studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (4)
Studeni 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je moj 4. pokusaj da naucim nesto o blogovima...napokon sam promjenila dizziĆ...smijehsmijeh
Uglavnom...ovdje cu pricat UGLAVNOM o deckima..heh...to barem sve cure zanima...heh...kissach...pozzacH...cerekcerek....mouthwash

Linkovi

www.facebook.com

www.wambie.com

utorak, 25.11.2008.

:Jooojj...nema gluplje osobe od mene!!!Ovo mi je četverti blog....jbt...
svima sam zaboravila lozinke... : ) .... idem ja sad malo na MSN....Marco me čeka... ciaooo...mah

|komentiraj 0| printaj| #|

Cool

Bas sam si pogledala blog,fora izgleda...moram samo jos pitat Noemi kako da dodam neke slike i to...mislim da cu ipak dat nomi adresu svog bloga,mozda i jos nekom!!!

|komentiraj 0| printaj| #|

Love troubles

Opet novi blog ovo mi je treći jer sam proslima zaboravila lozinkee!!Ah,smotana ja!!Ma nis nemam bas sta rec,zapravo imam al nemam
vremena.Moram se ic spremit za ples.Pa...bokić!!!
P.S.Opet me muči Francesco-malo me voli,malo me ne voli!!Ne znam sta da radim!!! : (



|komentiraj 0| printaj| #|

Joooj...cudna stvar taj...pubertet


Ne znam sta mi se to događa u zadnje vrijeme,valjda pubertet!! : )
Pocela sam malo popustat u skolii...a i pocela sam sam se oblacit i u MALO tamnije boje.Prosle godine sam ismijavala frendicu koja je bila ful bebasta i bile smo B.F.F.,a onda jepocela bit pankerica i mrzit me... : (
-Pocela se druzit sa osmasicama pankericama...i nas je iz razreda zaboravila.A sad bi i ja to najrađe napravila,ali se onda sjetim moje mame-sta bi mi ona rekla-hehe... Te punkerice mi sve uzimaju:frendicu,ex simpatiju... : (

|komentiraj 0| printaj| #|

Let's start


Ne znam dali cu uopce dalje pisat blog,jer se meni inace ovo ne da,ali u zadnje me vrijeme hvata ludilo za kompicem.Ovak-u kratko:
-posvađala sam se sa nekim curama(Ivanom,Amber i Mirelom)ne pitaj zasto,jednostavno jesmo i gotovo.ne znam tko je kriv ali nema veze.
-Cijelo mi se ljeto sviđa neki tip-Francesco!!Nis poseban tip,punker ali jednostavno mi se sviđa.neznam ni zakaj,al nema veze.druzili smo se cijelo ljeto i bilo je totalno cooollll!!!a onda...e ona je pocela ŠKOLAA!!!nazalost skola je sve upropastila.da...idmeo u istu skolu,ali on u skoli ima svoju ekipu a mene nije ni pozdravljao...zapravo poceli smo se mrziti!!
danas,4.10.08. sam opet bila vani (on inace ne dolazi van po zimi -kaže da mu se neda)ali danas je dosao.bili smo vani SAMI.i bilo je totalka super.ali sutra je novi dan,i 100% se necemo ni pozdravit ni druzit ni nis.jer on kad je u skoli ponasa se totalno zaljubljeno u neku punkericu -Estellu!!
I onda se ja osjecam totalno JADNOO!!
ok-dosta o njemu jer imam jos puno toga za rec!!!
neki tip iz mog razr. je zatreskan u mene!!Jako je dosadan jer me stalno nes stipka,pipka i gnjavii!!
bas je SUPEERRR imat blog.ali moj ce bit 100% posto jadan jer ja neznam ni stavit pjesme ni slike na blog.Moram pitat Noemi-moju frendicu punkericu!!
Dobro,idem ja sad malo proucavat sta jos mogu stavit na blog!!
Pusa svima koji ce ovo citat(u daljnjoj buducnosti -jer je pre intimno,jelda?)

Pa...pusaaa!!! : )

|komentiraj 8| printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.