četvrtak, 03.04.2008.

..............EvO mEnE OpEt...............

hey

hey


Hey ljudekymah !!!mah Kak ste mi?
Jaoo,danas je bilo BAŠ DOBRO ...:
Ujutro sam se okupala...napisala sam dz iz matiše i išla
sam na msn...nedam msn adresssmijeh.....posle su došle KiKa & KLaRa...
igrale smo društvenu igru koja se zove "coco crazy"smijehbeljnut....
onda smo ošle u školu....imamo skraćene sate pa je sve brzo prošlo...
iz matiše sam dobila 4-5 , jeeeeeeeeeeeeethumbupsmijehyessmijeh...
iz hrv smo pisali sastavak "Kako provodim nedjeljno popodne"zijev BORING!!!
LJUDI treba mi vaše mišljenje:
dali da stavljam još slikica ili ne?
molim da mi kažete u komovima...unaprijed hvala...
i , naravno, KOMAJTE MI PUUUNOOO!!!! i za to hvala unaprijedsmijeh


KI$ do slijedečeg posteka!!!!
bye!
mahmah

converse


17:46 | Komentari 22 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.