utorak, 01.04.2008.

1. ApRiL !!!CoOl !!!

Bok ljudeki !!!mahwavemah
DaNaS je bio 1. april i bilo je totalka CoOl...T-O-T-A-L-K-A
ludbangsmokinsmijehbeljsretanyespartynjamifinothumbupludblablasmijehpjevazujonut....dead
Sada bum vam ispričala (znam,znam,nebi trebalo pisat bum nego ću ali
ne volim hrvatski...) kaj je danas bilo:
ovako...kika i ja smo odlučile nekaj napravit martini za 1. april smijehzubozubobeljnutrofl
i s marty smo se dogovorile da se nađemo kod parka u 20 do 14h...mi smo se
naravno našle prije i klara P. s nama..
Dođemo mi tam i kika počela metat ljepilo na ljulju ...dođe neka žena s malom
klinkom i vidi kako Kika meče keljilo...
i počne se derat na nju: što to radiš?..i...tu se deca ljuljaju...i...pobriši to...
i onda ošamari KiKu....žena nije normalna...ludlud..... i mi begamo i pobegnemo
u moj park... i mi onda mečemo keljilo na te ljulje(stavile smo na ručke od ljuljačke
i na sjedalicu ).....smijehnut.......klara se sjela na drugu ljulju da marty misli da je
ljulja čista....i evo martine u daljini...dođe ona i mi pričamo nekaj.
..i onda se sjela..hehehehhehehehhesmijehludnutzujobelj...i mi se počnemo smijat..heh...

u školi je bilo isto cool ali neda mi se pisat više...
i zam da sam stavila šuknute boje posta , ali sam to namjerno
zbog toga što je ovo šuknut dan..smijehsmijeh


To bi bilo to blogovci..poz do slijedečeg posta
i puuuunooo mi komajte
byemahwavemah




19:45 | Komentari 44 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.