samo prijatelj
Ja sam ti samo prijatelj

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



ja sam ti samo
ja sam ti samo
ja sam ti samo prijatelj


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Ako te samo pogledam
zapalit ću se
Ako te samo dotaknem,
znam izgubit ću te
Ja sam ti samo prijatelj
Ja sam ti samo prijatelj

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::





-Dvoje-


Savršeno svjež
Ulazim u tvoj svjet
Dok gledam te
Sve mi jasno postaje
--------------
Tako nježna kraj mene
Moram da ti vjerujem
Polako približavam se
I planem

--------------
--------------

Pališ me pogledom
I svakim novim dodirom
Sve smo manje
Dvoje
--------------
Gasiš me istinom
I svakim novim uzdahom
Postajemo
Dvoje

--------------
--------------

Usne peku me,
Od topline tvojih
Tako vruče je
Bolje da skinem se

--------------
--------------

Pališ me pogledom
I svakim novim dodirom
Sve smo manje
Dvoje

Gasiš me istinom
I svakim novim uzdahom
Postajemo
Dvoje….










U vjetru sol leti

U vjetru sol leti
kroz kosu prolazi
znam ako sletim
da postati ću dim
kroz prste ti prođem
i odlučim nestati u noć


polako razbijam
zidine od stakla
krvavih dlanova
u tebi opet tražim spas
sve miriše na sol
i marmeladu sa tvojih usana
samo želim da prođem pored tebe
i sretan sam

U vjetru sol leti
kroz kosu prolazi
znam ako sletim
da postati ću dim
kroz prste ti prođem
i odlučim nestati u noć



letim, opet tebe bojim se
padam jer ne mogu bez tebe


U vjetru sol leti
kroz kosu prolazi
znam ako sletim
da postati ću dim
kroz prste ti prođem
i odlučim nestati u noć


borove iglice
pod nogama bodu me
ništa ne osjećam
jer mislim na tebe
i opet kao prašina
dižem se
i u vjetru opet
nestajem

U vjetru sol leti
kroz kosu prolazi
znam ako sletim
da postati ću dim
kroz prste ti prođem
i odlučim nestati u noć…



TUGA

nema nikog kraj tebe da te budi
razmisli malo molim te ima još dobrih ljudi
o ne ne ne ne ne ne ne nije propao svjet
zbog njegovih laži što ih znaš napamet

o ne ne plači zbog njega samo to ne
nije toga vrijedan molim te
suze obriši i zaboravi taj dan
ne brini se ništa i sanjaj slatki san

Tuga, u tvom oku topi se
Tuga, jer je srce led
Duga, sad plače zbog tebe
Druga, krade tvoje sne

zatvori oči, legni, opusti se
nek te snovi nose kroz ulice
pune bijelih ruža i sunčan dan
ne brini se ništa samo sanjaj slatki san

Tuga, u tvom oku topi se
Tuga, jer je srce led
Duga, sad plače zbog tebe
Druga, krade tvoje sne

Tuga, u tvom oku topi se
Tuga, jer je srce led
Duga, sad plače zbog tebe
Druga, krade tvoje sne

nema nikog uz tebe kad je teško
digni glavu molim te sa smiješkom
o ne ne ne ne ne ne ne ne boj se
loših ljudi što samo žele da te povrjede

o ne plači više ne plači
nije toga vrijedan vjeruj mi
suze obriši i stani uspravno
budi ponosna djevojko

Tuga, u tvom oku topi se
Tuga, jer je srce led
Duga, sad plače zbog tebe
Druga, krade tvoje sne


--=ZAUVJEK=--


u ovoj mracnoj noci
bez tebe zivim u samoci
dok hodam ulicom
I neznam dal ću moći

da izdržim
ovu stranu bol
na srcu ranu
a na rani sol
............................................
Heej probudi se u mome naručju
Heeej i zauvijek ostani tu
Zauvijek
Zauvijek
.............................................
u vreloj noći
kapi kise padaju mi niz lice
prikrivajući suze
pune boli i gorčine

Reff:

u mom srcu vlada tuga
ono želi samo tebe
tvoje poljupce
ti nisi tu, ti nisi kraj mene

Reff:




Ko kaže


Nebo je noćas pusto
I anđeli teturaju
Jer shvatili su da nije
Ne nije grijeh u vinu

Krila su si odsjekli
Da bi mogli zemljom hodati
I patiti zbog ljubavi

Ko kaže da ljubav nije grijeh
Ili laže ili gadno vara se
Jer zbog ljubavi ću i ubiti
I opet sa njom letjeti

Ulice su pune ljudi
a krv je na pločniku
jer srce voli
kao da je zadnji put

srca su si proboli
možda će ih manje boljeti
i opet sa njom letjeti

Ko kaže da ljubav nije grijeh
Ili laže ili gadno vara se
Jer zbog ljubavi ubiti
I opet sa njom letjeti






Opusti se

Priđem ti bliže
Možda me osjetiš
I otvaram srce
Možda me poželiš

Al ne tvoje je srce hladno kao
Jutro nedjeljno
Prekriveno injem
I jednom malom snježnom pahuljom

Ma daj opusti se
Dođi da te zagrijem
Pruži mi ruku i vjeruj da bit će bolje

Ni jedno srce
nije od kamena
samo spusti glavu
na moja ramena

Ti kažeš ne
nisam spremna na to
da me neko ljubi
pa slomi ponovo

Ma daj opusti se
Dođi da te zagrijem
Pruži mi ruku i vjeruj da bit će bolje

Polako vidim plam
u tvojim očima
vidiš da nije tako kako kažeš brzo
malena

opusti se
dopusti mi to
da te ljubim
djevojko

Ti kažeš ne
nisam spremna na to
da me neko ljubi
pa slomi ponovo

Ma daj opusti se
Dođi da te zagrijem
Pruži mi ruku i vjeruj da bit će bolje


Kada prođeš pored mene


Ne volim te dovoljno
I nikad neću
Bilo mi je povoljno
Srce što me voljelo

Možda sam ti rekao
Onako bajno
Da bih te čekao
Ali sam te lagao

Kada prođeš pored mene ja te opet poželim
I kad dotakneš mi vene sav se naježim
Tvoja kosa kad proleti ja za njom poludim
A ti kažeš kažeš stani ali ti me ne voliš


Ne volim te dovoljno
Za mene je to samo igra
Igra koju
Igrati ti ne znaš

Stalno gubiš
Stalno padaš
I na početak
Se vračaš

reff:

Ne volim te dovoljno
I nikad neću
Neću s tobom
Naći sreću

Možda sam ti rekao
Onako bajno
Da te volim
Ali sam te lagao

reff



hit counter

free web counter




hit counter

free web counter


Širimo rječ