ponedjeljak, 28.04.2008.

R0$€ se napokon vratila......

Evo mene ljudi napokon!!mahmah
Nisam par tjedana pisala post jer sam imala zabranu na internet.....burninmad
U utorak imamo lektiru, opet...ja sam opet bolesna...imam opet istu bolest....
opet neidem u školu kad je lektira....meni to već postaje dosadno!!!burninmadzijev
Doktorica je rekla da se ta bolest prenosi slinom...
Vjerojatno je neko na mene pljunuo dok je prićo ili tak neš....
Onda je to sigurno kika...ona inaće stalno pljuje dok prića....
hehe zezam se....
Mislim da je i vama dosadilo čitat postove u kojima piše da sam
ponovo bolesna,tako da ću sad o nećemu drugom....smokin
U srijedu napokon izlazim iz kuće......yesyessmijehsmijeh
Napokon ću ić van s frendicama i frendovima...smijehsmijeh
Napokon ću se zabavljat..yeeeeeeeeeeeeee....smijehsmijeh
Dragi blogovci:
-ako netko želi da mu objavim link neka mi javi u komovima
-očekujem barem 38 komova...ajde ipak ću zaokružit na 40
-molim da ne šaljete bezobrazne komentare
To bi bilo to blogovci....pišem novi post poslije 40 komovabelj
Jedan VEJIKI KI$$ do sljedečeg posta...mahmah

the sun and stuff yeah


12:56 | Komentari 59 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.