ponedjeljak, 14.04.2008.

Opet sam bolesna....

Bok ljudi mah!!
Evo mene opet.I ja opet bolesnaburninmadnamcor...no kaj se može...
Jooj prvo vam moram reć kaj mi je uopće...
Ruke i noge su mi pune crvenih mrlja....nije osip , nije alergija....
bila sam kod doktorice i rekla mi da je neka bolestheadbangburninmadno....
Jooooo kako me svrbi.....

Prekjučer u subotu mi je došo frend Karlo...
Prvo smo igrali monopoli...igrali smo kao kamenje....šutili smo....
tu i tamo smo nešto rekli...
Poslije smo išli na komp....nije bilo tako loše ...igrali smo milijunaša...
....i osvojili milijun kuna.jeeeeeeeepartyyesthumbupsmijeh

Još poslije smo svirali na mom sintiču i on je totalno poludio...smijehludsmijehludsmijeh
pustio je demo, pojačo na najjače i metno sintič na prozorludsmijehludsmijehludsmijeh


To bi bilo to !!
Puuuunooo mi komajte ...očekujem 50 komova...
PS. evo sjikica Justin Timberlakea...

mahmahKI$$mahmah


justin timberlake


12:20 | Komentari 22 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.